حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ ویژگی تماس تصویری گروهی و پس زمینه متحرک را به این پیام رسان اضافه می کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

به تازگی آپدیت جدید نسخه بتا تلگرام ۷.۸.۰ برای اندروید منتشر شد. این پیام رسان نوآوری هایی مانند پس زمینه متحرک برای گپ ها، پشتیبانی از تماس های تصویری گروهی و تعدادی ویژگی دیگر را دریافت کرده است که در آینده نزدیک قرار است به نسخه پایدار برنامه اضافه شود.

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰

شرکت کنندگان در چت های صوتی اکنون می توانند پخش ویدیو از دوربین یا صفحه دستگاه خود را شروع کنند. برای اینکه این ویژگی در دسترس باشد، باید برچسب #vid به نام مربوط به چت صوتی اضافه شود. متأسفانه، هنوز نمی توان راجع به عملکرد این ویژگی به طور کامل اظهار نظر کرد چراکه به طور مثال، در نسخه بتا سایر شرکت کنندگان در مکالمه جریان ویدئو را نمی بینند.

همچنین این آپدیت، پس زمینه متحرک چت ها را به تلگرام اضافه کرده است که با ارسال پیام تغییر می کند. سایر بروزرسانی ها شامل انیمیشن هنگام ارسال استیکرها، انتقال دکمه جستجو به بالای چت در بخش موارد دلخواه و نمایش لیستی از چت های صوتی فعال در بخش تماس ها در منوی سمت برنامه است.

آپدیت ۷.۸.۰ تلگرام

آپدیت ۷.۸.۰ تلگرام

در صورت صحت شایعات، سهام تلگرام ظرف دو سال آینده به صورت عام عرضه خواهد شد

به گزارش gizchina، پیام رسان تلگرام در نظر دارد طی دو سال آینده IPO (انتشار سهام و انتشار عمومی) را برگزار کند. برخی گزارشات در این مورد با اشاره به منبع نزدیک به تلگرام بیان شده است.

اکنون این پلتفرم در حال آماده سازی IPO می باشد. این مورد بررسی ها را انجام داده و برای جایگزینی سهام بیشتر، مبادله ای را انتخاب می کند. این شرکت فقط دو گزینه را در نظر گرفته است. بورس هنگ کنگ (HK) و Nasdaq. گزینه اول به دلیل اینکه تقریبا نیمی از کاربران پیام رسان ها در آسیا زندگی می کنند، محتمل تر است. همچنین در آینده این رقم ممکن است از 50 درصد نیز فراتر رود.

علاوه بر این، طبق یکی از منابع، پاول دوروف هنوز قالب ورود به بازار را انتخاب نکرده است. احتمالاً، او می تواند از IPO به نفع دو گزینه دیگر یعنی فهرست مستقیم(عرضه مستقیم مستقیم) یا از طریق یک شرکت SPAC(جمع آوری بودجه با برخی تعهدات بدهی از سرمایه گذاران واجد شرایط) امتناع کند.

احتمالاً، در هنگام جایگذاری سهام، می توان 30 تا 50 میلیارد دلار برای شرکت ارزش گذاری کرد. کارشناسان می گویند این قیمت به تعداد کاربران ماهانه فعال بستگی دارد که ارزش هر یک از آنها 50 دلار است. در اوایل ژانویه، این شرکت اعلام کرد که از مرز 500 میلیون عبور کرده است. و تا زمان عرضه IPO به یک میلیارد خواهد رسید.

رمز دوم تلگرام به چه صورت است و چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

نظر شما راجع به آپدیت ۷.۸.۰ تلگرام و ویژگی های جدید اضافه شده به آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی