حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S در سه سایز مختلف و وضوح 4K رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تلویزیون، وان‌پلاس

وان پلاس، دیروز از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. اما مراسم امروز وان پلاس، در همان جا خلاصه نشده است! به همین صورت، شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند وان پلاس بودیم. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت نسخه‌های مختلف تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S

امروز طی مراسمی از پیش تعیین شده، وان پلاس Nord CE 5G به عنوان میان رده جدید وان پلاس رونمایی شد. پیش از این، در مورد مشخصات فنی و قیمت این دستگاه در ترنجی صحبت کرده بودیم.

 

وان پلاس نورد CE 5G با اسنپدراگون ٧۵٠ جی و قیمت ٢٩٩ یورو رسماً معرفی شد

 

اما اجازه دهید تا این بار نگاهی به تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس داشته باشیم. بر اساس گزارشی از Gizmochina، وان پلاس در کنار رونمایی از گوشی جدید سری وان پلاس نورد، اقدام به رونمایی از یک سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود کرده است. وان پلاس این تلویزیون را در سه سایز رونمایی کرده است. این سایزها، ۵٠، ۵۵ و ۶۵ اینچی هستند. در این بین، وجود تفاوت‌هایی را نیز شاهد هستیم. هر سه نسخه از تلویزیون هوشمند U1S وان پلاس، دارای پنل‌های سینمایی هستند. وجود حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر این محصولات، سبب شده است تا نسبت صفحه نمایش به بدنه، به ٩۵ درصد افزایش پیدا کند. مشخصات نمایشگر تلویزیون هوشمند U1S، به شرح زیر است:

– رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– بیشینه نوری ٣٠٠ نیتی

– وضوح Ultra HD یا همان 4K

– قابلیت نمایش محتوای +HDR10

– قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ

– میانگین خطای رنگی Delta E < 2

گفتنی است که دو نسخه ارزان‌تر، مجهز به اسپیکرهای دوگانه با توان ٣٠ واتی هستند. در مقابل، نسخه ۶۵ اینچی دارای سیستم اسپیکر چهارگانه‌ است. توان اسپیکر استریوی مدل ۶۵ اینچی نیز معادل ٣٠ وات است. تلویزیون‌های هوشمند جدید وان پلاس، مجهز به سیستم عامل Android TV 10 هستند. این سیستم عامل، همراه با رابط کاربری اختصاصی Oxygen Play 2.0 ارائه می‌شود. با استفاده از این نسخه نرم افزار، شما قابلیت استفاده از گوگل اسیستنت، حالت کودکان، کروم کست و دیگر موارد کاربردی را خواهید داشت.

وب کم وان پلاس

وب کم وان پلاس

همچنین در همین حین، وان پلاس وب کم جداگانه‌ای را برای این دستگاه ارائه کرده است. این وب کم، به طور مجزا قابل خریداری خواهد بود. این دوربین، قابلیت جداسازی را هم دارد. به وسیله قفل آهن ربایی، می‌توان آن را به تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس نیز نصب کرد. این دوربین، به وسیله یه کابل سیمی USB به تلویزیون متصل خواهد شد. در همین راستا، می‌توانید از آن به عنوان رابطی برای برقراری هر چه بهتر تماس‌های تصویری استفاده کنید.

خوشبختانه، دیگر کاربران نیز می‌توانند برای تلویزیون‌های هوشمند خود از این دوربین بهره بگیرند. حتی برای نمایشگرهای ثانویه، قابلیت استفاده از این محصول فراهم شده است. زاویه دید این دوربین، به طرز قابل توجهی عریض است. وضوح فیلم برداری این وب کم، 1080p است. الگوریتم‌های حذف نویز به وسیله دو میکروفون داخلی در این دوربین موجود می‌باشد. در کل، این دوربین از لوازم جانبی جذاب رونمایی شده از سوی وان پلاس است. چینی‌ها اعلام کرده‌اند که قیمت این وب کم قابل جدا سازی وان پلاس، برابر با ٢,۴٩٩ روپیه (معادل ٣۴ دلار آمریکا) است.

به بحث تلویزیون هوشمند. U1S وان بازگردیم. این تلویزیون تازه وارد، دارای یک ریموت با قابلیت‌های فراوان است. از جمله این قابلیت‌ها، می‌توان به میانبرهایی برای سرویس‌های پخش ویدئو اشاره کرد. تلویزیون هوشمند وان پلاس، به وسیله ساعت هوشمند OnePlus Watch نیز قابل کنترل است. با خریداری این تلویزیون، شما به وای فای دو بانده، بلوتوث و NFC دسترسی خواهید پیدا کرد. سه درگاه HDMI در کنار ٢ درگاه از نوع Type-A در U1S تعبیه شده‌اند. در انتها، نوبت به قیمت تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس می‌رسد.

قیمت تلویزیون هوشمند U1S وان پلاس

تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس، فعلاً در بازار هند عرضه شده است. همان طور که گفته بودیم، این دستگاه در سه نسخه با ابعاد ۵٠، ۵۵ و ۶۵ اینچی معرفی شده است. قیمت نسخه‌های مختلف تلویزیون هوشمند U1S، به این شرح می‌باشد:

– نسخه ۵٠ اینچی: ٣٩,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۵۴٨ دلار آمریکا) 

– نسخه ۵۵ اینچی: ۴٧,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۶۵٧ دلار آمریکا) 

– نسخه ۶۵ اینچی: ۶٢,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٨۶٣ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد تلویزیون هوشمند جدید وان پلاس چیست؟ آیا ارزش خرید این محصول بالا است؟ عملکرد وان پلاس در این حوزه چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️