حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت در یادگیری دانش آموزان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

برگزاری کلاس ها به شیوه آنلاین روش جایگزین کلاس های حضوری و مدرسه است که در حال حاضر برای آموزش دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید پلتفرم های برگزاری کلاس انلاین زیادی وجود دارد. اما آنچه که حائز اهمیت است کیفیت و پایداری کلاس های آنلاین است. بهتر است پلتفرمی را برای کلاس آنلاین خود انتخاب نمایید که تمامی ابزارها و امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

نکات کلیدی انتخاب پلتفرم مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین

همانطور که می دانید نرم افزارها و پلتفرم های زیادی برای برگزاری کلاس انلاین طراحی شده اند. اما اگر به فکر برگزاری یک کلاس آنلاین یا برگزاری وبینار با کیفیت هستید لازم است نکاتی را برای انتخاب درست یک نرم افزار کلاس آنلاین و وبینار مدنظر قرار دهید. در ادامه نکات کلیدی انتخاب پلتفرم مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. پایداری
    مهم ترین و اصلی ترین نکته در انتخاب یک پلتفرم مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین، پایداری آن است. با توجه به اینکه سرورهای رومیت بر بستر دیتاسنترهای داخل ایران میزبانی می شوند، رویدادهای آنلاین با حداکثر سرعت و نهایت پایداری برگزار می شوند.
  2.  امکان ضبط جلسات 
    یکی از مهم ترین امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت که در برگزاری رویدادهای آنلاین به شما کمک می کند قابلیت ضبط جلسات با کیفیت بالا است. برخی از پلتفرم های برگزاری کلاس آنلاین این قابلیت را ندارند. در چنین حالتی می توان از نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش نظیر Camtasia استفاده نمود. در پلتفرم رومیت شما به آسانی و با کلیک یک دکمه قادر به ضبط جلسات کلاس خواهید بود. فایل کلاس ضبط شده فشرده سازی شده و با پایین ترین حجم می توانید آن را دانلود کنید.
  3.  دارا بودن ابزارهای پیشرفته برگزاری آزمون و نظرسنجی
    امکان برگزار کردن امتحانات آنلاین تستی و تشریحی از دیگر موارد مهمی است که در هنگام انتخاب یک پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین باید به آن توجه کرد. این قابلیت قرار است به زودی تحت عنوان خدمات ویژه رومیت در اختیار کاربران رومیت قرار گیرد.
  4. پنل کاربری ساده و در عین حال پیشرفته 
    یک پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین خوب لازم است طراحی ساده ای داشته باشد تا معلمان و دانش آموزان به راحتی و بدون مشکل بتوانند با آن کار کنند. از آنجا که محیط کلاس رومیت کاملا فارسی است و کار با آن ساده است برای تمامی کاربران با رده های سنی مختلف قابل استفاده می باشد.
  5.  سهولت استفاده 
    اصلی ترین هدف سایت رومیت برگزاری کلاس آنلاین به ساده ترین روش ممکن است. آسان بودن مراحل ثبت نام و یا شرکت در پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت یکی از مهم ترین مزیت رومیت نسبت به سایر پلتفرم های کلاس انلاین است.
  6. امنیت 
    سطح امنیت بستر آموزش آنلاین بسیار مهم و حائز اهمیت است. یک پلتفرم کلاس آنلاین باید بتواند امنیت کلاس های آنلاین و اطلاعات دانش آموزان و معلمان را تامین کند. رومیت با در نظر گرفتن نیازهای شما، امنیت خاطر شما را برای ارائه یک کلاس آنلاین و وبینار با کیفیت تضمین می کند.
  7.  ابزارها و امکاناتی برای تجزیه و تحلیل
    اطمینان حاصل کنید پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین انتخابی شما ابزارها و قابلیت هایی برای ارزیابی و تحلیل در اختیار معلمان قرار می دهد. از این طریق می توان میزان بازدهی آموزش دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار داد و استراتژی مناسبی برای آموزش طراحی کرد.
  8.  قابل اعتماد 
    لازم است پلتفرمی را انتخاب کنید که در صورت افزایش تقاضا همچنان عملکردی مطمئن و پایدار ارائه کند.
  9. عدم نیاز به نصب اپلیکیشن 
    پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت متناسب با هر سطح دانشی طراحی شده است. این پلتفرم برای برگزاری کلاس آنلاین نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکیشن یا برنامه خاصی ندارد و شما می توانید با استفاده از مرورگر وارد کلاس آنلاین خود شوید.
  10.  سازگار با انواع دستگاه ها 
    رومیت به گونه ای طراحی شده است که قابلیت اجرا روی تمامی دستگاه های هوشمند از جمله موبایل و یا تبلت را دارد. کاربران می توانند از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود بدون هیچ مشکلی در کلاس
    آنلاین شرکت کنند.
  11.  پشتیبانی تخصصی 
    یکی از مهم ترین دغدغه کاربران در برگزاری کلاس آنلاین این است که در زمان برگزاری کلاس با مشکلی مواجه شوند و کسی پاسخگو نباشد. رومیت با پشتیبانی تخصصی و حرفه ای 12 ساعته به شما این تضمین را می دهد که همیشه در کنار شما خواهد بود و شما را تنها نمی گذارد. بنابراین هر زمانی با مشکل مواجه شدید کارشناسان پشتیبانی رومیت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
  12. آموزش 
    یکی از برتری های رومیت نسبت به دیگر پلتفرم های کلاس آنلاین، ویدیوهای آموزشی کار با پنل مدیریت رومیت است. علاوه بر این همه روزه ساعت 17 آموزش کار با پنل و امکانات کلاس های آنلاین رومیت به صورت آنلاین ارائه می شود.
  13. تعرفه مناسب
    از دیگر نکاتی که هنگام ثبت نام یک پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین باید مدنظر قرار دهید تعرفه مناسب آن نسبت به تعداد کاربران و ابزارها و امکانات قابل استفاده می باشد. رومیت مفتخر است حداکثر ابزارها و امکانات مورد نیاز کاربران را با کمترین تعرفه ها در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  14. تحویل آنی 
    اینکه بلافاصله پس از خرید سرویس بتوانید از آن استفاده کنید مزیتی است که در رومیت قابل دستیابی است. رومیت آمادگی تحویل آنی سرویس شما را بدون محدودیت ظرفیت دارد. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید به محض تهیه سرویس، کلاس آنلاین خود را برگزار کنید.
  15. ضمانت بازگشت وجه 
    این قابلیت در رومیت به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی سرویس خود را از رومیت خریداری کنید و در صورت عدم رضایت از پلتفرم رومیت بدون هیچ قید و شرطی وجه خود را باز پس بگیرید.
  16. سیستم اطلاع رسانی پیامکی
    دارا بودن سیستم اطلاع رسانی در یک پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین جهت دریافت لینک کلاس، اطلاع از تاریخ شروع یا لغو کلاس و… از طریق پیامک لازم و ضروری است.
  17. سیستم مدیریت یادگیری (LMS)
    به کمک این سیستم معلم و دانشجو می توانند با هم تعامل داشته باشند و اطلاعاتی نظیر پیام ها، فایل ها و تکالیف را تبادل کنند.

    تمامی موارد گفته شده برای برگزاری یک کلاس آنلاین با کیفیت لازم و ضروری هستند. رومیت تمامی این امکانات را با تعرفه های مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به همین منظور تاثیر پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت در یادگیری دانش آموزان قابل مشاهده است.  پیشنهاد می کنیم هم اکنون با فعال سازی سرویس رایگان 14 روزه رومیت، رویدادهای آنلاین خود را با استفاده از امکانات و قابلیت های این پلتفرم به صورت کاملا حرفه ای برگزار کنید. برای انجام این کار به سایت رومیت دات آی آر مراجعه کنید و یا جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان ما با شماره تلفن 02191090414 تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این می توانید با پر کردن فرم مشاوره منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات