حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سکوی ابری آروان ارایه‌دهنده‌ کامل‌ترین سرویس ابری PaaS

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه کسب‌وکارهای آنلاین بیش از پیش رونق گرفته‌اند و با سرعتی باورنکردنی در حال رشد هستند؛ استارت‌آپ‌هایی که در تلاش‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای پایین نرم‌افزار یا محصول‌شان را به بازار عرضه کنند. اما این کار مستلزم آماده‌سازی زیرساختی مناسب است. زیرساخت مناسب باید ساده، در دسترس و همراه با قابلیت‌های متنوع باشد و هم‌چنین برای کاربر کنترل بالایی بر پیکربندی نرم‌افزار ایجاد کند.

سکوی ابری آروان (PaaS) یکی از سرویس‌های ابری است که با مدیریت و بررسی پیوسته‌ی وضعیت زیرساخت شما نرم‌افزارتان را طبق پیکربندی مورد نظرتان در دسترس مشتریان‌تان قرار می‌دهد. در واقع، کسب‌وکارهای آنلاین به کمک سرویس‌های رایانش ابری داده‌ها، نرم‌افزارها و پردازش‌های مربوط به آن‌ها را بدون نیاز به سخت‌افزار به فضایی بیرونی و ابری می‌سپارند تا علاوه بر افزایش قدرت پردازش نرم‌افزارهای‌شان راحت‌تر و با سرعت بیش‌تر محصولات خود را عرضه کنند.

سکوی ابری PaaS چیست؟

سکوی ابری PaaS از زیرشاخه‌های رایانش ابری است که راه‌اندازی، پیکربندی و توسعه نرم‌افزار شرکت‌ها را آسان‌تر می‌کند. این سرویس به کسب‌وکارهایی که دغدغه زیرساختی تولید و توسعه‌ی محصول دارند، کمک می‌کند تا بدون مشکلات رایج در زمینه‌ی پیکربندی، فراهم‌سازی و راه‌اندازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیر ساخت، به‌راحتی به طراحی و توسعه‌ی محصول‌شان بپردازند.

شرکت ابر آروان با ارایه‌ی خدمات سکوی ابری PaaS یکی از معدود شرکت‌هایی است که این سرویس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

مشهورترین شرکت‌های ارایه‌دهنده سکوی ابری PaaS

سرویس ابری PaaS یا Platform as a service به توسعه محصول شرکت‌های نرم‌افزاری کمک می‌کند و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است. این سرویس کاربردی با در اختیار گذاشتن ابزارهای مربوط به تولید، تست و توسعه‌ی نرم‌افزار به روند اجرایی شدن ایده‌ها و رفع موانع مهم بر سر راه کسب‌وکارها سرعت می‌بخشد. سرویس ابری PaaS به‌وسیله‌ی بسیاری از کمپانی‌های مهم دنیا ارایه می‌شود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • سرویس مایکروسافت آژور (Microsoft Azure): مایکروسافت آژور یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی سرویس ابری PaaS است که ابزارهای متنوعی برای یکپارچه‌سازی خدمات در اختیار توسعه‌دهندگان محصول می‌گذارد.
  • آمازون با وب سرویس AWS: آمازون شرکت مطرح دیگری در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات سرویس ابری PaaS است که با دریافت مبلغی از کاربرانش نسخه Backup نرم‌افزار آن‌ها را در این سرویس ذخیره می‌کند.
  • گوگل در APP Engine: این شرکت در ارایه سرویس‌ PaaS بسیار پیشروست و امکانات متنوعی دارد.
  • شرکت ابر آروان: ابر آروان در ایران از شرکت‌های فعال و پیشرو در ارایه محصول پلتفرم ابری است که کامل‌ترین سرویس ابری PaaS را به کاربرانش است.

 

سکوی ابری آروان (PaaS)

سکوی ابری آروان با فراهم آوردن شرایطی ساده و راحت برای کاربرانش در مدیریت محصول، مانیتورینگ، پشتیبانی و دسترسی به شبکه به آن‌ها کمک می‌کند. کاربران شرکت ابر آروان با استفاده از این سرویس ابری فقط با چند کلیک ساده به‌راحتی می‌توانند محصول نرم‌افزاری خود را به بازار عرضه کنند. لازم به ذکر است که نرم‌افزار ابری قابل عرضه می‌تواند ساده یا حتی پیچیده باشد.

 

امکانات جدید سکوی ابری آروان PaaS

جدیدترین نسخه‌ی سکوی ابری PaaS ویژگی‌های جالبی دارد و امکاناتی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این امکانات جدید موجب افزایش چشم‌گیر سرعت تولید و اجرای محصول شده است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

o       اتصال به یک دامنه اختصاصی

در نسخه جدید پلتفرم ابری PaaS کاربران به کمک DNS آروان می‌توانند به جای اتصال به یک زیردامنه به یک دامنه اختصاصی متصل شوند. این قابلیت به دلیل یکپارچگی سکوی ابری با CDN و DNS آروان است.

  • مانیتورینگ

شما می‌توانید به کمک سکوی ابری آروان تمام منابع و دیتاها را به طور مستمر مانیتور کنید و نتایج را در قالب گزارش‌های تصویری ببینید.

  • گرفتن IP اینترنتی برای پادها

با سرویس PaaS ابر آروان افزودن هر تعداد IP به Containerهای مورد نیاز کاربران برای اجرای محصول در لحظه فراهم می‌شود. هم‌چنین شما در سکوی ابری می‌توانید IP اختصاصی برای اپلیکیشن‌تان داشته باشید. بر همین اساس، علاوه ‌بر HTTP(s) سایر پورت‌ها و پروتکل‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرند.

  • مشاهده لاگ

شما با استفاده از CLI ابر آروان می‌توانید همه Logهایی را که نرم‌افزارتان تولید می‌کند، مشاهده ‌کنید.

  • انطباق با Kubernetes Manifest

چنانچه شما قبلا از کوبرنتیز استفاده کرده‌اید و مانیفست‌های لازم برای قسمت‌های مورد نیاز برای اجرا شدن اپلیکیشن‌تان را نوشته‌اید، می‌توانید آن‌ها را با کمک پنل کاربری ابر آروان به‌ طور مستقیم روی سکوی ابری مستقر کنید.

  • اجرای Container Image از Repository

از دیگر امکانات نسخه‌ی جدید پلتفرم ابری آروان PaaS راه‌اندازی یک اپلیکیشن مستقل کوچک تا یکCluster Kubernetes از یک Image استاندارد، یک وب‌سرور، یک Repository عمومی یا خصوصی در کم‌تر از چند ثانیه است.

o       Horizontal AutoScaling

سکوی ابری آروان این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده که چنان‌چه اپلیکیشن به حد مشخصی از Load برسد، به شکل خودکار چند نسخه از اپلیکیشن را بسازد تا Load بین آن‌ها پخش شود. گفتنی است این کار مانع Overload اپلیکیشن می‌شود.

o       مدیریت منابع با دقت یک دهم

سکوی ابری آروان به شما این امکان را می‌دهد که منابع‌تان را با دقت یک دهم روی هسته‌ی پردازشی (CPU)، حافظه‌ی تصادفی (RAM) و حافظه‌ی دیسکی تنظیم کنید.

 

پشتیبانی و دسترسی به سکوی ابری آروان

شرکت ابر آروان در نسخه‌ جدید پلتفرم ابری PaaS کوشیده تا مشتریانش با استفاده از این سرویس تجربه‌ی کاربری بهتری داشته باشند، به همین دلیل تا حد ممکن از پیچیدگی‌های محصول کاسته است. بدین ترتیب در این نسخه سرعت تولید و اجرای محصول به شکل چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

اگر مایل به کسب اطلاعات تکمیلی درباره‌ سکوی ابری آروان (PaaS‌) هستید، به وب‌سایت ابر آروان صفحه‌ سکوی ابری آروان مراجعه کنید تا با امکانات و مزیت‌های این سرویس بیش‌تر آشنا شوید. هم‌چنین شما می‌توانید در صفحه‌ی‌ قیمت‌گذاری PaaS با ماشین حساب آروان میزان مصرف خود را محاسبه کنید. برای استفاده از این محصول در سایت ابر آروان ثبت نام کنید.

چنانچه برای Deploy‌ کردن اپلیکیشن یا استفاده از سکوی ابری آروان راهنمایی بیش‌تری خواستید، تیکت ثبت کنید. تیم پشتیبانی فنی ابر آروان ۲۴ ساعته و در تمام هفته آماده ارایه خدمات به شماست و تیکت‌های شما را با دقت پاسخ خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات