حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید تور داخلی؛ سفرهایی هیجان انگیز در ایران

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همانطور که می‌دانید ایران کشوری با چهارفصل زیبا و جاذبه‌های طبیعی بی‌شمار است. موقعیت جغرافیایی ایران باعث شده که اقلیم آب و هوایی شهرهایش با یکدیگر متفاوت شوند. متفاوت بودن شرایط آب و هوایی در ایران یک مزیت به حساب می‌آید؛ به طوریکه در فصل تابستان که برخی شهرها آب و هوای بسیار گرمی دارند مردم آن شهر می‌توانند برای تنوع به شهرهای با آب و هوای سرد سفر کنند. متفاوت بودن اقلیم آب و هوایی، طبیعت سبز و بکر، کوهستان‌ها، جنگل و دریا همه از عوامل برگزاری تورهای داخلی هستند. در این مقاله با برخی از پرطرفدارترین تورهای داخلی و مزایای خرید تور برای سفر آشنا خواهید شد.

شهرهای تورهای پرطرفدار داخلی

سفر با تور داخلی فرصتی برای کسب آرامش و تجربه سفری هیجان‌انگیر با نرخ‌های مناسب است. این روزها با بالا رفتن نرخ سفرهای خارجی سفرهای داخلی به ویژه برخی شهرها مانند کیش، قشم، مشهد، شیراز و… طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. تورهای داخلی با اتوبوس‌های توریستی، قطار و هواپیما انجام می‌شوند و شامل تورهای طبیعت گردی، تورهای زیارتی، تورهای دانشجویی و… هستند.
شهرهای ایران از شمال تا جنوب هرکدام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی برای گردشگری دارند. در ایران در هر فصلی که تصمیم به سفر بگیرید می‌توانید یک شهر با آب و هوای مطلوب و معتدل را پیدا کنید. امروزه برخی تورهای داخلی مانند مشهد، کیش و قشم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در بین انواع تور داخلی تور مشهد از تهران و تور کیش از تهران نیز بیش از سایر تورها برگزار می‌شود. در ادامه با تور مشهد، کیش و قشم بیشتر آشنا خواهید شد.

تور مشهد

مشهد به دلیل وجود زیارتگاه امام هشتم از دیرباز تا کنون بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. اما اخیرا با ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی متنوعی که در این شهر مقدس ساخته شده است تور مشهد، به ویژه تور مشهد از تهران بیشتر از قبل مورد استقبال قرار می‌گیرد. سرزمین موج‌های آبی، باغ گیاه‌شناسی، خانه ملک، باغ وکیل آباد، موزه نان، بازار رضا، پارک کوهسنگی، باغ گلها، پارک میرزا کوچک خان و… از جمله جاهایی هستند که در تورهای گردشگری از آنها دیدن می‌شود.
سفر به مشهد به صورت هوایی و زمینی ( قطار یا اتوبوس) برگزار می‌شود؛ ولی قابل ذکر است که حمل و نقل هوایی و ریلی طرفدار بیشتری دارد. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که اگر نرخ  سفر برای شما اهمیتی ندارد حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید تا سفری راحت و بدون خستگی راه داشته باشید.

تور کیش

کیش یکی از بهترین مناطق برای داشتن یک سفر هیجان‌انگیز معرفی می‌شود. جزیره کیش که از توابع استان هرمزگان است به عروس خلیج فارس نیز شهرت دارد. وجود جاذبه‌های طبیعی، سواحل مرجانی، مراکز خرید و انواع تفریحات آبی مانند پاراسل، شاتل سواری، فلای‌بورد و… از عوامل جذب گردشگر به این جزیره زیبا هستند. اگر در فصل زمستان هوس سفر کردید بهترین مکان تفریحی جزیره زیبای کیش است.
قابل ذکر است که به دلیل استقبال مردم ساکن تهران از این جزیره، تور کیش از تهران هر روز برگزار می‌شود. بهترین راه سفر به این جزیره حمل و نقل هوایی است. در صورتی که مایل باشید به صورت زمینی به کیش بروید ابتدا باید خود را به بندرعباس برسانید، سپس از آنجا با کشتی به جزیره بروید. اما باید بگوییم که سفر زمینی دردسرهای خاص خود را دارد و برای سفر به کیش بهترین گزینه حمل و نقل هوایی است.

تور قشم

تور داخلی قشم یکی از پرطرفدارترین تورها به ویژه در فصل زمستان است. قشم به دلیل آب و هوای گرم و مرطوبی که دارد بهترین مکان برای تورهای زمستانی به حساب می‌آید. علاوه‌بر این قشم بازارهای متنوعی دارد که در آنها اجناسی با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود. همچنین وجود جاذبه‌های گردشگری مانند جنگل حرا، دره ستارگان، پارک کروکودیل‌ها، غار خربس، جزیره هنگام و ده‌ها جاذبه دیگر جذابیت سفر به قشم را دوچندان کرده است. اگر تا کنون به این جزیره دیدنی نرفته‌اید دست به کار شوید و با خرید تور از سامانه ایرانگرد یک سفر خاطرانگیز را برای خود رقم بزنید.

چرا با تور سفر کنیم؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا باید با تور سفر کنیم؟ یا مزایای خرید تور چیست؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای سفر با تور را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • • لذت سفر دسته جمعی: قطعا لذتی که در سفرهای گروهی و دسته جمعی است را در سفر انفرادی نمی‌توانید تجربه کنید.
  • • بیمه مسافرتی: شما در صورت رزرو تور از لحظه حرکت تا روزی که به منزل بازگردید تحت پوشش بیمه مسافرتی خواهید بود.
  • • ترانسفر فرودگاهی: یکی از دغدغه‌های مسافران نداشتن اطلاعات کافی از مسیرهای شهر مقصد است. در صورتی که با تور به سفر بروید یک نفر راهنما از فرودگاه تا هتل شما را راهنمایی خواهد کرد و شما نیز در طول سفر می‌توانید از وی کمک و راهنمایی بگیرید.
  • • آشنایی با انواع هتل‌ها و ایرالاین‌ها: در هنگام خرید تور می‌توانید با انواع ایرالاین‌ها، انواع هتل‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند آشنا شوید و با توجه به سلیقه خود و بودجه‌ای که برای سفر کنار گذاشته‌اید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

خرید تور داخلی از ایرانگرد

ایرانگرد یکی از سامانه‌های فعال برگزارکننده تورهای داخلی است. در این سامانه می‌توانید انواع تورها با خدمات مختلف را جستجو و خریداری کنید. ایرانگرد سامانه رزرو آنلاین تور است که برای سراسر ایران تور برگزار می‎کند و تمامی تورهای ارائه شده در این سامانه دارای مجوز هستند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و صفر تا صد سفر خود را به ایرانگرد بسپارید. قابل ذکر است که هر گونه سوال یا مشکل در رابطه با تورها را می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

با تورهای پر طرفدار داخلی آشنا شدید. اکنون وقت آن است که دست به کار شوید و با کمک سامانه آنلاین ایرانگرد یک تور خریداری کنید تا خاطراتی خوب را برای خود و دیگر اعضای خانواده رقم بزنید. اگر در حال حاضر قصد خرید تور ندارید، می‌توانید شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کنید تا از جدیدترین تورهای ایرانگرد مطلع شوید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات