حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy S21 FE از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

کمی پیش شایعاتی به گوش رسید که احتمال توقف تولید سامسونگ Galaxy S21 FE وجود دارد. اما بلافاصله این شایعات توسط سامسونگ تکذیب شد و اکنون نیز شاهد دریافت گواهینامه ها و تاییدیه های مختلف برای Galaxy S21 FE هستیم که مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند.

سامسونگ Galaxy S21 FE به شارژی مشابه با Galaxy Note 10 مجهز خواهد بود

ممکن است معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE  با تاخیر مواجه نشود و هنوز روند صدور گواهینامه ها ادامه دارد و China 3C استفاده از شارژر Samsung EP-TA800 را برای SM-G9900 تأیید کرده است.

این شارژر حداکثر 25 وات تولید می‌کند و محصول جدیدی نیست و مدتی است با سایر گوشی های سامسونگ مثل سری Galaxy Note 10 عرضه می شود. اما اینکه S21 FE در واقع شامل شارژر گفته شده در بسته بندی اش باشد یا خیر مشخص نیست.

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

گلکسی S20 FE فعلی از شارژ 25W پشتیبانی می‌کند اما شارژر موجود در جعبه این گوشی به یک آداپتور 15W (مربوط به دوران S10) محدود شده است. اما حال سوال اصلی این است که اصلا Galaxy S21 FE به شارژر درون جعبه مجهز خواهد بود؟

تصویر آداپتور 25 واتی EP-TA800

برخی از مشخصات احتمالی S21 FE

پیش بینی می‌شود فلگ شیپ کیلر جدید سامسونگ دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد. نسخه 5G این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. اما وجود یک مدل با تراشه اگزینوس مشخص نیست (حتی S20 FE 4G به اسنپدراگون سوئیچ شده است).

این گوشی 6 یا 8 گیگابایت رم دارد و ممکن است با صفحه نمایش 6.41 اینچی 120 هرتزی Super Amoled عرضه شود که نسبت به مدل فعلی کمی کوچکتر است. طراحی این گوشی همان‌طور که در رندرها دیده می شود از سری S21 قرض گرفته خواهد شد.

آیا Galaxy S21 سامسونگ برای شما جذاب است؟ از نطر شما این گوشی محصول موفقی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مگه میخواست فقط از ۱۵ وات پشتیبانی کنه؟

Tanha122

مشکل صحفه نمایش های می ۱۱ لایت هم پوشش بدین امار خرابی وحشتناک بالایی داشته

بهتر بود نگی چون اونوقت میگن تقصیر سامسونگه که نمایشگرای شیا رو اون میزنه و کلی ترول بازی و اینا درمیارن که تقصیر شیا نیست.😁🤦🏻‍♂️👏🏼

Tanha122

اره والا . خخخخ

خدا کنه تو جعبش هم شارژر ۲۶ واتی باشه.
آخه چرا A72 قیمتش از اون کمتره ولی توش شارژر ۲۵ واتی داره ولی اینو بخوای ۱۵ وات بذاری دیگه اصلا تو مخ آدم نمیره.

سامسونگ واقعا در زمینه شارژر ها داره خساست به خرج میده.
من یه نوا 7i دارم شارژرش 40 واته. اونوقت پرچمدار سامی شارژرش 25 واته. تازه اونم تو جعبش نیست☹️
امیدوارم سری s21 fe با شارژر 25 وات درون جعبه بیاد👌

ali karimi

سلام، کی میخواد این سامسونگ از 25 وات بره بالاتر حالا نمیگیم بره روی 100 یا 120 وات، ولی 40 واتی حداکثر60 وات تو پرچمدارهاش استفاده کنه دیگه، خب اسمش معلومه که پرچمدار یعنی همه چیزش باید شماره یک باشه، الان روی میارده ها از این فست شارژها میزارن حتی بیشتر مثل 30 یا 33 وات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی