حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چند سالی است که کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب‌ و کارهای اینترنتی داده اند! مهم ترین چیزی که یک کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد، وب سایت است. داشتن وب سایت باعث می شود تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت کامل در آن ارائه کنید و اگر کاربران نیاز به محصولات یا خدمات شما داشتند، به راحتی آن را سفارش دهند.

یکی از مسائلی که برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت زیادی دارد، سئو است! رپورتاژ آگهی همان چیزی که به رشد رتبه سایت شما در گوگل کمک زیادی می کند و اگر بتوانید رپورتاژ آگهی خوب خریداری کنید، رتبه سایت در مدت زمان کوتاهی رشد پیدا می کند. در این مقاله می خواهیم به این سوال که رپورتاژ چیست پاسخ دهیم و همچین مهم ترین اهداف برای خرید رپورتاژ آگهی را بررسی کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

یکی از ابزارهای بسیار مهمی که کسب و کارهای آنلاین با هدف بهبود رتبه سایت خود در گوگل از آن استفاده می کنند، رپورتاژ آگهی است. در واقع رپورتاژ آگهی به این معنی است که شما در قالب یک مقاله محتوایی در مورد کسب و کار خود آماده کرده و آن را در رسانه های دیگر منتشر کنید. در واقع شما با استفاده از رپورتاژ آگهی اطلاعات مفیدی به کاربران ارائه می کنید و در نهایت، محصولات یا خدمات خود را به کاربران معرفی می کنید. هر چقدر محتوای شما بهتر باشد، کاربران بیشتری آن را می خوانند و این مسئله باعث می شود تا محتوا نوعی تبلیغات مستقیم در سایت محسوب شود.

هر چقدر رسانه ای که در آن رپورتاژ منتشر می کنید رتبه بهتری داشته باشد، رشد شما هم در صفحه نتایج گوگل بیشتر می شود. برای انتخاب رسانه مناسب باید دقت کنید که رسانه های مرتبط با سایت خود را انتخاب کنید؛ انتخاب رسانه مرتبط با رتبه متوسط گاهی اوقات تاثیر بیشتری نسبت به یک رسانه غیر مرتبط با رتبه عالی خواهد داشت. بنابراین در انتخاب رسانه ای که قرار است رپورتاژ خود را در آن منتشر کنید، دقت زیادی داشته باشید. اکنون که می دانید رپورتاژ آگهی چیست، زمان آن رسیده که در مورد مهم ترین دلیل خرید رپورتاژ آگهی در بخش بعدی اطلاعاتی بدست آورید.

چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که کاربران در مورد رپورتاژ آگهی می پرسند، این است که چرا باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟ در واقع هنگامی که در مورد سوال رپورتاژ آگهی چیست پاسخ می دهیم، کاربران فکر می کنند که تنها دلیل خرید رپورتاژ آگهی لینک گرفتن از آن سایت ها است اما مسئله این است که تنها هدف خرید رپورتاژ آگهی دریافت بک لینک نیست. با خرید رپورتاژ آگهی از رسانه های معتبر، مطلب شما مانند سایر مطالب در آن سایت منتشر می شود! به عبارت دیگر اگر شما عنوان و تصویر شاخص خوبی برای مطلب خود انتخاب کرده باشید، کاربران مطلب شما را می خوانند و می توانید با استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا، از رپورتاژ آگهی به عنوان یک تبلیغات بسیار عالی استفاده کنید.

همچنین شما با خرید رپورتاژ آگهی همانطور که در بخش رپورتاژ آگهی چیست توضیح دادیم، می توانید لینک های خود را در رپورتاژ آگهی قرار دهید. دریافت بک لینک برای سایت دقیقاً مانند دوپینگ برای ورزشکاران است! بنابراین رپورتاژ آگهی هم در بخش تبلیغات و هم در بخش بهبود وضعیت سئو سایت کمک بسیار زیادی می کند و نباید از آن غافل شوید. جالب است بدانید در برخی از حوزه ها رقابت آن قدر زیاد است که خرید رپورتاژ آگهی ضروری است و بدون آن نمی توانید رتبه های اول گوگل را کسب کنید!

مهم ترین اهداف برای استفاده از رپورتاژ آگهی کدام هستند؟

خرید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی انجام می شود و نمی توان آن را تنها منحصر به تبلیغات یا گرفتن بک لینک دانست! در واقع رپورتاژ آگهی به بخش های مختلف بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند و جالب است بدانید که همه آن ها تنها با پرداخت مبلغ کمی انجام می شود. در این بخش از مقاله رپورتاژ آگهی چیست می خواهیم به بررسی مهم ترین اهدافی که کاربران برای آن دست به خرید رپورتاژ آگهی می زنند، بپردازیم. این موارد عبارتند از:

  1. ۱- برندسازی با رپورتاژ آگهی

برندسازی یکی از مهم ترین دلایلی است که کاربران دست به خرید رپورتاژ آگهی می زنند! کسب و کارهای آنلاین نیاز به برندسازی دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از کاربران ارائه کنند. به خصوص هنگامی که بحث رقابت بین چندین سایت وسط باشد، برندسازی است که باعث می شود مشتری در مورد استفاده یا عدم استفاده از محصولات یا خدمات شما تصمیم نهایی را بگیرد. اگر با هدف رپورتاژ آگهی قصد برندسازی را دارید، باید به نوعی نام برند خود را در ذهن کاربران ماندگار کنید.

به عنوان مثال می توانید نام برند خود را در چندین جای رپورتاژ آگهی قرار دهید و بر روی تصاویری که در رپورتاژ درج می کنید، لوگو و نام کسب و کارتان را بنویسید. این مسئله باعث می شود تا ذهن کاربران چندین بار به نام کسب و کار شما بیفته و اگر بعدا آن را شنید، لوگو و نام شما بیشتر در ذهن کاربر ماندگار شود.

  1. ۲- اطلاع رسانی رویداد خاص و مسابقه با خرید رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا کاربران اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنند، اطلاع رسانی رویداد یا مسابقه است! گاهی اوقات کسب و کارها نیاز دارند تا هزاران نفر در مسابقه‌ای که برگزار کرده اند، شرکتت کنند. در این صورت با استفاده از رسانه های پر ترافیک به راحتی می توانید رویداد یا مسابقه خود را اطلاع رسانی کنید تا کاربران در آن شرکت کنند. مهم ترین دلیلی که از رپورتاژ آگهی برای چنین کاری استفاده می شود، این است که با انتخاب یک عنوان جذاب می توانید هزاران نفر را ترغیب کنید که محتوای شما را بخوانند و در مسابقه شرکت کنند.

برای آن که تعداد شرکت کنندگان را افزایش دهید، می توانید یک لیست از جوایز ارزشمند مسابقه خود را در آن محتوا قرار دهید تا هنگامی که کاربران مسابقه و شرایط آن را خواندند و اگر ترغیب به شرکت نشدند، با دین جوایز ترغیب شوند که حتماً در آن مسابقه شرکت کنند.

  1. ۳- بهبود رتبه سایت در گوگل با رپورتاژ

یکی از قابلیت هایی که خرید رپورتاژ آگهی دارد، این است که می توانید لینک های خود را به صورت مستقیم در آن محتوا قرار دهید. کسب و کارهای آنلاین هم کلمات کلیدی موردنظر خود را به همراه لینک صفحه موردنظر در محتوای رپورتاژ آگهی قرار می دهند و این مسئله باعث می شود تا آن صفحات با کلمات کلیدی لینک داده شده در گوگل رشد کنند. هر چقدر رتبه آن سایت بیشتر باشد، میزان رشد سایت شما با آن کلمات کلیدی هم بیشتر است. به همین دلیل است که متخصصان سئو و رپورتاژ آگهی، انتخاب رسانه های معتبر و مرتبط با سایت را پیشنهاد می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

در پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو، شما می توانید صدها رسانه را موضوعات مختلف را ببینید که هر یک از آن ها دارای رتبه خوبی هستند! همچنین شرایط انتشار رپورتاژ آگهی در هر یک از آن ها به صورت واضح درج شده است که به راحتی می توانید رسانه ای متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

  1. ۴- هدایت کاربران از رسانه موردنظر به سایت خود

یکی دیگر از دلایل خرید رپورتاژ آگهی این است که شما می توانید می توانید به صورت مستقیم تبلیغات انجام دهید و کاربران را به صورت مستقیم وارد سایت خود کنید! این مسئله باعث می شود تا ترافیک مستقیم سایت شما هم افزایش پیدا کند و بهترین نتیجه را از خرید رپورتاژ آگهی بگیرید. بنابراین در سوال رپورتاژ آگهی چیست می تواند این مورد را هم یکی از اصلی ترین اهداف خرید رپورتاژ در نظر گرفت که بسیاری از کسب و کارها از آن غافل هستند! اگر می خواهید به صورت مستقیم هم بازدید بگیرید، حتماً باید از محتوای جذابی استفاده کنید که کاربران پس از خواندن آن ترغیب شوند تا سایت شما را باز کنند.

اکنون با مفهوم رپورتاژ آگهی چیست و همچنین اهداف خرید رپورتاژ آگهی آشنا شدید! حال اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو است. اگر سوالی دارید، می توانید از تیم پشتیبانی بپرسید تا شما را راهنمایی کنند و سپس با خیالی آسوده اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید.

منبع خبر: پلتفرم Tesmino

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات