حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت flash calls واتساپ اندروید در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ به عنوان فراگیرترین پیام رسان اینترنتی، ویژگی های متنوعی را آزمایش می کند. این بار آن ها برای تایید شماره تماس شما، در حال توسعه قابلیت flash calls واتساپ اندروید هستند. این ویژگی خیلی موضوع جدیدی نیست و قبلا در سرویس های مخلتف و متعدد دیده شده است.

قابلیت flash calls واتساپ اندروید

در حقیقت اینطور باید گفت که ویژگی جدید واتس اپ به شما کمک می کند سریع تر شماره تماس خود را تایید کنید. منظور ما همان مرحله ای است که پس از نصب مجدد Whatsapp برای دریافت پیامک تاییدیه صبر می کنید.

این ویژگی در ورژن 2.21.11.7 بتای WhatsApp اندروید رصد شده است. اما ویژگی فلش کال اندروید چطور کار می کند؟

قابلیت flash calls واتساپ اندروید

قابلیت flash calls واتساپ اندروید

ویژگی فلش کالز واتساپ چطور کار می کند؟

با استفاده از این روش تأیید خودکار، واتس اپ با شماره تلفن شما تماس می گیرد و سپس به طور خودکار تماس را پایان می دهد. ۶ رقم آخر از آخرین شماره تلفن تماس گرفته با شما در لیست تماس های موبایل‌تان (توسط واتساپ) به عنوان کد تایید محسوب می شود. توجه داشته باشید که این شماره تلفن همیشه متفاوت است، بنابراین راهی برای فریب این روش وجود ندارد.

واتس اپ در حال کار بر روی معرفی این ویژگی است تا توضیح دهد که چرا برای برقراری و مدیریت تماس و دسترسی به لیست تلفن شما به مجوز نیاز دارد. احتمالا اعلامیه ای مانند این به شما نشان داده خواهد شد:

اعلامیه واتس اپ

اعلامیه واتس اپ

توجه داشته باشید که:

  1. ۱- این ویژگی در WhatsApp برای iOS اجرا نمی شود: اپل هیچ API عمومی برای خواندن سابقه تماس ارائه نمی دهد.
  2. ۲- این ویژگی اختیاری است: شما می توانید برای تأیید کد ۶ رقمی دریافت شده از طریق پیام کوتاه یا Flash Calls به WhatsApp وارد شوید.
  3. ۳- واتس اپ از سابقه تماس شما برای اهداف دیگر استفاده نمی کند: واتس اپ فقط آخرین ورودی از تاریخچه تماس شما را با شماره تلفنی که قرار است با شما تماس بگیرد مقایسه می کند. این ویژگی برای شرایط دیگر استفاده نخواهد شد.
  4. ۴- این ویژگی در دست توسعه است و در به روزرسانی آینده در واتساپ اندروید در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی مفید است؟ پیش از این چنین راه ارایه کد تاییدی را در چه سرویس هایی دیده اید؟ فکر می کنید این ویژگی مفید است؟ به دلیل نداشتن هیچگونه هزینه جانبی جاری برای ارسال کد تایید در این روش، به نظر می رسد که که شرکت ها از آن استقبال می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)