حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا Defy 2021 با باتری ۵,٠٠٠ میلی‌آمپری و استاندارد IP68 لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا یکی از کمپانی‌هایی است که کم‌تر در مورد آن می‌شنویم. با این وجود، محصولات ارائه شده توسط آن به نوعی جذابیت خاص خود را دارند. گوشی موتورولا Defy 2021، یکی از گوشی‌های جدیدی است که از این کمپانی لو رفته است. به همین ترتیب، قصد داریم تا به رندرها و مشخصات لو رفته از این دستگاه بپردازیم.

جزئیات لو رفته از موتورولا Defy 2021

موتورلا فعلاً قصد عرضه پرچمدار جدیدی را ندارد. زیرا از شواهد پیداست که این کمپانی، قصد دارد تا فعالیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت‌تر متمرکز کند. گوشی Moto G Stylus 5G، جدیدترین گوشی موتورولا است.

 

موتورولا Moto G Stylus 5G با اسنپدراگون ۴٨٠ و قیمت ٣٩٩ دلاری معرفی شد

 

اما در نهایت، گوشی Defy 2021 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که از سوی موتورولا لو رفته است. به گزارش EqualLeaks و بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، موتورولا در حال کار بر روی گوشی با نام Motorola Defy است. این دستگاه، در تأییدیه‌های مختلفی ظاهر شده است. با این وجود، موتورولا واکنش رسمی به وجود این دستگاه نداده است. اما ممکن است در روز‌های آتی، شاهد این موضوع باشیم. اما مشخصات این دستگاه از چه قرار است؟

مشخصات لو رفته از Motorola Defy 2021

مشخصات لو رفته از Motorola Defy 2021

خب، در ابتدا این گوشی دارای ضخامت ١٠.٩ میلی متری و ضخامت ٢٣٢ گرمی است. موتورولا Defy 2021، در دو رنگ روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر، گوشی جدید موتورولا با کسب استاندارد IP68 توانسته است تا حد معینی در برابر آب و گرد و غبار (تا عمق ١.۵ متر و به مدت ٣۵ دقیقه در آب) مقام باشد. همچنین این گوشی دارای بدنه مقاوم سازی شده است و به همین دلیل، سقوط از ارتفاع ١.٨ متری نیز به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. گواهینامه MIL-STD 810H به Defy اعطا شده است.

باتری گوشی جدید موتورولا، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر این باتری هم ٢۰ واتی است که درون جعبه قرار خواهد گرفت. درگاه شارژ این محصول، از نوع Type-C است. متأسفانه موتورولا این گوشی را با سیستم عامل اندروید ١٠ پایه عرضه خواهد کرد. اما قابلیت ارتقاء به اندروید ١١ نیز برای کاربران فراهم خواهد شد. در همین حین، تراشه ١١ نانومتری Snapdragon 662 با پردازنده گرافیکی Adreno 610 به عنوان مغز متفکر این دستگاه به کار گرفته شده است.

 

اسنپدراگون ۷۲۰ جی با اسنپدراگون ۶۶۲ و اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند

 

موتورولا قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی را در این گوشی به ارمغان آورده است. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته خواهد ‌شد. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه در زیر ماژول دوربین و در قاب پشت قرار دارد. بحث سیستم دوربین به میان آمد.

موتورولا از سیستم دوربین اصلی ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است. متأسفانه خبری از لنز فوق عریض نیست. دوربین سلفی تکی ٨ مگاپیکسلی هم در ناچ قطره‌ای قرار دارد. نمایشگر موتورولا Defy 2021، قطر ۶.۵ اینچی دارد و به پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +HD مجهز شده است. این نمایشگر به وسیله گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

وای فای دو بانده، قابلیت استفاده از NFC، بلوتوث نسخه ۵.٠ و اینترنت 4G، همگی مکمل‌های بخش ارتباطات Motorola Defy 2021 هستند. جک ٣.۵ میلی متری هدفون هم در این گوشی به کار برده شده است. رندرهای این گوشی، طراحی خاصی را نشان نمی‌دهند. در قاب پشتی، شاهد وجود همان حسگر تشخیص اثرانگشت و دوربین اصلی سه گانه هستیم. در قاب جلویی نیر نمایشگر با حاشیه‌های زیادی احاطه شده است. در بالای این نمایشگر، ناچ قطره‌ای با میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. در نهایت، قیمت این گوشی در تک نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی، معادل ٢۶٩ یورو خواهد بود. در صورت اعلام خبر رسمی از این گوشی، حتماً آن را به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ کدام مشخصه آن برای شما جذاب‌تر است؟ آیا این دستگاه ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️