حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سری گلکسی S21، اوایل امسال معرفی شد و همچنان سری پرچمدار سامسونگ، گوشی‌های همین خانواده هستند. اما با این حال، سری گلکسی S22 در حال لو رفتن است و جدیدترین اطلاعات فاش شده، جزئیات نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ را به ما نشان می‌دهند.

نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ

سری Galaxy S22، نسل بعدی پرچمداران سری Galaxy S سامسونگ می‌باشد. در همین راستا، پیش از این طرح مفهومی گوشی Galaxy S22 منتشر شده بود.

 

رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous

 

اما اجازه دهید تا به سراغ جزئیات جدیدی از این سری برویم. به نقل از Gizmochina و برخی منابع دیگر، نسل جدید گوشی‌های سری Galaxy S، از نمایشگری کوچک‌تر بهره مند خواهد بود. اطلاعات نمایشگر این سری، توسط مراجع مختلف تأیید شده است. قطر نمایشگر گوشی‌های سری Galaxy S22 به این شکل است:

– گلکسی S22: قطر ۶.٠۶ تا ۶.١ اینچی

– گلکسی S22 پلاس: قطر ۶.۵۵ تا ۶.۶۶ اینچی

– گلکسی اس ٢٢ اولترا: قطر ۶.٨ اینچی

اگر به یاد داشته باشید، به عنوان مثال گلکسی اس ٢٢ دارای نمایشگر ۶.٢ اینچی بود. یا گلکسی اس ٢١ پلاس مجهز به نمایشگر ۶.٧ اینچی می‌باشد. گلکسی اس ٢٢ اولترا مانند نسل قبلی خود نیز از پنلی با فناوری LTPO و قطر ۶.٨ اینچ برخوردار شده است. وضوح نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ مشخص نیست. اما احتمالاً مانند نسل قبل، نسخه اولترا دارای وضوح +WQHD و دو نسخه دیگر دارای وضوح +FHD خواهند بود. ممکن است در نهایت، شاهد پیشرفت‌هایی در بخش‌های کنتراست، دقت رنگ، بیشینه نوری و مواردی از این قبیل در گوشی‌های این سری باشیم. هم اکنون، اطلاعات زیادی از سری Galaxy S22 در دسترس نیست. اما در آینده جزئیات بیشتری از گوشی‌های Galaxy S22 به دست خواهد آمد.

نظر شما چیست؟ آیا نمایشگر گوشی‌های این سری جذابیت نسل‌های قبل را نسبت به رقبا دارند؟ کدام گوشی این سری را می‌پسندید؟ بیشتر منتظر کدام سری پرچمدار در سال ٢٠٢١ میلادی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️