حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر فصل ۲ سریال ویچر (The Witcher Season 2) منتشر شد: کوتاه اما پر اطلاعات

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سریال

سریال ویچر شبیه به سریال معروف و محبوب گیم آف ترونز به نظر می رسد. با این تفاوت که ویچر بازی دارد و کم کارکترتر اما پیچیده تر از GoT ارزیابی می شود. اگر ویچر را دوست دارید، تیزر فصل ۲ سریال ویچر (The Witcher Season 2) منتشر شده است. تیزری کوتاه اما پر اطلاعات که همه چیز را به سمت شما پرتاب می کند.

فصل ۲ سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

نت فلیکس به تازگی اولین تریلر تبلیغاتی فصل دوم The Witcher  را منتشر کرده است. خبر بد این است که این تیزر فوق العاده مختصر است و چیزهای مشخص زیادی را هم ارایه نمی دهد. خبر خوب این است که احتمالاً برای دیدن اطلاعات بیشتر این مجموعه مدت زیادی صبر نخواهید کرد، زیرا Netflix تأیید کرده است که در حال کار بر روی رویدادی به نام WitcherCon است که در تاریخ ۳۰ خرداد برگزار می شود.

 

این تیزر روی سیری (فریا آلان) تمرکز دارد و فقط در مدت ۱۲ ثانیه روایت می شود. اساساً این شخصیت را طوری روایت می کند تا در فصل ۲ آن چنان “فرار یک شاهزاده خانم” به نظر نرسد و بیشتر شبیه کسی است که آماده مبارزه شود، به خصوص با گرالت در کنار او برای آموزشش. نت فلیکس عنوان “Lost in the woods no more” را برای این تیزر انتخاب می کند.

همانطور که گفته شد، WitcherCon تقریبا مطمئنا مقصد بعدی اخبار فصل دوم سریال و سایر پروژه های Netflix است. بیاید این تیزر را با هم ببینیم:

 

همچنین می توانید برش هایی از این تیزر کوتاه را اینجا ببینیید:

فصل دوم سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

‍فصل دوم سریال ویچر

فصل دوم سریال ویچر

نظر شما چیست؟ منتظر فصل ۲ سریال ویچر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
javad19056

فصله یکش تا حدودی خاطرات بازیو زنده کرد … دوش احتمالا خیلی بهتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)