حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رانا پلاس جدید با سقف شیشه ای به زودی وارد بازار می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اسفندماه ۹۹ ماه، ایران خودرو از مدل جدید رانا پلاس پانوراما رونمایی کرد. رانا پلاس جدید که با سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته معرفی و رونمایی شده بود، حالا پس از گذشت ۴ ماه در حال آماده شدن برای ورود به بازار است.

راناپلاس جدید با سقف پانوراما (شیشه ای)

رانا پلاس جدید ایران خودرو، دارای مشخصات فنی نظیر موتور پر قدرت +TU5 با 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه نمونه بومی EC5 به حساب می آید و به فناوری CVVT ( زمان بندی متغییر سوپاپ ها ) مجهز است. یکی از ویژگی های اصلی این خودرو استفاده از جعبه دنده ۶ سرعته دستی است که توان پیشرانه TU5 پلاس را به چرخ های جلوی رانا پلاس جدید می رساند.

این جعبه دنده در سرعت های فراتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۲۰ درصد دور موتور کمتری را بر پیشرانه اعمال می کند و بیشینه سرعت این خودرو را افزایش داده است. همچنین کاهش مصرف سوخت، کاهش نفوذ صدا به کابین، مصرف سوخت کمتر و شتاب بهتر از ویژگی های جعبه دنده ۶ سرعته دستی است که بر روی رانا پلاس پانوراما با پیشرانه TU5 پلاس دیده می شود.

سقف شیشه ای رانا پلاس پانوراما

سقف شیشه ای رانا پلاس پانوراما

از مهم ترین تجهیزات خودروی راناپلاس سقف شیشه ای با گیربکس MT6، می توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه کلیدهای شیشه بالابر درها و آیینه برقی جدید، غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی بر روی فرمان(MFC) اشاره کرد.

این خودرو مانند رانا پلاس فعلی، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده‌ای مانند مجموعه داشبورد، چراغ های جلو و عقب جدید، جلو پنجره طرح جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید به همراه ایزوفیکس، دستگیره ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی جدید راهنمادار و سنسور دنده عقب است.

نظر شما درباره راناپلاس جدید با سقف شیشه ای ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

آشغال پلاس به قیمت خون پدرشون وارد بازار میشود
فکر میکنم تیتر درست این باشه :))

صدرا مخملی

دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی