حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش جریمه های رانندگی برای کمک به سازمان بهزیستی!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نسبت به سال ۱۳۹۹ نکرده و تنها افزایش جریمه های رانندگی به میزان ۵ درصد برای کمک به سازمان بهزیستی بوده است.

افزایش جریمه های رانندگی به میزان ۵ درصد برای کمک به بهزیستی

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی درباره برخی اخبار منتشرشده پیرامون بالا رفتن نرخ جریمه های رانندگی اظهارکرد: خبری که در فضای مجازی و رسانه های غیر رسمی کشور در مورد افزایش مبلغ جرائم رانندگی منتشر شده که به هیچ عنوان صحیح نیست. آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده این است که مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان پنج درصد و آن هم برای کمک به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کند که این موضوع در قبض ها اعمال شده است.

سرهنگ جهانی در ادامه افزود: به عنوان مثال جریمه “توقف در محل ایستادن ممنوع” مبلغ 40 هزار تومان بوده که با احتساب پنج درصد می شود 42 هزار تومان اما متاسفانه جدولی در فضای مجازی منتشر شده که مبلغ برخی از جریمه ها را ده ها برابر  افزایش داده بود که این موضوع تکذیب و تاکید می شود که ارقام اعلام شده به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی تاکید کرد: لازم است مردم بدانند نرخ جریمه های راهنمایی و رانندگی در سال 1400 به جز همان مورد بالا رفتن پنج درصدی که آن هم به نفع سازمان بهزیستی کل کشور است، تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است. او در پایان از هموطنان عزیز خواست اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور ۱۲۰ یا رسانه ملی و خبرگزاری ها رسمی کشور پیگیری کنند.

نظر شما درباره بالا بردن قیمت جریمه های راهنمایی و رانندگی با هدف کمک به سازمان ها و امور خیریه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی