حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یخچال کوچک ایکس باکس مایکروسافت رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ایکس باکس، مایکروسافت

در جریان رویداد گیمینگ E3 2021، کمپانی مایکروسافت علاوه بر معرفی و نمایش گیم پلی چندین بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس خود، که همگی نیز برای روز عرضه به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز اضافه می شوند، از یک محصول سخت افزاری نیز پرده برداشت. کنسول، لوازم جانبی کنسول و لوازم جانبی PC، منظور ما هیچکدام از این موارد نیست! بلکه شرکت ساکن ردموند از یک یخچال کوچک ایکس باکس سری ایکس خود رونمایی کرده است.

یخچال کوچک ایکس باکس مایکروسافت

مینی یخچال ایکس باکس

مینی یخچال ایکس باکس

Xbox Series X به شکل یخچال درآمده است. پیش از این و در زمان معرفی کنسول جدید مایکروسافت، این شرکت مورد هجوم انتقادات زیادی از باب طراحی مکعب مستطیلی آن که به شمایل یک یخچال شباهت داشت، قرار گرفت. اما غول نرم افزاری خوب می داند که با استفاده از میم(meme)هایی که برای این طرح از کنسول خود ساخته بودند، چگونه یک یخچال واقعی درست کند که به نظر می رسد یک نسخه غول پیکر از کنسول سال گذشته خود باشد که اتفاقا در همان سال، اولین نسخه از آن را به یک برنده خوش شانس و برخی از افراد مشهور هدیه داد. در ماه آوریل، این شرکت اعلام کرد که مینی یخچال ایکس باکس را به تولید انبوه می رساند تا سایر طرافداران نیز قادر به تهیه آن باشند. دیشب و با معرفی این محصول دوست داشتنی، مایکروسافت سرانجام به وعده خود عمل کرد.

 

 

مینی یخچال مایکروسافت در مراسم Xbox+Bethesda E3 رونمایی و وعده داده شد که به موقع برای تعطیلات سال نو میلادی در دسترس باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه موجود نیست، اما طبیعتا انتظار می رود ارزان تر از برچسب قیمت 499 دلاری کنسول خود باشد. قیمت آن هر چه که باشد، اگر Xbox Series X را در اختیار دارید، این گزینه یک مورد خوب برای تنوع در اتاق شماست. البته که امیدواریم مینی یخچال، کمبود های نسخه کنسول را نداشته باشد.

آموش وصل کردن دسته ایکس باکس سری ایکس به آیفون و آیپد

نظر شما راجع به مینی یخچال ایکس باکس مایکروسافت چیست؟ در صورت عرضه، تمایلی به خرید آن دارید؟ البته که به لطف دلالان، مطمعینا قیمت آن هم اندازه یخچال های بزرگ و خانگی شرکت های مطرح خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

عاای میشه

mobin7k

البته که به لطف دلالان، مطمعینا قیمت آن هم اندازه یخچال های بزرگ و خانگی شرکت های مطرح خواهد بود.

کاش برا مبارزه با این کاسبای تحریم فقط یه قانون فقط یه قانون تصویب میشد که پلتفورم های جستجو قیمت باید قیمت دلاری محصولات و نرخ گمرکی رو در کنار قیمت بازار قرار بدند .

البته قطعا اینکارو نمیکنن وگرنه خودشون از کجا نون بخورن … ای خییدا اسیر شعب ابن ابی طالب ماییم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی