حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید رنو ساندرو کارشناسی شده

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رنو ساندرو یکی از محصولات اقتصادی کمپانی رنو است که توسط شریک تجاری این کمپانی یعنی داچیا رومانی تولید و به ایران عرضه شده است. تا پیش از ساندرو، تندر ۹۰ پرفروش‌ترین محصول اقتصادی رنو در این سال‌ها بود. داچیا، ساندرو را بر روی پلتفرم همین خودرو و با کمی تغییر در ابعاد طراحی کرد.

از سال ۹۴، خط تولید و مونتاژ این خودرو هم توسط پارس خودرو راه‌اندازی شد و حالا رنو ساندرو تبدیل به یکی از خودروهای ثابت در خط مونتاژ داخلی شد. رنو ساندرو با استقبال خوبی از سمت مردم روبرو شد. اگر قصد خرید این خودرو را داشته باشید، مدل‌های صفر آن در بازار به وفور یافت می‌شوند. اما اگر به دنبال مدل‌ کم کارکرد و تمیز آن باشید، باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید تا خریدی موفق داشته باشید. نکاتی که اگر به آن‌ها اشراف نداشته باشید، لزوم مشورت گرفتن از یک کارشناس، بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

برای خرید یک رنو ساندرو کارکرده به چه نکاتی توجه کنیم؟

گفتیم که خرید خودروی صفر کار سختی نیست اما وقتی به سراغ یک خودروی کارکرده می‌رویم باید به نکات خاصی دقت کنیم تا خرید خوبی داشته باشیم. به این منظور ما به شما سرویس کارشناسی خودروی کارنامه را پیشنهاد می‌دهیم. چرا؟ تیم کارشناسی کارنامه متشکل از متخصصین خبره در تمامی زمینه‌های مربوط به خودرو است که به آسانی می‌توانند نکاتی را که از نگاه شما پنهان می‌ماند را بررسی کنند. رنو ساندرو در میان خودروهای مونتاژی در ایران، یکی از نمونه‌های خوب بوده که استانداردهای لازم را به دست آورده است.

اما با این حال، بسیاری از سروصدای کابین این خودرو شکایت دارند. یکی از مواردی که کارشناس به آن دقت می‌کند همین مورد است که با تست‌های مختلف، صداهای خودرو و دلایل آن را پیدا می‌کند. به علاوه گیربکس رنو ساندرو هم از مدل قدیمی AL4 است که در سرعت‌گیری‌های جاده‌ای کند عمل می‌کند. به همین دلیل عملکرد گیربکس نیز باید توسط یک کارشناس بررسی شود. رنو ساندرو، امکانات رفاهی چندانی ندارد اما امکانات باید به خوبی تست شوند تا از کارکرد صحیح آن‌ها اطمینان حاصل کرد.

یک نکته دیگر در مورد رنو ساندرو، متریال استفاده شده در داخل کابین است که کیفیتی بسیار پایین دارد که ممکن است در بخش‌هایی که به چشم خریدار عادی نمی‌اید، دچار افت شده باشد. رنو ساندرو در کنار این معایب، بدنه محکمی دارد. به همین دلیل ممکن است آثار تصادف روی بدنه خیلی خودش را نشان ندهد اما یک کارشناس با استفاده از تجربه و البته لوازم مخصوص، کوچکترین آسیب بدنه را پیدا خواهد کرد. با توجه به تمامی این موارد، برای داشتن یک تجربه خوب، ما به شما خرید خودرو رنو ساندرو کارشناسی شده را پیشنهاد می‌دهیم که خیالتان از هر جهت راحت باشد.

آیا رنو ساندرو کارکرده ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سوال، بیشتر به سلیقه و توقع هر فرد از خودرو بستگی دارد و البته میزان هزینه‌ای که افراد برای خرید خودرو در نظر دارند. رنو ساندرو کابین جادار و کیفیت بدنه خوبی دارد. اما در بحث امکانات رفاهی اصلا یارای رقابت با خودروهای چینی را ندارد. نکته جالب دیگر استفاده از ترمز کاسه‌ای در چرخ‌های عقب است که نسبت به قیمت این خودرو خیلی عجیب به نظر می‌رسد. مصرف بالای سوخت رنو ساندرو هم از عواملی است که به تدریج باعث شکایت کاربران می‎شود. رنو ساندرو استهلاک پایین و دوام فنی خوبی دارد.

اما در بخش ظاهری و امکانات خیلی خوب به نظر نمی‌رسد. شاید بهتر باشد قبل از اقدام به خرید رنو ساندرو کارکرده، ابتدا قیمت انواع ماشین کارنامه را بررسی کنید و امکانات و شرایط خودروهای هم قیمت با رنو ساندرو را نیز مشاهده کنید. به این ترتیب شاید بهتر بتوان تصمیم گرفت. در این مورد هم می‎توانید با کارشناسان خودرو این سایت مشاوره کنید تا بتوانید خودرویی خوب و مطابق با شرایط مالی و دیگر موارد مورد نظرتان پیدا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات