حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گلکسی S21 FE با تاخیر مواجه نخواهد شد + تکذیبیه سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، موبایل

عرضه گلکسی S21 FE یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که طرفداران سامسونگ به انتظار آن نشسته‌اند. در چند سال اخیر شرکت کره‌ای سامسونگ با عرضه نسخه‌های طرفدار محور از پرچمداران خود سعی کرده تا بیش از پیش به عرضه محصولی نزدیک به دیدگاه طرفداران و مشتریان وفادار خود نزدیک شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی اخبار و شایعات پیرامون جدیدترین نسخه این محصولات یعنی بپردازیم.

تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE توسط سامسونگ تکذیب شد

اوایل امروز به نقل از منابع کره‌ای، گزارشی منتشر شد که بر اساس آن گفته شده که عرضه گلکسی S21 FE با تاخیر مواجه خواهد شد و سامسونگ هنوز تصمیم قطعی برای توقف تولید گلکسی S21 FE نگرفته است. آژانس خبری ETNews در تایید گزارش خود موفق نبوده و پس از آن این خبر به سرعت حذف شد، پس از آن شایعات منتشر شده از طرف سامسونگ تکذیب شد، گرچه خبری مبنی بر ارائه مشخصات یا تصاویری از این دستگاه منتشر نشده است. سامسونگ در این باره می‌گوید، با وجود مشکلات بسیار زیاد در زنجیره تامین قطعات، اما هیچ تصمیمی دال بر تعلیق یا توقف خط تولید گلکسی S21 FE گرفته نشده است.

توقف تولید گلکسی S21 FE

رندر غیر رسمی گلکسی S21 FE

بر این اساس قرار است که گلکسی S21 FE به عنوان جانشین گلکسی S20 FE با قیمتی کمتر و همچنین حفظ مشخصات پرچمدار اصلی، عرضه شود. چیزی که سبب شده تا عرضه این نسخه از پرچمداران سامسونگ تبدیل به یک موفقیت چشمگیر برای این شرکت کره‌ای شود.

نسخه فعلی این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 888 است که 8 گیگابایت رم آن را به یک گزینه ایده‌آل برای خریداران خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از این دستگاه نیز گویای این است که طراحی و ظاهر کلی آن مشابه گلکسی S21 با چینش دوربین عمودی خواهد بود.

نظر شما کاربران عزیز در این مورد چیست؟ آیا به نظر شما محصولات سری FE سامسونگ ارزش خرید بالایی دارند؟ آیا سامسونگ با عرضه سری FE مبتنی بر پرچمداران اصلی خود راه درستی را پیش گرفته است؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

آخيش خیالمان راحت شد 🙂
البته ما که دستمون نمیرسه مبارک خریداران آینده اش :)))))

M.Y

بچه ها یه سوال
گوشی ردمی نوت 10 اس چطور گوشی هست؟
آیا ارزش تفاوت قیمتی حدودا 1 تومنی با معمولی رو داره؟

و آیا در بازه قیمتی 6 تومن ارزش خرید داره؟
لطفا راهنمایی کنین

ali karimi

سلام، خب خوبه پس سر موقع میاد این گوشی، حالا بیادو ببنیم چه گوشی ازاب درمیاد، و اینکه قیمتش چطوریه ووارزش خرید داره یا نه

Mahdi

خوشمان امد یه گوشی درست حسابی

او یس خیالم راحت شد❤🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان