حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تم HarmonyOS هواوی

با از راه رسیدن HarmonyOS و حضور بسیاری از دستگاه‌های قدیمی‌تر این کمپانی در لیست آپدیت هواوی و آنر، شاهد بیشتر شدن تب و تاب کاربران برای استفاده از HarmonyOS هستیم. به همین دلیل، قصد داریم تا یکی از راه‌های کسب تجربه مشابه HarmonyOS را به شما معرفی کنیم. در این روش، چگونگی دانلود تم HarmonyOS هواوی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دانلود تم HarmonyOS هواوی

همین ۴ روز پیش بود که هواوی از نسخه پایدار و نهایی HarmonyOS پرده برداشت. HarmonyOS، دارای ویژگی‌های جذاب و جدیدی است. به طور مثال، دیشب از حضور قابلیت جدیدی با نام هشدار نزدیک بودن گوشی به صورت بودیم!

 

سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی هشدار “نزدیک بودن گوشی به صورت” دارد!

 

با وجود این شور و اشتیاق کاربران برای استفاده از HarmonyOS، فعلاً شاهد عرضه به روزرسانی‌های آن برای دستگاه‌های رام چین هستیم. به زودی این به روزرسانی برای دستگاه‌های نسخه گلوبال نیز عرضه می‌شود. اما به گزارش Huawei Central، کاربران دستگاه‌های هواوی و آنر می‌توانند تجربه‌ای مشابه را در گوشی خود تجربه کنند. روش این کسب تجربه، به وسیله دانلود تم HarmonyOS هواوی است. با این کار، شما می‌توانید در حین صبر برای دریافت HarmonyOS، سبک و سیاق آن را زودتر بر روی دستگاه خود پیاده کنید. به طوری که آیکون‌ها و والپیپر این تم، مشابه HarmonyOS است. در ادامه، روش‌های دانلود و نصب این تم را به شما خواهیم گفت.

روش نصب تم HarmonyOS بر روی گوشی‌های هواوی و آنر

در ابتدا باید بگوییم که طبق اعلام سازنده تم، ممکن است تمام دستگاه‌ها از آن پشتیبانی نکنند. به همین دلیل، احتمال می‌دهیم که تنها دو رابط کاربری EMUI 10 و EMUI 11 از این تم پشتیبانی کنند. در صورتی که از نسخه قدیمی‌تری از EMUI یا MagicUI استفاده می‌کنید، می‌توانید این تم را بر روی دستگاه خود امتحان کنید تا ببینید که جواب می‌دهد یا خیر. ابتدا، از طریق این لینک، شما می‌توانید فایل Zip تم HarmonyOS هواوی را بر روی دستگاه خود دریافت کنید:

📥 دانلود تم HarmonyOS هواوی با لینک مستقیم 📥

پس از آن، روش‌های زیر را برای نصب این تم دنبال کنید:

  1. ١- وارد برنامه فایل‌ها شوید و فایل دانلود شده منتسب به تم HarmonyOS را بیابید.
  2. ٢- فایل Zip را Extract کنید.
  3. ٣- فایل Extract شده را به پوشه Themes در برنامه مدیریت فایل‌ها انتقال دهید.
  4. ۴- کمی صبر کنید و پس از آن، وارد برنامه تم‌ها شوید.
  5. ۵- در گزینه Me، به دنبال تم Aquamarine بگردید.
  6. ۶- تم را اعمال کنید و لذت ببرید!

مشکلات تم HarmonyOS

ظاهر وعده داده شده از تم HarmonyOS هواوی در برنامه تم

ظاهر وعده داده شده از تم HarmonyOS هواوی در برنامه تم

برای ارتباط گیری هرچه بیشتر با این تم و اطلاع از مشکلات آن، این تم را بر روی گوشی Nova 7i با رابط کاربری EMUI 10.1 نصب کردیم. در ادامه، پس از اعمال این تم، شاهد حضور آیکون‌های بسیار قدیمی (آیکون‌های EMUI 5.1) بودیم! به دنبال همین موضوع، آیکون ساعت در محیط کاربری نیز تقریباً نامرئی شده بود. با این وجود، والپیپر HarmonyOS همچنان بر روی این گوشی اعمال شده بود و مشکلی نداشت. اما اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، چیزی که انتظار داشتیم بر روی این گوشی اعمال نشد. توجه داشته باشید که این مشکل، ممکن است تنها برای این گوشی رخ داده باشد و دیگر کاربران مشکلی نداشته باشند. اگر این تم را دانلود و نصب کرده‌اید، حتماً از کارکرد آن ما را مطلع کنید!

مشکل تم HarmonyOS در گوشی Nova 7i

مشکل تم HarmonyOS در گوشی Nova 7i

 

نظر شما در مورد HarmonyOS چیست؟ طراحی محیط کاربری HarmonyOS و تم آن چطور است؟ آیا توانستید این تم را بدون مشکل بر روی گوشی هواوی یا آنر خود به اجرا در بیاورید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

برای من هیچ تغییر خاصی نداشت!

DOCTOR STRANGE

روی گوشی من که p smart 2017 هست نیومد فقط ایکون ها مربعی شد
روی honor 8x هم همین اتفاق افتاد

یک سوال داشتم
هواوی p smart 2017 آپديت هارمونی میگیره؟ و اینکه اگر اپدیت کنم برنامه های گوگل غیرفعال میشه؟

ali karimi

سلام، دوستان من الان نصب کردم عالی بود فعلا مشکلی نداره، اون ساعتی که گفته تو نوا7غیب شده، در اصل غیب نشده واسه من همینطوریه، خیلی خیلی کمرنگه، همین البته شاید تو نوا7 اونطوری بوده واسه من نه که اینَوری نیست عاادی نگاه میکنی غیب شده ولی یکم دقیقتر نگاه کنی میبینی کمرنگه، اینطوری بگم یجورایی شفاف شده واسه همین پیدا نیستش، در کل روی گوشی من عالی بود قشنگم شده، اینم بگم گوشیم هاتر10 لایت با ایمویی 10و1هستش،انشاله که واسه گوشیهای ماهم بیاد،گفته ها اینو میگن که سرعت و عملکرد و دوام باطری تو هارمونی اواس خیلی بهتر اط اندروید حتی آی او اس هستش، واقعا اینطوری باشه مطمعنأ اندروید رو راحت میزاره تو جیبش، من یکی که منتظرشم حتی چندتا ایمیل هم به پشتیبانی هواوی دادم برای آبدیت جهانی، بهشون گفتم الان شما تحریمدهستین بهترین کاره که تمام گوشی ها هانر ودهواوی که از این سیستم عامل پشتیبانی میکنن همرو آبدیت کنن، بقول گفتنی ها یجورایی هندوانه زیربقل گزاشتم🙂🙂 حالا بببنیم چی میشه، موفق باشید

Pouya

برای من که آیکون ساعت مشکلی نداشت 🤔
فعلا که خوبه به نظرم

comment image

comment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️