حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه تبلت هواوی Matepad pro 2 با لوگو HarmonyOS لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

می دانیم که تبلت هواوی میت پد پرو ۲ در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. امروز جعبه تبلت هواوی Matepad pro 2 با لوگو HarmonyOS لو رفته است. این تاییدی دوباره بر ارایه تبلت جدید این شرکت با سیستم عامل جدیدش است.

جعبه تبلت هواوی Matepad pro 2

هواوی برای بزرگترین رویداد بعدی خود با نام HarmonyOS Operating System و Huawei Full Scenario در جهت معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید در چین و بازار جهانی در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ آماده است.

طی این رویداد، غول فناوری چینی از سیستم عامل HarmonyOS برای تلفن های هوشمند به همراه سایر محصولات هوشمند از جمله تبلت MatePad Pro 2، ساعت های هوشمند سری 3 Watch و پرچمدار سری Huawei P50 رونمایی خواهد کرد.

امروز، یک منبع خبری در Weibo تصویر جعبه تبلت پرچمدار آینده هواوی یعنی MatePad Pro 2 را منتشر کرده است. روی جعبه این دستگاه عبارت “Powered by HarmonyOS” حک شده است.

این به وضوح نشان می دهد که هواوی MatePad Pro 2 مجهز به سیستم عامل نسل HarmonyOS خواهد بود. نه تنها سیستم عامل جدید نشان دهنده یک نکته مثبت برای مصرف کنندگان است بلکه همچنین آغاز یک اکوسیستم نرم افزاری کاملاً جدید بوده که توسط Huawei ایجاد شده است.

هواوی میت پد پرو ۲

هواوی MatePad Pro 2 به پردازنده ۵ نانومتری Kirin 9000 مجهز خواهد شد و به صورت پیش فرض با HarmonyOS ارایه می شود. این تبلت در دو اندازه صفحه نمایش 12.6 و 10.8 اینچی تدارک دیده شده است. علاوه بر این، حداقل ۸ گیگابایت رم، شارژر ۴۰ وات و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هم دارد. همچنین یک نسخه ۱۲.۴ اینچی وجود دارد که می تواند با نام دیگری تحت مجموعه MatePad رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)