حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روزرسانی وصله امنیتی ماه مه سامسونگ و دستگاه‌های دریافت کننده

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر در صدر لیست تولید کنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند قرار دارد. پشتیبانی از خیل عظیم دستگاه‌های هوشمند این کمپانی، امری سخت و پیچیده است. اما با این وجود، سامسونگ موفق شده است تا به خوبی از گوشی‌های پشتیبانی کند. در این مطلب، وصله امنیتی ماه مه سامسونگ و دستگاه‌های دریافت کننده این به روزرسانی را لیست کرده‌ایم. در ادامه، به دستگاه‌های دریافت کننده به روزرسانی وصله امنیتی ماه مه سامسونگ می‌پردازیم.

وصله امنیتی ماه مه سامسونگ و دستگاه‌های دریافت کننده آن

سامسونگ، به خوبی اهداف خود را می‌داند. این اهداف، در بخش ارائه به روزرسانی‌های نرم افزاری، به خوبی محقق شده‌اند. طی سال گذشته و امسال، به خوبی شاهد ارائه به روزرسانی‌های نرم افزاری سامسونگ، مخصوصاً در بخش آپدیت‌های اساسی بودیم. این کمپانی، آپدیت اندروید ١١ را به همراه رابط کاربری اختصاصی خود، برای پرچمداران و حتی پایین رده‌های خود در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه کرد.

به گزارش Realmicentral، این به روزرسانی رضایت بخش، در بخش آپدیت‌های امنیتی نیز ادامه دار بوده است. حتی با وجود فرا نرسیدن ماه ژوئن، سری گلکسی اس ٢١ و گلکسی Z Flip 5G نیز آپدیت امنیتی این ماه میلادی را دریافت کرده‌اند. به همین صورت، انتظارات از بخش پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ به شدت بالا رفته است. سامسونگ برای جذب کاربران بیشتر، می‌بایست این روند را ادامه دهد.

 

چرا آپدیت امنیتی اندروید مهم است؟

 

لیست دستگاه‌های دریافت کننده وصله امنیتی ماه مه سامسونگ

ما در اینجا، لیستی از دستگاه‌های دریافت کننده آپدیت امنیتی ماه مه سامسونگ را تهیه کرده‌ایم. این لیست، تا به امروز، یعنی ٩ خرداد گرد آوری شده است. به همین ترتیب، به زودی شاهد اضافه شدن دستگاه‌های دیگری نیز خواهیم بود. اما به دلیل شروع فاز جدید آپدیت‌های امنیتی ماه ژوئن، نگاهی به این لیست نیز داریم. دریافت کنندگان به روزرسانی وصله امنیتی ماه مه سامسونگ عبارتند از:

– گلکسی ای ٨٠

– گلکسی ای ٣٢ ۵ جی

– گلکسی ام ۵١

– گلکسی ام ٣١ اس

– گلکسی ای ٩٠ ۵ جی

– گلکسی ای ٧٠

– گلکسی ای ۵٢ ۴ جی

– گلکسی ای ۵٢ ۵ جی

– گلکسی تب اس ۶ لایت

– گلکسی نوت ٩

– گلکسی اس ٢٠ اف ای ۵ جی

– گلکسی تب اس ٧

– گلکسی تب اس ٧ پلاس

– گلکسی اس ١٠ لایت

– گلکسی ای ٧۲

– گلکسی نوت ١٠ لایت

– گلکسی اس ١٠ پلاس

– گلکسی اس ١٠e

– گلکسی اس ١٠

– گلکسی ای ٣٢ ۴ جی

– گلکسی نوت ١٠

– گلکسی نوت ١٠ پلاس

– گلکسی ای ١٢

– گلکسی فولد ۵ جی

– گلکسی اس ٢٠ اف ای

– گلکسی ای ۵٠

– گلکسی نوت FE

– گلکسی اس ٩

– گلکسی زی فولد ٢

– گلکسی فولد

– گلکسی ای ۵١

– گلکسی نوت ٢٠

– گلکسی نوت ٢٠ اولترا

– گلکسی اس ٢٠

– گلکسی اس ٢٠ پلاس

– گلکسی اس ٢٠ اولترا

– گلکسی زی فلیپ ۵ جی

– گلکسی اس ٢١

– گلکسی اس ٢١ پلاس

– گلکسی اس ٢١ اولترا

اگر شما صاحب یکی از گوشی‌های ذکر شده هستید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش به روزرسانی، برای چک کردن دسترسی به این به روزرسانی اقدام کنید. توصیه می‌کنیم که حتماً به یک اینترنت پایدار متصل شوید تا مشکلی در اعمال بسته‌ها، پیش نیاید. به زودی، شاهد اضافه شدن دستگاه‌های بسیار بیشتری نیز به این لیست خواهیم بود.

نظر شما در مورد بخش پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ چیست؟ آیا شما از عملکرد سامسونگ در ارائه به روزرسانی‌ها راضی هستید؟ اگر صاحب یکی از دستگاه‌های فوق هستید، این به روزرسانی امنیتی را دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما کدام گوشی سامسونگ طی سال جاری ارزش خرید بیشتری داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️