حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

١٠ کیبورد برتر اندروید: بهترین کیبوردهای اندروید را بشناسید!

نوشته

2 سال قبل | 15 دیدگاه | Android، حتما بخوانید، معرفی برنامه

در دنیای امروزی و فضای مجازی، تایپ کردن و سرعت تایپ در کیبوردها، امری مهم است. سهولت در تایپ کردن نیز می‌تواند در وقت و انرژی ما صرفه جویی کند. به همین ترتیب، قصد داریم تا در این مطلب، در مورد ١٠ کیبورد برتر اندروید صحبت کنیم. در ادامه، با ما همراه باشید.

١٠ کیبورد برتر اندروید در سال جاری

همان طور که گفتیم، کیبوردها می‌توانند نقش مهمی را برای صرفه جویی در وقت و انرژی شما ایفا کنند. به همین دلیل، انتخاب یک کیبورد مناسب، می‌تواند کمک شایانی در انجام کارهای شما بکند. به گزارش Android Authority، برای بسیاری از افراد، همان کیبورد پیش فرض نصب شده بر روی گوشی کافی است. اما توجه داشته باشید که این کیبوردها، تنها گزینه‌های شما نیستند. با توجه به آزادی موجود در اندروید، شما می‌توانید اقدام به نصب بسیاری از کیبوردهای شخص ثالث با قابلیت‌های شخصی سازی بالا کنید. اما سلیقه تمام افراد یکسان نیست.

برخی ممکن است به ظاهر کیبورد خود اهمیت بدهند. برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند که تنها کیبوردی با سرعت بالا را انتخاب کنند. کاربرانی هم وجود دارند که وجود همزمان هر دو موضوع را می‌پسندند! این روزها، کیبورد Gboard گوگل و SwiftKey مایکروسافت، از محبوب‌ترین کیبورد‌ها هستند. با این وجود، همچنان گزینه‌های خوبی در کنار این دو کیبورد محبوب موجود هستند. در ادامه، ١٠ کیبورد برتر اندروید را معرفی خواهیم کرد.

١- کیبورد AI Type Keyboard

این کیبورد، دارای قدمت نسبتاً زیادی دارد. کیبورد AI Type با برخورداری از قابلیت‌هایی مانند پیش بینی جمله، تکمیل خودکار کلمات، اموجی‌های متنوع و قابلیت‌های شخصی سازی بالا، یکی از گزینه‌های منطقی برای استفاده است. همچنین شما می‌توانید یک تم را از بین بیش از ١,٠٠٠ تم برای کیبورد خود برگزینید! نسخه مجانی این کیبورد، تا ١٨ روز در دسترس خواهد بود. اما پس از پایان دوره، شما مجبور به پرداخت هزینه ٣.٩٩ دلاری برای خریداری نسخه دائمی خواهید بود. در هر صورت، شما همچنان می‌توانید از نسخه عادی استفاده کنید. اما برخی از ویژگی‌ها، ناپدید خواهند شد. این کیبورد، حدود ٣ سال پیش دارای مشکلات امنیتی بوده است، اما دیگر شاهد بروز این مشکلات نیستیم.

⬇⬇🟢 دانلود نسخه رایگان کیبورد AI Type Keyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

⬇⬇🟢 دانلود نسخه پریمیوم (پولی) کیبورد AI Type Keyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

 

٢- کیبورد AnySoftKeyboard

کیبورد AnySoftKeyboard

کیبورد AnySoftKeyboard

اپلیکیشن AnySoftKeyboard، یک کیبورد ساده است. توسعه دهندگان این کیبورد، آن را به چند زبان مجهز کرده‌اند. به طور دقیق‌تر، کیبورد AnySoftKeyboard، دارای تم‌های متعددی از جمله تم‌های تطبیق پذیر است. به طور مثال، با شب شدن، تم کیبورد شما نیز دچار تغییراتی خواهد شد. قابلیت واگرد و انجام مجدد نیز یک ویژگی جذاب در AnySoftKeyboard است. تم‌های این کیبورد، قابلیت نصب از Play Store را دارند. در کل، شخصی سازی‌های این کیبورد در سطح بالایی است.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد AnySoftKeyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

٣- کیبورد فانتزی FancyKey

این اپ، یکی از پر زرق و برق‌ترین کیبورد‌های موجود در اندروید است. توسعه دهندگان FancyKey، بیشتر بر روی تم‌ها و قابلیت‌های شخصی سازی تمرکز داشته‌اند. به طوری که بیش از ۵٠ تم، ٧٠ فونت و ٣,٢٠٠ اموجی توسط این کیبورد پشتیبانی می‌شود. به همین ترتیب، شما می‌توانید با خلاقیت خود، ظاهر کیبورد خود را بهتر از همیشه کنید. از دیگر ویژگی‌های کیبورد FancyKey، می‌توان به قابلیت تصحیح خودکار، پیشنهادات خودکار، تایپ با جسچر لمسی و پشتیبانی از بیش از ۵٠ زبان زنده دنیا اشاره کرد.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد فانتری FancyKey از گوگل پلی 🟢⬇⬇

۴- کیبورد Fleksy با تم های مختلف

کیبورد Flesky اندروید

کیبورد Flesky، یکی از کیبوردهای محبوب در سیستم عامل اندروید است. ویژگی‌های این کیبورد عبارتند از:

  1. ۱- پشتیبانی از جسچرهای لمسی
  2. ۲- جستجو در وب
  3. ۳- قابلیت استفاده از GIF
  4. ۴- قابلیت یادگیری ماشینی

برخی از تم‌های کیبورد Flesky رایگان می‌باشند. اما با این وجود، تم‌های پولی را هم می‌توان در بین تم‌های این اپ پیدا کرد. خوشبختانه، این تم‌ها خیلی هم گران قیمت نیستند. کمپانی این کیبورد، توسط Pinterest خریداری شده است و توسعه دهندگان آن نیز متعلق به همین کمپانی هستند. با این وجود، یک استارت‌آپ دیگر توسعه این اپ را از نو شروع کرده است.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Fleksy با تم های مختلف از گوگل پلی 🟢⬇⬇

۵- کیبورد Gboard

کیبورد جی بورد، یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای اندرویدی

اپ Gboard، برنامه پیش فرض کیبورد گوشی‌های گوگل است. البته برخی دیگر از کمپانی‌ها، به صورت پیش فرض از این کیبورد بر روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. Gboard، دارای قابلیت‌های ویژه و زیادی است. پشتیبانی از فرمان صوتی چند زبانه، قابلیت تحصیح خودکار و شخصی سازی‌های متعدد، از صفات بارز Gboard می‌باشد. خوشبختانه سرچ وب داخلی در این کیبورد نیز موجود است. این موضوع، به این معنی است که شما بدون بستن کیبورد، می‌توانید یک نتیجه سرچ را به دست بیاورید. ساخت گیف‌ها، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و قدیمی‌تر Gboard است که قبلاً در ترنجی در مورد آن صحبت کرده بودیم. در کل، Gboard ساده است اما امکانات بسیاری دارد. همین موضوع، سبب محبوبیت بی بدیل آن در بین کاربران و حضور آن در بین ١٠ کیبورد برتر اندروید شده است.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Gboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

آموزش ساخت تصویر گیف (GIF) در اندروید و iOS با کیبرد GBoard گوگل

 

۶- کیبرد Grammarly برای تصحیح غلط‌های املایی و نگارشی

کیبورد Grammarly اندروید

کیبورد Grammarly، یکی از جدیدترین کیبوردهای اندروید است. پیش از این، Grammarly تنها یک افزونه بود که غلط‌های تایپی شما را در کروم اصلاح می‌کرد. اپ کیبورد این افزونه نیز همین کار را انجام می‌دهد. به این صورت که غلط‌های املایی و نگارشی شما پیدا می‌شوند و شما از آن‌ها مطلع می‌شوید. با توجه به این که Grammarly نسبتاً جدید است، هنوز در دست توسعه قرار دارد. با این وجود، انتظار پیشرفته‌تر شدن Grammarly را در آینده داریم. با استفاده از این کیبورد، می‌توان به یک کیبورد ساده اما پر کابرد دسترسی داشت.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Grammarly با تصحیح غلط‌های املایی و نگارشی از گوگل پلی 🟢⬇⬇

٧- کیبرد Hacker’s Keyboard

این کیبورد، همان طور که از نامش پیداست مشابه کیبورد هکرها است. اگر فیلم‌هایی با این مضمون را مشاهده کرده باشید، حتماً متوجه شباهت این کیبورد با آن‌ها خواهید شد. اپ Hacker’s Keyboard با وجود عدم برخورداری از امکانات شخصی سازی بالا و قابلیت یادگیری ماشینی پیشرفته، ساده و شکیل است. زبان‌های مختلفی نیز توسط این کیبورد پشتیبانی شده‌اند. سبک کیبورد مورد اشاره، مانند کیبورد فیزیکی رایانه‌های شخصی است. بنابراین، می‌توانید یک کیبورد نسبتاً متفاوت را با استفاده از این اپ در اندروید تجربه کنید.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Hacker’s Keyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

٨- کیبورد SwiftKey

کیبورد SwiftKey

این کیبورد، بدون شک جزو برترین کیبوردهای اندرویدی است (شخصاً از همین کیبورد استفاده می‌کنم.😅) و از قابلیت‌های متعددی برخوردار است. SwiftKey، از حدود ١٠٠ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های شخصی سازی و بهبود بخش در سرعت تایپ آن، کم نظیر است. استفاده قابلیت‌های این کیبورد، کاملاً مجانی است. در مقابل، کاربران برای نصب اکثر تم‌های SwiftKey، ملزم به پرداخت‌ هزینه هستند. این اپ، هم اکنون متعلق به Microsoft است.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد SwiftKey از گوگل پلی 🟢⬇⬇

٩- کیبورد Multiling O Keyboard

فارغ از نام نسبتاً عجیبی که این کیبورد دارد، شاهد وجود موارد قابل توجهی در آن هستیم. به عنوان مثال، کیبورد مورد اشاره از بیش از ٢٠٠ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. این مقدار، بیش‌تر از تمام کیبوردهای اندرویدی است. علاوه بر این پشتیبانی گسترده از زبان‌های مختلف، ژست‌های حرکتی تغییر اندازه کیبورد، اموجی‌ها و تم‌های مختلف، همگی از مشخصات برجسته این کیبورد هستنند.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Multiling O Keyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

١٠- کیبورد Simple Keyboard

از نامش مشخص است: ساده! این کیبورد، ساده‌ترین کیبورد این لیست است و از قابلیت‌های اضافی بهره مند نیست. تم‌های این کیبورد، فقط چند عدد هستند. همچنین Simple Keyboard فقط به دسترسی موتور ویبره گوشی شما برای ایجاد لرزش در هنگام تایپ نیاز دارد. بنابراین، اگر به یک کیبورد ساده و سبک احتیاج دارید، Simple Keyboard راه حل شما است. البته توجه داشته باشید که هنگام تایپ با این صفحه کلید، غلط‌های تایپی یا املایی در پیام‌های ارسالی شما وجود نداشته باشند.

⬇⬇🟢 دانلود کیبورد Simple Keyboard از گوگل پلی 🟢⬇⬇

در نهایت، این لیست، لیستی از ١٠ کیبورد برتر اندروید بود. شما کدام یک از این کیبوردها را بیشتر می‌پسندید؟ به نظرتان کدام یک از این کیبوردها شایسته حضور در بین ١٠ کیبورد برتر اندروید بوده است؟ شما از چه کیبوردی استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

آقای عطایی cheetah keyboard یکی از بهترین کیبورد هایی بوده که داشتم. از جی بورد و کیبورد ماکروسافت هم خیلی بهتره. تم های زیادی داره و مهمترین قابلیت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هست و بهترین کیبورد در زمینه تصحیح غلط ها هست. امکاناتش هم زیاده. من به دوستان پیشنهاد میکنم امتحانش کنن

سینا عطایی

سلام مرسی ممنونم از پیشنهادتون
از این ۱۰ تا چیزی رو تست کردین

Sarnevesht

بله. جی بورد و کیبورد ماکروسافت رو داشتم. اما چیتاه کیبورد بهترینشون بوده از لحاظ تجربه کاربری و امکانات. تصحیح غلطش که اصلا فوق العادس..
البته شاید بعضی از دوستان نصبش کنن و بگن تصحیح کردنش زیاد خوب نیس یا اندازه بقیه هست. اما این کیبورد به مرور تایپ کردن شما رو یاد میگیره و تصحیحش خیلی خوب میشه. البته بقیه کیبورد ها هم یادگیری دارن. اما نه به اندازه این

Pouya

Gboard استفاده میکنم عالیه😁

سینا عطایی

آره کیبرد دوست داشتنی و ساده ای هست
تم گرافیکی خاصی هم استفاده کردید؟

Pouya

نه تم خاصی استفاده نکردم
تصحیح خودکارش رو خیلی دوست دارم حقیقتا ، خیلی به کارم میاد😂
گوشیم به طور پیش فرض مایکروسافت سویفت کیبورد داشت اصلا باهاش کنار نیومدم نمی‌دونم چرا ولی نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
سال ها با کیبورد گوشی های سامسونگ کار کرده بودم و به اون عادت داشتم ولی جی بورد خیلی خوب بود و به راحتی باهاش ارتباط گرفتم و راضیم

comment image

M.Y

SwiftKey خیلی خوبه 👌

سینا عطایی

یه مقداری لگی نیست؟

M.Y

برای من عالیه امکاناتش
تصحیح خودکار خوبه 👌
تم های خوبی داره و میتونیم تم بسازیم خودمون
بعضی وقت ها دیدم لگ داره ولی کم،،
کلیپ بوردش خوبه 👌
در کل راضی بودم
ولی با جی بورد حال نکردم

Sarnevesht

بهترین کلیپ بورد رو همین چیتاه کیبورد داره. تا 10 متن پیش رو هم ذخیره نگه میداره

david2arc

تو این سال‌ها خیلی کیبورد تست کردم خیلی‌هاشون خوب بودن ولی چند وقت بعد خسته کننده می‌شدن و ‌در نهایت بارگشت همیشگی به جیبورد بوده

Sarnevesht

دوست عزیز بهتون پیشنهاد میکنم cheetah keyboard رو امتحان کنین. تم های خیلی جذابی داره

david2arc

سپاس تست کردم قبلن. به توصیه شما باز نصب میکنم شاید بعد مدتها اوضاع بهتر شده باشه . زمانی که من نصبوندم، اصلن فارسی تو زبان‌هاش نبود😁

ali.reza.9821

جیبورد گوگل از همه بهتره مخصوصا فارسیش هم عالیه

کاربرای عزیز میتونید برام یه کیبورد معرفی کنید که بتونم با انواع مختلف فونت ها تایپ کنم.؟ ممنون میشم اگه جواب بدید.🙏🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️