حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro با HarmonyOS و ۳ روز عمر باتری رسما معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

مراسم ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ هواوی در حال انجام است و می توانید پخش زنده آن را همین حالا در ترنجی ببینید. در همین حال اخبار معرفی دستگاه های مختلف این مراسم منتشر شده است. با یک جفت ساعت هوشمند آغاز می کنیم. ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro با HarmonyOS و ۳ روز عمر باتری رسما معرفی شدند.

از آخرین باری که هواوی ساعت هوشمند پرچمداری را منتشر کرد چهار سال می گذرد. البته می دانیم که سری GT از نظر توانایی محدود هستند. حالا اما سرانجام ساعت های جدید هواوی اینجا هستند و یکی از اولین دستگاه های HarmonyOS 2.0 به شمار می روند.

در واقع اینجا دو مدل وجود دارد، هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro که مدل دوم دارای بدنه متفاوت (ساخته شده با مواد بهتر) و عمر باتری طولانی تر است. ما با مدل پایه شروع خواهیم کرد.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3

هواوی واچ ۳

هواوی واچ ۳

این نسل ساعت هوشمند هواوی از یک دکمه چرخشی سه بعدی برخوردار است که در نقطه دکمه بالایی سمت راست جای می گیرد. هواوی استدلال می کند که این یک روش بصری برای جابه جا شدن در رابط کاربر است. همچنین در برابر شرایط خاص آب و هوای مقاوم است. یعنی برخلاف صفحه های لمسی، با دستانی مرطوب و حتی دستکش دار کار می کند.

تغییر دیگر، باریک شدن حاشیه اطراف نمایشگر تا حد ممکن بود. پنل 1.43 اینچی AMOLED بزرگتر از ساعتهای قبلی این شرکت بوده، اما هنوز در همان اندازه بدنه طراحی شده است. این نمایشگر بسیار روشن است و می تواند به ۱۰۰۰ نیت برسد و تراکم پیکسل را در 326ppi نگه می دارد.

صفحه نمایش توسط شیشه تقویت شده محافظت می شود، بدنه ساعت از فولاد با کیفیت و پشت آن از سرامیک ساخته شده است. هواوی چندین طراحی مختلف را برای ساعت ایجاد کرده است:

  1. ۱- Active (با بند سیلیکونی)
  2. ۲- Classic (بند چرمی)
  3. ۳- Elite (نوار فلزی)
  4. ۴- Classic (گروه Milanese)
هواوی Watch 3

هواوی Watch 3

مجموعه سنسورها در پشت شامل ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) و همچنین یک سنسور دمای پوست است. اینها بصورت شبانه روزی کار می کنند، ساعت همچنین دارای پایش استرس ۲۴ ساعته و ردیابی خواب است. همه اینها می تواند به شما در تشخیص مشکلات سلامتی کمک کند.

هواوی Watch 3 به تنهایی نیز قابل استفاده است. این ساعت هوشمند از eSIM است، که به آن یک اتصال 4G می دهد و البته می تواند تماس ها را مدیریت کند. همچنین برخی از آهنگ ها را از Huawei Music پخش می کند و آن را به هدفون های بلوتوث شما می فرستد. جالب است که تماس های ویدئویی نیز پشتیبانی می شوند، اگرچه بدون دوربین روی ساعت شما، کمی یک طرفه خواهند بود.

هواوی افتخار می کند که AppGallery را به ساعت آورده است. این بدان معناست که شما می توانید برنامه های HarmonyOS را مستقیماً روی ساعت دانلود و نصب کنید، یعنی بدون نیاز به تلفن هوشمند. این شرکت در حال حاضر با چندین توسعه دهنده از خارج از چین همکاری کرده است که نرم افزار خود را به سیستم عامل جدید وارد می کنند.

از آنجا که بسیاری از برنامه ها را نصب خواهید کرد، اکنون رایط کاربری دارای توانایی زوم و زوم بک است که راهی سریعتر از پیمایش در لیست برنامه ها به شمار می رود.

عمر باتری در حالت استاندارد ۳ روز با 4G فعال اندازه گیری شده است. این برای یک ساعت هوشمند کاملا مناسب است. شما می توانید حالت Ultra-Long Lasting Mode را فعال کنید، که می تواند باتری را به ۱۴ روز برساند در حالی که عملکرد مهم را فعال نگه دارید: پایش حالت تمرین، تماس بلوتوث و حتی صفحه های متحرک در کنار حسگر SpO2.

صحبت از حالت های تمرینی شد وب باید بگوییم که این ساعت از بیش از ۱۰۰ حالت از جمله ۱۷ حالت تمرین حرفه ای (فضای باز و داخلی) پشتیبانی می کند. تشخیص سقوط کاربر وجود دارد که در صورت صدمه دیدن می تواند از اتصال eSIM برای ارسال SOS استفاده کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ پرو

هواوی Watch 3شز

هواوی Watch 3

هواوی واچ ۳ پرو به دنبال ظاهری کلاسیک تر است، بنابراین حاشیه ای در اطراف نمایشگر دارد. همانطور که اشاره کردیم، جنس بدنه و عمر باتری است که Pro را از مدل عادی متمایز می کند، به علاوه یک ویژگی اضافی.

بدنه ساعت از تیتانیوم ساخته شده است، قاب پشتی سرامیک بوده و صفحه نمایش توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می شود. با 4G فعال بودن و در حالت Ultra-Long ماندگاری باتری ۵ روز طول می کشد.

هواوی واچ ۳ پرو

هواوی واچ ۳ پرو

این یکی از اولین ساعت هایی است که از گیرنده دو بانده GPS (باند های 1 و 5) بهره می برد که حتی در محیط های متراکم شهر نیز وضعیت دقیق تر و پایدارتری را ارائه می دهد.

نظر شما درباره ساعت های هوشمند جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

یک ساعت به معنای واقعی کلمه هوشمند🤩🤩🤩
عاشقش شدم. حتما باید بگیرمش

Sarnevesht

چرا به حسگر اندازه گیری گلوکز خون اشاره نکردین؟؟ همچنین قابلیت های ویژه این ساعت مثل مترجم آنلاین و…

Sarnevesht

خودشون موقع معرفی تاکید زیادی روی این ویژگی کردن و گفتن 24 ساعته گلوکز خون رو اندازه میگیره و در صورت خطر هشدار میده

هوآوی میخواد با هارمونی او اس کولاک به پا کنه

david2arc

ساعت هوشمند واقعی . دوسش داشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)