حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیم‌ست طلا شامل چیست؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

از جمله زیورآلات کاربردی برای بانوان نیم‌ست طلا است، به ویژه در سال‌های اخیر که قیمت طلا روند صعودی پیدا کرده است، استفاده از نیم‌ست طلا به جای سرویس طلا بسیار رواج یافته است، به طور مثال به جای خرید “سرویس طلا سفید” می‌توان “نیم‌ست طلا جدید 2021” را خریداری کرد. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که نیم‌ست طلا شامل چه محصولاتی می‌شود؟ در این یادداشت به نکات بسیاری در مورد نیم‌ست طلا اشاره خواهیم کرد.

تفاوت سرویس طلا و نیم‌ست طلا

سرویس طلا همانطور که از نامش پیدا است مجموعه کاملی از زیورآلات را شامل می‌شود. به سرویس طلا اصطلاحا ست گفته می‌شود. یک ست شامل گوشواره، گردنبند، دستبند و در بسیاری از مواقع انگشتر می‌شود. به همین دلیل در سال‌های گذشته برای عروس خانم‌های جوان به عنوان هدیه، سرویس طلا خریدار می‌شد، همین مسئله باعث شده است که جستجوی عبارت “سرویس طلای عروس” در موتورهای جستجو یکی از عناوین اصلی باشد.

بسیاری از خانم‌های جوان استفاده از سرویس طلا را مناسب زنان میانسال می‌دانند، اگرچه در سال‌های اخیر طرح‌ها و مدل‌های ظریف و زیبای بسیاری را در مورد این محصول شاهد هستیم، اما بیشتر خانم‌های جوان استفاده از نیم‌ست طلا را ترجیح می‌دهند. ضمن این که قیمت بالای طلا نیز باعث شده است که حتی در خرید عروسی به جای خرید سرویس کامل طلا، نیم‌ست طلا در اولویت قرار گیرد.

نیم‌ست طلا شامل چه زیورآلاتی است

در نیم‌ست طلا فقط گوشواره و گردنبند یا آویز وجود دارد، البته نیم‌ست دستبند و انگشتر نیز از جمله نیم‌ست‌های بسیار پرفروش و محبوب است که در سایه نیم‌ست آویز و گوشواره قرار گرفته است. نیم‌ست طلا از نظر طراحی معمولا ظریف تر از سرویس طلا است و به همین دلیل است که در میان جوانان محبوبیت بالایی دارد.

انواع نیم‌ست طلا

نیم‌ست‌ها می توانند طرح و مدل‌های مختلفی داشته باشند، همچنین امکان خرید نیم‌ست با وزن‌های بالا نیز وجود دارد،  بنابراین نباید تصور شما از نیم‌ست، طلای سبک و ساده باشد. انواع نیم‌ست طلا شامل موارد زیر خواهد بود:

نیم‌ست جواهر

نیم‌ست ساخته شده از طلا و جواهر بدون شک زیباترین انواع نیم‌ست است، این نیم‌ست‌ها را می‌توان با انواع سنگ های جواهر از جمله یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد، الماس و … طراحی کرد. قیمت نیم‌ست‌های جواهر نسبت به نیم‌ست طلای ساده بسیار بالاتر است تا جایی که ممکن است حتی نسبت به یک سرویس طلای ساده نیز گران‌تر باشد.

نیم‌ست طلای ساده

برخی از نیم‌ست ها فقط از طلا ساخته می‌شوند، این نیم‌ست ها عموما بدون نگین هستند، از طرح‌های ساده هندسی تا مدل‌های مدرن و مینیمال در این دسته قرار می‌گیرند. با توجه ظرافت و سادگی که این نیم‌ست‌ها دارند معمولا قیمت مناسبی هم خواهند داشت.

نیم‌ست طلا سفید، زرد یا رزگلد

نیم‌ست طلا را می‌توان با ترکیبی از طلای سفید و زرد ساخت، این طلاهای ترکیبی امروزه طرفداران زیادی دارند، مدل‌های بسیار زیادی را می توان با ترکیب طلاهای رنگی تولید کرد. امروزه استفاده از طلای سفید یا طلای رزگلد طرفداران به مراتب بیشتری نسبت به طلای زرد دارند. به همین دلیل اگر به دنبال خرید نیم‌ست طلا جدید 2021  هستید می توانید به نیم‌ست های چند رنگ یا نیم‌ست طلا سفید یا رزگلد هم فکر کنید.

نیم‌ست طلا تراش

در برخی از مدل‌ها به جای استفاده از نگین از تراش دادن طلا استفاده می‌کنند. تراش دادن طلا باعث می شود که بخش‌های تراش خورده بسیار درخشان و زیبا دیده شوند، طرح تراش بهترین جایگزین به جای استفاده از نگین است، چرا که در نیم‌ست طلا نگین‌دار به ویژه اگر نگین‌ها اتمی باشد، در زمان فروش ارزش آن بسیار کمتر از زمان خرید خواهد بود، اما طلایی که دارای طرح تراش باشد علاوه بر زیبایی و درخشندگی مشکل کسر کردن وزن و قیمت نگین ها را نیز در پی نخواهد داشت.
اگر علاقمند به نیم‌ست طلا نگین دار هستید، پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید نیم‌ست با نگین اتمی، از نیم‌ست جواهر استفاده کنید. برای مدیریت بودجه می‌توانید طلاهای ظریف‌تر انتخاب کنید.

قیمت نیم‌ست طلا

در مورد قیمت نیم‌ست طلا همانند سایر مصنوعات طلا، همه چیز بستگی به اندازه و ابعاد، وزن و نگین ها خواهد داشت.  نیم‌ست طلا سبک و ظریف معمولا قیمت ارزان‌تری هم دارد، نیم‌ست‌های سنگین یا نیم‌ست جواهرات با توجه به وزن و سنگهای قیمتی که در آنها به کار رفته است قیمت بالاتری خواهند داشت.

ضخیم یا نازک بودن زنجیر، میزان طلای به کار رفته در ساخت گوشواره و آویز طلا و همچنین آماده یا سفارشی بودن ساخت از جمله مواردی است که در تعیین قیمت نیم‌ست طلا تاثیرگذار هستند.

خرید نیم‌ست طلا و جواهر با قیمت مناسب

اگر تصمیم گرفته‌اید که یک نیم‌ست طلا یا جواهر بی نظیر با طراحی منحصر به فرد و زیبا تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به گالری طلا و  جواهر زر سر بزنید. در این گالری جواهرات امکان سفارش نیم‌ست جواهر با وزن‌ها و نگین‌های مختلف امکان‌پذیر است و شما می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که برای خرید طلا در نظر دارید زیباترین و جدیدترین مدل‌های نیم‌ست طلا و جواهر را خریداری کنید.

همچنین امکان سفارش گردنبد اسم طلا با نگین جواهر یا ساخت گوشواره حروف و سفارش یک نیم‌ست کاملا اختصاصی به این روش برای کاربران وجود دارد.

ارائه شناسنامه سنگ جواهر و ضمانت اصالت کالا از جمله مزایایی است که در این گالری طلا و جواهر برای مشتریان در نظر گرفته شده است، در واقع با سفارش نیم‌ست طلا در این مجموعه شما قادر خواهید بود که وزن طلا و اندازه و وزن نگین سفارش خود را انتخاب کنید، پس سفارش در سایت زر می تواند کنترل و مدیریت بودجه را به بهترین شکل برای شما به همراه داشته باشد.

برای دیدن نیم‌ست طلا جدید 2021 و یا خرید سرویس طلا سفید، همچنین برای “سفارش گردنبند اسم طلا” یا مشاوره با کارشناسان مجموعه در مورد سنگ‌ها و مدل‌ها می توانید به آدرس www.zar.ir مراجعه و یا با شماره  88641503-021 تماس حاصل نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات