حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل watchOS 8 اپل رسما معرفی شد: پرتره واچ فیس و حالت های ورزشی بیشتر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

اپل سرانجام سیستم عامل watchOS 8 خود را در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC21 رونمایی کرد. این بار، اپل تمرکز خود را بر روی بهبود watchOS 8 از نظر عملکرد کلی، مانند معرفی میزان تنفس و سایر ویژگی ها گذاشته است. همچنین قابلیت پرتره واچ فیس و حالت های ورزشی بیشتر نیز به این نسخه اضافه شده اند.

سیستم عامل watchOS 8 اپل

بروزرسانی جدید حالت های جدید ورزشی مانند تمرینات Taichi را برای کسانی که به دنبال تجربه چیز جدیدی هستند به ارمغان می آورد. علاوه بر این، +Fitness همچنین 7 تمرین جدید ارائه می دهد که به شما کمک می کند روی تناسب اندام خود تمرکز کنید. +Fitness همچنین قطعه هایی از هنرمندان مختلف را برای شما اجرا می کند که آهنگ های خاصی را برای هر کسی که قصد دارد درهنگام تمرینات خود سرگرم شود، ارائه می دهد.

پرتره واچ فیس

پرتره واچ فیس

علاوه بر این، watchOS 8 همچنین قابلیت جدید پرتره واچ فیس را به ارمغان می آورد، که به شما امکان می دهد تصاویری را که به عنوان صفحه اصلی ساعت گرفته اید، به صورت پرتره تنظیم کنید، که ایده خوبی برای قرار دادن چهره عزیزانتان روی صفحه ساعت می باشد. پشتیبانی از Emoji و GIF، از جمله موارد جدید اضافه شده به سیستم عامل watchOS 8 می باشد.

شما همچنین یک برنامه مخصوص تمرینات تنفسی جدید به نام Mindfulness دریافت می کنید. برنامه Photos نیز با برجسته کردن رویدادهای روزانه شما و مرور خاطرات اصلاح شده است. اکنون می توانید عکس های موجود در ساعت خود را توسط برنامه Messages و همچنین Mail به اشتراک بگذارید.

گالری عکس بازطراحی شده در watchOS8

گالری عکس بازطراحی شده در watchOS8

Scribble همچنین به شما امکان می دهد شکلک هایی را در پیام های دست نویس خود قرار دهید. علاوه بر این، برنامه iMessage اکنون دارای جستجوی تصویر و همچنین دسترسی سریع به عکس ها است. watchOS 8 موارد Find My، از جمله AirTags را نیز به ارمغان می آورد و همچنین در برنامه هواشناسی، به وضعیت آب و هوایی در آینده، دسترسی خواهید داشت.

بتا عمومی WatchOS 8 قرار است در ماه جولای منتشر شده و نسخه پایدار نهایی آن نیز، برای انتشار در فصل پاییز در نظر گرفته شده است.

نظر شما راجع به سیستم عامل watchOS 8 اپل و قابلیت های جدید اضافه شده به آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی