حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل FaceTime اندروید و ویندوز با نسخه وب رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

نطق اصلی WWDC 2021 بسیار جذاب شروع شد. به جز مقدمه جذاب این مراسم (مرسی کرونا که این تنوع را به مراسم آنلاین غیرحضوری آوردی!) شاهد خبر بزرگی هستیم. اپل FaceTime اندروید و ویندوز با نسخه وب رسما ارایه شده است. بله، بالاخره!

اپل FaceTime اندروید و ویندوز

فیس تایم اندروید و ویندوز

فیس تایم اندروید و ویندوز

اول اجازه بدهید از شما بپرسم، شما هم تحقیر بزرگ و اگزجره اکوسیستم اندروید را در تصویر بالا می بینید؟ ظاهر کلی یک دستگاه اندرویدی در اقتصادی ترین شکل ممکن خود دیده می شود.

کاربران اندروید و ویندوز سرانجام می توانند به تماس های تصویری FaceTime بپیوندند. اپل در جریان 2021 WWDC خود اعلام کرد FaceTime در نسخه وب در دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند از طریق دستگاه های اندرویدی و رایانه های شخصی ویندوز تماس بگیرند. سرویس تماس ویدیویی قبلاً فقط در دستگاه های iOS و Mac در دسترس بود.

اپل با این به روزرسانی FaceTime را کمی بیشتر به یک سرویس تماس ویدیویی شبیه Zoom تبدیل می کند. FaceTime همچنین به شما امکان می دهد لینکی را به یک تماس برنامه ریزی شده بگیرید، بنابراین می توانید آن را از قبل با مردم به اشتراک بگذارید و در زمان مناسب به آن بپیوندید.

تاریخ انتشار فیس تایم وب اعلام نشد. به نظر می رسد این ویژگی ها با iOS 15 در پاییز راه اندازی می شوند.

اپل همچنین تعداد دیگری از به روزرسانی های FaceTime را برای iOS 15 اعلام کرد. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- مشاهده جدولی
  2. ۲- انزوای صوتی برای بهبود کیفیت صدا
  3. ۳- پشتیبانی Spatial Audio
  4. ۴- گزینه بوکه پس زمینه با “حالت پرتره”

قابلیت SharePlay اپل

همچنین یک ویژگی جدید مهم به نام SharePlay وجود دارد. SharePlay به گروهی از افراد اجازه می دهد یک چیز را به صورت همزمان تماشا یا گوش دهند. این ویژگی به شما امکان می دهد آهنگ و فیلم ها را یا محتوای صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. برخی از اسامی اصلی برای پشتیبانی از این ویژگی وجود دارند که از جمله دیزنی پلاس ، هولو ، HBO Max و توئیچ. البته اپل موزیک و اپل تی وی پلاس می شود.

نظر شما درباره این ویژگی های جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)