حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲ فاش شد: پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اوایل امسال، شیائومی از اولین تلفن هوشمند تاشو خود با نام Mi Mix Fold در چین رونمایی کرد. این گوشی با طراحی مشابه Galaxy Z Fold 2 سامسونگ ارائه شد و از سخت افزار پیشرفته‌ای نیز بهره می برد. حال و در فاصله چند ماه از معرفی نسل اول، گزارشاتی از سری جدید گوشی تاشو شرکت چینی به گوش می رسد. با توجه به این گزارشات، نسل آینده فولد شیائومی با مکانیزم بهبود یافته لولا عرضه می شود. اکنون نگاهی به جزئیات بیشتر از مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲ می‌ اندازیم که شایعه شده است تا اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

مشخصات احتمالی می میکس فولد ۲ شیائومی

به گزارش mysmartprice، انتظار می رود کمپانی شیائومی در اواخر سال جاری از جدیدترین گوشی تاشو خود رونمایی کند. پیش از انتشار شایعات بیشتری از آن، مشخصاتی که منتسب به این دستگاه می باشد در اینترنت ظاهر شده است. افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، گزارش می دهد که  می میکس فولد آینده، از نوعی “فناوری فعال در زیر صفحه” برخوردار است. به گفته وی، این شرکت در حال آزمایش ساختار داخلی تلفن هوشمند تاشو بعدی خود می باشد. این دستگاه با مکانیزم تاشوی داخلی همانند نسل اول خود و همچنین مکانیزم لولای بهبود یافته عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲

مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲

گوشی تاشو جدید شیائومی همچنین، دارای دو نمایشگر می باشد. صفحه نمایش تاشو توسط سامسونگ ساخته شده و از رفرش ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند، در حالی که صفحه بیرونی آن رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. DCS همچنین خاطرنشان کرد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیرو می گیرد. سایر مشخصات شیائومی می میکس فولد ۲ شامل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی می باشد.

برخی از مشخصات فاش شده توسط این افشاگر، با Mix Fold اصلی یکسان است. همانطور که گفته شد، شیائومی می تواند برخی از پیشرفت های کلی را در داخل دستگاه تاشو خود ایجاد کند. همچنین گفته می شود که گوشی تاشونده آینده این شرکت، از فناوری دوربین زیر نمایشگر نیز برخوردار خواهد بود.

در نهایت منبع مطلع ادعا می کند که شیائومی دستگاه تاشو جدید خود را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می کند.

گوشی Mi Mix Fold شیائومی موفق به تاشدن به میزان ۴۰۰ هزار بار شده است!

نظر شما راجع به مشخصات می میکس فولد ۲ چیست؟ به نظر شما شیائومی در نسل جدید، می تواند ایرادات اساسی سری اول را برطرف می کند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی