حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب iOS سرانجام به این سیستم عامل اضافه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن

ویژگی تصویر در تصویر(PiP) یوتیوب مدتی زیادی است که برای کاربران اندرویدی منتشر شده و آن‌ها از این قابلیت لذت می‌برند. به‌تازگی اما، این ویژگی به سیستم عامل iOS نیز اضافه شده است که کاربران آن‌ها در نهایت می‌توانند از ویدیوهای YouTube هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر نیز استفاده کنند. در بیانیه‌ای که برای MacRumors ارسال شده است، یوتیوب تأیید می‌کند که ویژگی تصویر در تصویر این اپلیکیشین اکنون برای دستگاه‌هایی که از سیستم عامل iOS بهره می‌برند، منتشر شده است.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب iOS

(PiP)Picture-in-Picture به کاربران امکان می‌دهد هنگام گشت و گذار در محیط رابط کاربری خود و یا هنگامی‌که در حال استفاده از یک برنامه دیگر هستند، همزمان اپلیکیشن یوتیوب را نیز باز کرده و آن را به صورت یک پنجره کوچک بر روی صفحه اصلی خود قرار دهند و به تماشای ویدیو در حین انجام کارهای دیگر خود بپردازند. یوتیوب در وهله اول آماده انتشار قابلیت تصویر در تصویر اپلیکیشن خود برای اعضای YouTube Premium در iOS است و قصد دارد به‌زودی این قابلیت را برای همه کاربران iOS در ایالات‌ متحده نیز منتشر کند.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب iOS

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب iOS

شایان ذکر است که در سیستم عامل اندروید، نیازی به نسخه پریمیوم یوتیوب برای استفاده از ویژگی PiP نیست. برای فعال کردن تصویر در تصویر در یوتیوب، کافیست ابتدا یک ویدیو را باز کرده و پخش کنید و سپس با سوایپ به بالا به صفحه هوم iOS بروید؛ پخش ویدئو باید در یک پخش‌ کننده کوچک ادامه یابد که می‌توان با کشیدن، آن را به اطراف صفحه منتقل کرد یا با فشار دادن با دو انگشت نیز، اندازه آن را تغییر داد.

یوتیوب پریمیوم در هر دو سیستم عامل Android و iOS مورد نیاز است تا اجازه ادامه پخش ویدیو در پس زمینه و هنگامی‌که در حال استفاده مستقیم از آن نیستید،‌ داده شود.

اگرچه یوتیوب اشاره می‌کند که این ویژگی فقط برای مشترکان YouTube Premium در دسترس است، اما در نهایت قصد دارد آن را برای همه کاربران iOS یوتیوب نیز ارائه کند.

قابلیت Clip یوتیوب اجازه به اشتراک گذاشتن بخشی از ویدیو را ارایه کرد

نظر شما راجع به ویژگی جدید تصویر در تصویر یوتیوب iOS چیست؟ شما تا چه اندازه از این قابلیت در گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی