حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست بهترین لپ تاپ های 2021

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

انتخاب لپ تاپ مناسب یکی از مهم‌ترین مراحل خرید این محصول دیجیتال پرکاربرد است. استفاده از لپ‌تاپ در سال‌های اخیر افزایش بسیاری داشته و تقریبا تمامی افراد در هر کار و رشته تحصیلی نیاز به تهیه یک لپ‌تاپ مناسب دارند.

شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ در هر سال مدل‌های جدیدی از این محصول را مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی‌های متفاوت وارد بازار کرده و هر یک در حال رقابت با محصول جدید برندهای دیگر هستند.

کاربران نیز برای بهره‌مندی از امکانات و جدیدترین قابلیت‌های موجود در لپ‌تاپ‌های جدید به سراغ آخرین تولیدات برندهای مختلف رفته و با بررسی تخصصی هر کدام، لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنند. فروشگاه مقداد آی تی یکی از بزرگترین ویترین‌های محصولات دیجیتال در بازار فروش این دسته از محصولات را داشته و با عرضه آخرین و بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2021 مرجعی کامل برای خرید این محصول دیجیتال است.

در فروشگاه مقداد آی تی علاوه بر تمامی مدل‌های جدید لپ‌تاپ، آخرین مدل از محصولات دیجیتال دیگر مانند اسمارت واچ، انواع گجت‌های هوشمند، سیستم‌های کامپیوتری و لوازم جانبی آن مانند مانیتور، انواع تجهیزات سرور و بسیاری دیگر از محصولات مشابه برای فروش با بهترین قیمت عرضه شده است. در این مطلب سعی شده با معرفی پنج مدل از بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2021 و بررسی تخصصی آن‌ها ، راهنمایی مفیدی برای خرید این محصول در اختیار کاربران قرار گیرد.

لپ تاپ هواوی MateBook D 14 2020

فناوری

هواوی در سال‌های اخیر به موفقیت بسیاری در تولید انواع گوشی هوشمند، اسمارت واچ و تبلت دست پیدا کرده است؛ این شرکت در ساخت لپ تاپ نیز چهره موفقی از خود به نمایش گذاشته است. لپ‌تاپ جدید هواوی مبتنی بر پردازنده اینتل Core i7 بوده و در ساخت کارت گرافیک آن نیز از Nvidia GeForce MX350 استفاده شده است.

لازم به ذکر است لپ تاپ فوق دارای مدل core i5 نیز بوده که از مزیت های این مدل برشمرده می شود. این لپ‌تاپ دارای نمایشگری 14 اینچی است که در مقابل اندازه مناسب لپ‌تاپ، وزن آن خیلی کم و در حدود 1.5 کیلوگرم است.

میزان رم دستگاه 16 گیگابایت بوده که در کنار پردازنده قوی اینتل، سیستمی حرفه‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین حافظه داخلی لپ‌تاپ 512 گیگابایت و باتری آن نیز 56 وات بر ساعت است. از آنجا که قیمت لپ‌تاپ در مقایسه با کاربری آن مناسب بوده می‌توان به عنوان محصولی حرفه‌ای روی آن حساب باز کرد.

لپ تاپ 15 Dell XPS

لپ تاپ

یکی از پرانتظارترین لپ‌تاپ‌های سال 2021 مدل جدید برند جهانی دِل است. دل یکی از موفق‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید لپ‌تاپ بوده و محصولات آن نیز طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

لپ‌تاپ جدید دل که در سال 2021 از آن رونمایی شده، محصولی کامل و مناسب برای کاربری‌های مختلف است. در بخش پردازنده این لپ‌تاپ از دهمین نسل از سری سی پی یو Core i7 اینتل استفاده شده و کارت گرافیک آن نیز متعلق به برند انویدیا و از مدل NVIDIA GeForce GTX 960M است.

نمایشگر لپ‌تاپ از نوع IPS و اندازه آن نیز 15.6 اینچ و با رزولوشن تصویر 1900 در 1200 پیکسل است. میزان حافظه رم دستگاه 16 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز 512 گیگابایت است. قیمت این مدل از لپ‌تاپ جدید دل ممکن است کمی نسبت به سایر مدل‌های مشابه بالاتر باشد اما مزیت‌های این دستگاه مانند صفحه نمایش 4K و فول HD و عمر باتری طولانی‌تر موجب شده تا کاربران بسیاری به دنبال خرید این لپ‌تاپ باشند.

لپ تاپ (Apple MacBook Air (M1

طرفداران محصولات اپل و به خصوص سری لپ‌تاپ‌های مک بوک نیز در سال 2021 با سری جدید این محصول آشنا خواهند شد. اپل همانند همیشه در ساخت محصول جدید خود از نهایت دقت، ظرافت و هوشمندی در تکنولوژی استفاده و محصولی متفاوت را در سال جدید روانه بازار فروش کرده است. در ساخت لپ تاپ Apple MacBook Air (M1) از پردازنده هشت هسته‌ای اپل و همچنین کارت گرافیک مخصوص همان برند با کیفیت 8 هسته‌ای استفاده شده است.

صفحه نمایش لپ‌تاپ جدید همانند مدل قبلی 13.3 اینچ بوده و وزن آن نیز 1.3 کیلوگرم است. میزان کارت رم استفاده شده در دستگاه 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز 512 گیگابایت است. به طور کل لپ‌تاپ جدید اپل در مقایسه با معیارهای همیشگی این برند بر جایگاه مناسبی قرار گرفته اما در قیاس با دیگر محصولات برندهای های دیگر که از لحاظ قیمت نیز پایین‌تر هستند، جایگاه بالاتری ندارد.

مزیت اصلی این مدل جدید از مک بوک را می‌توان باتری 49.9 وات بر ساعتی آن، سرعت بالای پردازنده و افزایش کیفیت کیبورد و پد لمسی آن دانست. به طور کل مدل جدید مک بوک گزینه مناسبی برای طرفداران اپل و سیستم عامل مکینتاش بوده و برای استفاده روزانه نیز گزینه‌ای مناسب و کارآمد است.

لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7

لنوو نیز یکی از برندهای پرفروش و نسبتا ارزان قیمت در بازار لپ‌تاپ بوده که محصول جدید خود را در سال 2021 وارد بازار کرده است. پردازنده لپ‌تاپ از نوع اینتل Core i7 و کارت گرافیک آن نیز Nvidia GeForce MX Graphics است. نمایشگر دستگاه 14 اینچ بوده و وزن نهایی آن نیز 1.4 کیلوگرم است.

رم دستگاه مانند بسیاری از مدل‌های مشابه لپ‌تاپ از سایر برندها، 16 گیگابایت بوده اما میزان حافظه داخلی آن تقریبا دو برابر است و حجمی یک ترابایتی دارد. باتری لپ‌تاپ نیز 60.7 وات بر ساعت است که در مقابل حجم باتری سایر لپ‌تاپ‌های معرفی شده، بسیار بیشتر است.

لپ‌تاپ جدید لنوو در مقابل قیمت بسیار مناسبی که دارد، مزایا و امکانات بسیاری نیز داشته و برای استفاده در کاربری‌های عمومی و حرفه‌ای نیز مناسب است. صفحه نمایش مناسب، عمر باتری خوب، استفاده از تکنولوژی‌های قوی و جدید، همگی جزو مزایای این لپ‌تاپ بوده که در قبال هزینه بسیار کمتری به دست خواهد آمد.

لپ تاپ Asus ZenBook Flip S UX371

برند ایسوس نیز در چند سال اخیر جزو پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ در بازار جهانی و بازار محصولات دیجیتال ایران شده است. بالا رفتن کیفیت و کارایی دستگاه و همچنین طراحی باظرافت و زیبا لپ‌تاپ‌های ایسوس، محصولات این برند را در نظر کاربران خاص کرده و فروش آن را نیز تا حد بسیاری بالا برده است.

در سال جدید برند ایسوس لپ‌تاپ جدید خود از سری زن‌بوک را معرفی کرده که در ساخت آن از پردازنده  اینتل Core i7 و کارت گرافیک اینتل HD Graphics 620 استفاده شده است. نمایشگر دستگاه دارای ابعاد 13.3 اینچی بوده و وزن آن نسبت به ابعاد کلی آن بسیار پایین بوده و برابر با 1.1 کیلوگرم است.

همانند لپ‌تاپ معرفی شده از برند لنوو، این مدل نیز داری رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی بوده اما میزان حجم باتری آن به اندازه لپ‌تاپ جدید لنوو نبوده و میزان آن 39 وات ساعت است. قیمت این دستگاه نسبتا بالا بوده اما در مقایسه با امکانات آن می‌توان گفت محصول مناسبی را دریافت خواهید کرد.

دیگر مزایا و امکانات این محصول، شامل نمایشگر 4K OLED 4، قابلیت چرخش به حالت‌های مختلف، طراحی نازک و آلومینیومی دستگاه و سیستم پیشرفته پردازنده آن است که موجب سرعت و عملکرد بالای لپ‌تاپ شده است.

خرید جدیدترین لپ‌تاپ‌های 2021 از مقداد آی تی

تهیه و خرید تمامی لپ‌تاپ‌های معرفی شده که در سال 2021 به بازار معرفی شده‌اند را می‌توان از فروشگاه معتبر مقداد آی تی انجام داد. فروشگاه مقداد آی تی با داشتن بیشترین تعداد مدل از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سال 2021 از برترین برندهای جهانی، کالاهایی اصل و همراه با خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

با خرید لپ‌تاپ و یا سایر محصولات دیجیتال مانند اسمارت واچ، مانیتور، گوشی هوشمند، تبلت و غیره از فروشگاه مقداد  آی تی از اصالت کالای خریداری شده اطمینان پیدا می‌کنید. تمامی کالاهای این فروشگاه دارای خدمات 24 ساعته پس از فروش و کارت گارانتی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات