حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جریمه ۱۰۰ هزارتومانی برای استوری گرفتن پشت فرمان در حال رانندگی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی

به نظر می رسد که استوری گرفتن پشت فرمان را می توان مصداق کار با موبایل در حین رانندگی دانست و به نظر من هم منطقی است. گفته می شود که جریمه ۱۰۰ هزارتومانی برای استوری گرفتن پشت فرمان در حال رانندگی اعمال خواهد شد.

استوری گرفتن پشت فرمان

سردار تیمور حسینی با اشاره به رفتار کاربران فضای مجازی مبنی بر اینکه هنگام رانندگی از رانندگی خود یا جاده و در کل از منظره روبرو فیلمبرداری می‌کنند، اظهار کرد:

شاید به این موضوع توجهی نشده باشد اما باید بگویم که این رفتار تخلف آئین‌نامه‌ای است.

وی ادامه داد: ما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکزی به اسم «رصد فضای مجازی» داریم که یکی از نکاتی که اتفاقاً در این مرکز کنترل می‌شود، همین بدعت و رسم بد است که باب شده کاربران فضای مجازی موقع رانندگی از خودشان فیلم بگیرند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: این تخلف مصداق صحبت کردن با تلفن همراه (استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی) است و جریمه‌اش هم همان ۱۰۰ هزار تومان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر روی رانندگان حمل و نقل عمومی یا کامیون‌داران است چرا که جان و مال تعداد زیادی از افراد به رانندگی صحیح این رانندگان بستگی دارد.

نظر شما چیست؟ به نظر منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

خیلی هم عالی😂
ولی باید یه تومن جریمه کنن

Mahdi

کم هم هست

1234567890

گفته تمرکز روی کامیون دارا و حمل و نقل عمومی.

خب بازم بدرد نمیخوره ۹۰ درصد این افراد اصلا نه کامیون دارند نه حمل و نقل عمومی تو ماشین خودش چه پراید باشه چه ماشین لوکس ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومنی فیلم میگیره و اگه یه لحظه هواسش پرت سه هم خودش هم ملت به مرگ میده باید محکم تر برخورد کنن.

SHREK

😂😂ملت ایران را حل زیاد دارن… اصلا 10 میل جریمه کنن… خودشون یاد دادن این دور زدن هارو.

نیما عرفانی

#GoPro

Milad7

روش جدید تیغ زدن ملت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)