حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین محل نصب ردیاب خودرو کجاست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا تا به حال شنیده ‌اید که سارقان موفق به پیدا کردن ردیاب داخل خودرو شده ‌اند؟ احتمال شنیدن این خبر بسیار کم و غیر ممکن است. دلیل این موضوع مربوط به پیدا کردن مکان مناسب برای نصب ردیاب داخل خودرو است. با شناخت بهترین محل نصب ردیاب خودرو امکان پنهان کردن ردیاب از دیدرس سارقان تا اندازه قابل توجهی بیشتر خواهد شد و دیگر ماشینی سرقت نمی ‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین محل نصب ردیاب را برای افرادی که قصد مراقبت و محافظت از خودرو خود در برابر سرقت را دارند معرفی کنیم.

زیر داشبورد، برای نصب ردیاب زیر داشبورد باید با نحوه سیم کشی ردیاب خودرو آشنا باشید

ردیاب ‌های سیمی که برای شروع کار نیاز به وصل شدن به سیم برق‌کشی ماشین را دارند باید محلی نزدیک به داشبورد نصب شوند. داشبورد ماشین یکی از قسمت‌ های در دسترس و مناسب برای نصب ردیاب‌ ماشین است. همچنین متخصصین نصب ردیاب نیز با توجه به اینکه بیشترین سیم کشی ماشین که قابلیت اتصال راحت و آسان به برق را دارد به‌ عنوان بهترین محل نصب ردیاب در نظر می‌گیرند.

برخی از ردیاب‌ها مجهز به پورت OBD II هستند. این پورت که زیر فرمان ماشین قرار دارد بهترین امکان برای نصبت ردیاب به خودرو به شمار می ‌رود. به همین دلیل بعضی از متخصصین زیر فرمان را به‌ عنوان بهترین محل نصب ردیاب خودرو قبول دارند.

اگر می‌ خواهید مراحل نصب ردیاب دردسر کمتری داشته باشد باید ردیاب‌ هایی که استاندارد بوده و مجهز به کابل، پورت و سیم‌ های پیشرفته هستند انتخاب کنید. البته به ‌یاد داشته باشید قیمت جی پی اس خودرو ارتباط مستقیم با امکانات این دستگاه دارد و هر چه ردیاب مجهزتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. البته با توجه به اینکه هدف از نصب ردیاب تامین امنیت خودروست بنابراین پرداخت هزینه‌ای بالاتر و خرید جی پی اس خودرو که مجهز و کارآمد باشد کاملا قابل قبول و توجیه پذیر است.

ردیاب را زیر و پشت صندلی‌ها نصب و پنهان کنید

صندلی‌ های خودرو یکی دیگر از بهترین مکان‌ های نصب ردیاب به شمار می ‌روند. برای نصب ردیاب در زیر و پشت صندلی‌ ها باید سیم‌کشی برق از کف خودرو انجام شده باشد. دلیل اینکه حتما به سیم‌کشی برق نیاز داریم این است که ردیاب ‌های آهنربایی در زیر یا پشت صندلی‌ ها عملکرد قابل قبولی نخواهند داشت و آنتن‌دهی آنها با اختلال مواجه می‌ شود. بنابراین اگر قصد نصب ردیاب در پشت یا زیر صندلی ‌ها را دارید به فکر خرید جی پی اس کوچک سیمی باشید تا به راحتی به برق خودرو وصل شود و عملکرد آن نیز دچار اختلال نشود.

 

زیر سپر جلو و عقب، بهترین محل نصب ردیاب خوررو

یکی دیگر از بهترین قسمت‌ های خودرو برای نصب ردیاب، زیر سپرهای جلو و عقب ماشین است. با خرید یک ردیاب آهنربایی ارزان و با جدا کردن سپر جلو یا عقب ماشین می ‌توانید به راحتی ردیاب را در محلی نصب کنید که هیچ سارقی به آن دسترسی نداشته باشد. البته هر ماشینی قابلیت جدا شدن سپر را ندارد و اگر قصد نصب کردن ردیاب در سپر ماشین را دارید باید به مدل و جنس بدنه ماشین دقت کنید.

برخی از ردیاب‌ ها که با استفاده مگنت ‌های قوی به ماشین وصل می ‌شوند و به ردیاب‌ های نظامی یا آهنربایی معروف هستند، راحت‌تر از سایر ردیاب ‌ها به قسمت‌ های فلزی خودرو وصل می‌شوند. ردیاب ‌هایی مانند ردیاب ‌های دیاگی نیز امکان اتصال به سپر جلو یا عقب ماشین را ندارند و حتما باید در قسمت جلویی بدنه خودرو و به پورت دیاگ وصل شوند. ما در جی پی اس خودرو پیشنهاد می‌ کنیم پیش از انتخاب ردیاب برای ماشین حتما با متخصصین این حوزه مشورت کنید تا بهترین مدل ردیاب با قابلیت نصب آسان و امکانات کافی را بخرید.

با نصب ردیاب در چراغ ترمز ماشین دیگر نگران پيدا كردن ردياب خودرو نباشید

با قاطعیت می‌ توان گفت بهترین محل برای نصب ردیاب خودرو مکانی است که ردیاب از دید دیگران مخفی شود. یکی از جاها برای پنهان کردن ردیاب داخل چراغ ترمز ماشین است. البته نصب ردیاب در داخل چراغ ترمز نیاز به تخصص دارد چون کاری بسیار ظریف است و در صورتی‌ که درست انجام نشود امکان آسیب رساندن به عملکرد چراغ ترمز وجود دارد. برای نصب جی پی اس خودرو باید چراغ ترمز خارج شود و عملیات سیم‌کشی در داخل آن انجام شود. همچنان یادآوری می ‌کنیم این کار نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و هر فردی قادر به انجام آن نیست.

برای نصب جی پی اس خودرو از متخصصین کمک بگیرید

در این مقاله درباره بهترین محل نصب ردیاب خودرو صحبت کردیم. بخش‌ های دیگر خودرو مانند زیر آفتابگیر و صندوق عقب هم برای نصب ردیاب مناسب است. در انتخاب محل مناسب برای قرار دادن ردیاب ماشین باید به دو نکته اساسی توجه کنید. نکته اول انتخاب محلی برای پنهان کردن ردیاب و نکته دوم انتخاب محلی مناسبی که سیگنال‌ها یا آنتن‌دهی ردیاب دچار اختلال نشود. برای انتخاب چنین محلی که هر دو ویژگی‌ را داشته باشد باید با افراد متخصص مشورت کنید.

همکاران ما در جی پی اس خودرو با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و نصب ردیاب خودرو از طریق شماره تلفن 02128426383 و آدرس اینترنتی gpskhodro.com آماده راهنمایی شما همراهان گرامی در زمینه انتخاب ردیاب مناسب و نصب انواع دستگاه‌های جی پی اس برای ماشین هستند. همین حالا با شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرید و از مشورت رایگان متخصصین جی پی اس خودرو بهره‌مند شوید و برای همیشه ماشین خود را در برابر دزدیده شدن بیمه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات