حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده آنر X20 را با چینش دوربین شبیه به Reno 4 ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار، اسمارت‌فون

آنر با همان سری گوشی‌های سابق خود در حال بازگشت به بازی است. پیش از این، سری V، سری Play و دیگر سری‌های آنر در استراتژی جدید این برند جای داشتند. اما اکنون، نوبت به محبوب X آنر رسیده است. سری X آنر، همیشه جزو پر فروش‌ترین دستگاه‌های این کمپانی بوده است. اما هم اکنون، نسل جدید این سری لو رفته است. در همین راستا، قصد داریم تا مروری بر تصویر زنده آنر X20 داشته باشیم تا ببینیم چه تغییراتی در این گوشی صورت گرفته‌اند.

سری X آنر

آنر در سری X خود، معمولاً دستگاه‌های مقرون به صرفه اما با ارزش خرید بالایی را معرفی می‌کند. آنر به این سری، لقب “پرچمدار” را داده است. پشتیبانی نرم افزاری از این دستگاه‌ها، غالباً در حد پرچمداران Honor بوده است. به هر حال، آخرین گوشی که رسماً در این سری معرفی شده است، آنر X10 نام دارد. این دستگاه، از تراشه Kirin 820 5G و نمایشگر بدون زائده به همراه دوربین سلفی پاپ آپ استفاده می‌کرد.

 

آنر X10 5G با کایرین ۸۲۰ و دوربین پاپ آپ به قیمت ۲۶۷ دلار رسما معرفی شد

 

پس از جدایی آنر از هواوی، خبر خاصی از رونمایی گوشی جدیدی در سری X نشد. اما ظاهراً کم کم در حال رسیدن به نسل بعدی این سری هستیم. آنر می‌خواهد مانند دیگر گوشی‌های خود، با جهش از عدد ١٠ به ٢٠ نام گذاری این سری را هم تغییر دهد. بر اساس گزارشی از Mysmartprice، آنر قصد دارد تا در تاریخ ٢۶ خرداد از سری Honor 50 خود به صورت رسمی پرده برداری کند. در همین فاصله، اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند جدید آنر در فضای مجازی منتشر شده‌اند. اما این گوشی هوشمند، دقیقاً چیست؟

تصویر زنده آنر X20

دستگاه مورد اشاره، آنر X20 نام دارد. این گوشی هوشمند، به تازگی و توسط افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station فاش شده است. این افشاگر، اظهار داشته است که گوشی Honor X20 در همان تاریخ ٢۶ خرداد به همراه سری Honor 50 رونمایی شد. با این وجود، آنر همچنان بیانیه‌ای در مورد رونمایی از این سری میان رده خود نداده است. در ادامه، تصویر زنده آنر X20 که اخیراً لو رفته است را مشاهده خواهیم کرد.

تصویر زنده منتسب به Honor X20

تصویر زنده منتسب به Honor X20

در این تصویر زنده، قاب پشتی Honor X20 قابل مشاهده است. رنگ بندی قاب پشتی این دستگاه، حالت گردینت نقره‌ای و بنفش دارد. به نظر می‌رسد که شیشه قاب پشتی این دستگاه، مات باشد. شیشه‌های مات در هنگام کارکرد، حس بهتری را به کاربر القا می‌کنند. لبه‌های این شیشه نیز خمیده است که ارگونومی و سختی کارکرد با دستگاه را تسهیل می‌بخشد. در ادامه، قاب پشتی جزئیات دیگری به جز وجود لوگوی Honor و دوربین اصلی سه گانه با ماژول ظاهراً بیضوی ندارد. چرا می‌گوییم “ظاهراً”؟ چون تصویر به شکلی است که ماژول دوربین حالت وجود یک قاب شفاف را دارد. اما ممکن است این گونه نباشد. به هر حال، چینش دوربین این گوشی، مشابه با چیزی است که قبلاً در Reno 4 5G نیز دیده بودیم.

این دستگاه، از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. تراشه‌ای که در این دستگاه به کار گرفته می‌شود، مشخص نیست. اما مشخصاً آنر می‌تواند از تراشه اسنپدراگون در این گوشی نیز بهره بگیرد. بنابراین، شاید بتوانیم شاهد حضور تراشه‌ای از سری Snapdragon 7XX حتی در این گوشی باشیم. دوربین اصلی Honor X20، از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این سیستم دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو را در خود دارد. استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی روی فریم نیز در این دستگاه بعید نیست. در کل، این گوشی می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد. اما آنر همچنان هیچ خبر رسمی از وجود دستگاه مذکور نداده است. بنابراین، فعلاً باید صبر کنیم تا جزئیات بیشتری از گوشی Honor X20 5G لو برود. احتمال عرضه جهانی این گوشی، چندان زیاد نیست.

نظر شما در مورد این تصویر زنده آنر X20 چیست؟ آیا شما طراحی قاب پشتی این دستگاه را می‌پسندید؟ به کدام یک از گوشی‌های سری X آنر، بیشتر علاقه مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، آفرین بر آنر، داره برمیگرده به دوران خوب خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️