حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انواع روش های کاشت مو را بشناسید و با تاسی خداحافظی کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیشرفت علم به نقطه ای رسیده است که با اتخاذ تدابیری هوشمندانه می توانید بی درنگ با تاسی خداحافظی کنید. امروزه متدهای بسیار متنوعی در حیطه زیبایی، برای کاشت موی موفق در کلینیک های مراقبت از پوست به کار گرفته می شود.

نه تنها انتخاب شیوه مناسب اهمیت زیادی دارد، بلکه گزینش کلینیک و استفاده از توانمندی متخصصین مجرب نیز در اولویت است. در این مقاله مرکزی را معرفی می کنیم که آخرین متد معرفی شده در مراکز درمانی دنیا را دنبال می کنند.

پیشنهاد می کنیم جهت انتخاب یکی از انواع کاشت مو، کسب اطلاع پیرامون عملکرد هرکدام، آشنایی با نقاط ضعف و قوت روش ها و همچنین مزایای کاشت مو ما را همراهی کنید.

معرفی انواع روش های کاشت مو

زمانی که به کلینیک رویان سلامت مراجعه می کنید، کارشناسان و متخصصین مجموعه، با انجام آزمایشات، بررسی جامعی از علت ریزش مو، تغییرات متابولیسم هورمونی و نحوه عملکرد غدد و میزان مواد مغذی موردنیاز بدن، جهت گزینش بهترین متد درمانی انجام می دهند.

از دیدگاه این مرکز، یکی از حقوق متقاضی کاشت مو این است که به این آگاهی دست یابد که انواع متدهای کاشت چگونه عمل می کند و معایب و مزایای کاشت مو در هر روش چیست؟ بنابراین با معاینه بالینی انواع شیوه ها مقایسه می شود و اصلح ترین روش که مزیت هایی بیشتری دارد، با نظر متقاضی انتخاب می شود. با هم روش های کاشت مو و علت انتخاب هر روش را مرور می کنیم.

FUT رایج ترین شیوه کاشت مو

اولین روشی که در عرصه کاشت مو قدم گذاشت، FUT است. در انتخاب شیوه (Follicular Unit Transplantation) ابتدا از وجود بانک موی کافی و قابل استفاده، در ناحیه  بانک مو اطمینان حاصل می شود.

این روش مانند جراحی های پوست با بیهوشی شروع به کار می کند و دوره نقاهت نسبتا طولانی دارد. یکی از عوارضی که می توان به آن اشاره کرد، بقایای اثر زخم و اسکار در ناحیه اهدای مو است.

اما نقطه مثبت کار اینجاست که فولیکول ها به همراه لایه های پوست از پشت سر برداشته می شوند و بدون اتلاف و هدررفت، در محل بدون مو و تاس پیوند می خورد. درست است که سختی هایی در پیش است اما درصد زیادی از افراد به صورت موفقیت‌آمیزی از این مرحله عبور می کنند و به جمع افراد پرمو می پیوندند.

شیوه ای بی بازگشت از کاشت مو با نام FUE

برای اینکه از روش های کاشت مو استفاده کنید، باید بدانید عملکرد کاشت مو به روش  FUE در پوست سر افراد مختلف چگونه است؟ امروزه شیوه (Follicular Unit Extraction) کاربردهای زیادی در علم کاشت مو دارد. روشی قطعی با اثربخشی بالاست و معایب شیوه نخست را ندارد.

این شیوه نیازی به دوره نقاهت طولانی ندارد. در چند جلسه درمانی فولیکول های مو به صورت تکی یا گروهی از قسمت اهداکننده برداشته می شود و در مواضع بدون مو کاشته می شود.

تحولی عظیم در روش های کاشت مو

شیوه  BHT در مواقعی به بیمار پیشنهاد می شود که پشت سر خود موهایی کم پشت و غیرقابل پیوند دارد. در این صورت با روش (Body Hair Transplantation ) از قسمت هایی از بدن که مو دارد مانند سینه، کتف، ران و غیره فولیکول هایی برداشت می شود. در بین این موها، متخصصین از بانک پشت سر نیز استفاده می کنند و هر دو فولیکول را به صورتی که تکمیل کننده هم هستند، پیوند می زنند.

انقلابی نوین در کاشت مو با متد SUT

با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و مکانیزه، فولیکول مو به صورت خودکار برداشت شده و فریز می شود. پیاز موی فریزشده به پزشک مدت زمان بیشتری می دهد که از آن استفاده بهینه ای داشته باشد.

شیوه ای اثبات شده با نام HST

امروزه متخصصان انواعی از روش های کاشت مو را پیشنهاد می دهند که بدون نیاز به بستری شدن و دوره نقاهت طولانی به اهداف دلخواه خود برسید.  (Hair Stem cell Transplantation) در حیطه سلول های بنیادی از مزایای کاشت مو در عصر جدید است.

 

فناوری نوظهور با تلفیقی از متدها

پزشک متخصص در کلینیک رویان سلامت با در اختیار داشتن تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته پزشکی و بررسی های همه جانبه، در برخی مواقع تشخیص می دهد که برای استفاده از مزایای کاشت مو، به نوعی درمان تکمیلی و ترکیبی را برای متقاضی استفاده کند.

کلام آخر

اگر نیم نگاهی به علم نوین و روش های مقابله با تاسی سر داشته باشید، مات و مبهوت هنر پژوهشگران می شوید. ماهیت استفاده از روش های انواع کاشت مو برای رسیدن به زیبایی چهره بی نظیر است.

آمارهای کلینیک رویان سلامت نشان می دهد استفاده از متد های پیشنهادی متخصصین به متقاضیان، با نتایج مثبت همراه بوده است. این مرکز در استفاده از مدرن ترین  تجهیزات و تخصص به کارگیری از آن، یکی از مطمئن ترین مراکز در کاشت مو به روش های مختلف محسوب می شود. برای مشاوره و کسب اطلاعات جامع تر به کلینیک تخصصی و مجرب رویان سلامت مراجعه کنید.

منبع : https://royan.clinic

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات