حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید پنل های LCD توسط سامسونگ دیسپلی تا پایان سال آینده ادامه خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

بنابر گزارشات مختلف، به دلیل کاهش تقاضا برای پنل های LCD و افزایش رقابت تولیدکنندگان چینی صفحه نمایش، سامسونگ دیسپلی به فکر خروج از تجارت LCD به طور کامل افتاده بود. به تازگی اما، سامسونگ از تصمیم خود صرف نظر کرده و تا پایان سال آینده میلادی، تولید پنل های LCD توسط خود را ادامه خواهد داد.

افزایش تقاضا، علت ادامه تولید پنل های LCD توسط سامسونگ

به نقل از وب سایت sammobile، گزارشات قبلی نشان می دادند که سامسونگ دیسپلی در نظر داشته تا پایان سال 2020، تمام تولیدات پنل های LCD خود را متوقف کند. با این حال، برنامه خود را به درخواست سامسونگ الکترونیک برای مدتی به تعویق انداخته است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت ساخت پنل های LCD را برای مدتی ادامه خواهد داد.

سامسونگ الکترونیک با افزایش تقاضای مانیتور و تلویزیون، این درخواست را داده بود. این تقاضا در وهله اول بواسطه افرادی صورت می گرفت که مجبور بودند بیشتر وقت خود را در خانه بگذرانند و علت آن شیوع بیماری کرونا است. اگر سامسونگ دیسپلی ساخت پنل ها را متوقف می کرد، سامسونگ الکترونیک مجبور بود که آنها را از ال جی خریداری کند.

تولید پنل های LCD توسط سامسونگ

تولید پنل های LCD توسط سامسونگ

بنابراین زیرمجموعه شرکت کره ای، اکنون به تولید پنل های LCD ادامه خواهد داد. مدیر عامل شرکت، Joo-sun Choi، با ارسال نامه ای به مدیران تأیید کرده است که سامسونگ دیسپلی در حال بررسی تمدید تولید پنل های LCD تا پایان سال آینده می باشد.

همچنین افزایش تقاضا در سال گذشته باعث افزایش قیمت این نوع از پنل ها نیز شده بود. هزینه تأمین این پنل ها خارج از مجموعه خود شرکت، احتمالاً هزینه بیشتری برای سامسونگ الکترونیک دارد. با حفظ زنجیره تأمین یکپارچه خود اما، این شرکت می تواند پاسخگوی تقاضای موثرتری باشد.

یک مقام مسئول در بخش سامسونگ دیسپلی بیان می کند: “ما در حال بررسی برنامه ای برای ادامه تولید LCD تا سال آینده هستیم؛ ما در ابتدا سود شرکت را در نظر می گیریم و سپس شرایط بازار را منعکس می کنیم.”

نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ رونمایی شدند

نظر شما راجع به ادامه تولید پنل های LCD توسط سامسونگ دیسپلی چیست؟ به نظر شما در آینده، این بخش به طور کامل به کار خود خاتمه خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طبیعیه به خاطر کرونا و مشکلاتی که پیش اومده تو بخش LCD رقابت و فروش نباشه همانند تولید تراشه های کواکلام ولی به مرور زمان درست میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی