حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اظهار نظر نادرست درباره HarmonyOS هواوی، به استعفا و عذرخواهی کارمند Oppo انجامید!

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

می دانیم که سیستم عامل اختصاصی هواوی HarmonyOS تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. مشخصا ارایه این سیستم عامل برای هواوی اهمیت خیلی بالایی دارد. تقریبا شاید بتوان گفت به همین دلیل، اظهار نظر نادرست درباره HarmonyOS هواوی، به استعفا و عذرخواهی کارمند Oppo انجامیده است!

سیستم عامل HarmonyOS هواوی

هواوی به دلیل تحریم های امریکا، از خدمات گوگل روی اندروید محروم شده اند. به همین دلیل آن ها پروژه سیستم عامل اختصاصی خود را سرعت بخشیدند تا بتوانند محصولات هوشمند تولیدی خود را به آن مجهز نمایند.

در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، خبری در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه کارمند OPPO نظرات بدی در مورد سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS (یا در چین Hongemeng OS) در گروه WeChat ارائه داده است. علاوه بر این، اسکرین شات پنجره نظرات WeChat بصورت آنلاین در حال دست به دست شدن بود و این موضوع داغ مورد بحث بین مصرف کنندگان و همچنین طرفداران هواوی قرار گرفت.

بر اساس آخرین اطلاعات، این کارمند اخیراً پس از احساس پشیمانی از اظهار نظر بد در مورد سیستم عامل اختصاصی هوای، از OPPO استعفا داده است.

در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۰ این کارمند همچنین از طریق حساب Weibo خود عذرخواهی کرده و گفته است:

“من هیچ پایه و اساسی (برای اظهار نظر خود) ندارم و فقط با تکیه بر برخی از به اصطلاح “مقالات آنلاین و تحریکات برای انکار ارزش Hongmeng” اظهار نظر کردم، که نه تنها به Huawei آسیب می رساند، بلکه همچنین شرکت (اوپو) را تحت تأثیر قرار می دهد.

همچنین، او اشاره کرد که من عجولانه اظهار نظر کردم و نتوانستم تفاوت بین هویت وبلاگ نویسی (خود) و نقش شغلم را تمایز دهم و باعث شد مردم فکر کنند که من از طرف شرکت (اوپو) اظهار نظر کرده ام.

با این حال، من در واقع یک کارمند معمولی OPPO هستم و بسیاری از سوتفاهم ها و مشکلات را ایجاد کردم. این در روابط عمومی فاقد صلاحیت است و با ارزش های شرکت مطابقت ندارد.

امروز، من رسماً کارم را در OPPO به پایان رساندم و دوباره از همه عذرخواهم. من می خواهم کارم را ادامه دهم اما احساس می کنم بی کفایت هستم و نمی توانم با همکارانم روبرو شوم. از امروز به بعد، من پشت درهای بسته هستم و دوست دارم با Weibo و گذشته خداحافظی کنم … “

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیا این اتفاق نیاز بود؟ هر چند که شاید عدم تمایز بین نظر شخصی و نظر شرکت اوپو را بتوان به عنوان تقصیر این کارمند Oppo اعلام کرد اما آیا نیاز بود که حتما استعفا دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dragon

شبیه اعترافهای تلوزیونی بود 😂
بنده خدا کارش رو از دست داد. کسی که سمتی داره باید مراقب حرف زدنش باشه. چون اگه راست هم بگه ولی سندی نداشته باشه، محکومش میکنن. مخصوصا تو کشورهایی مثل چین که آزادی بیان موج میزنه 😏

Monarch

به نظر من دچار استعفاش کردن ( استفاعوندنش ) انگار نشوندنش جلو دوربین 30:40 :)))))

m.b

یاد مسئولین خودمون بعد اشتباهاتشون میافتم… بدبخت انواع و اقسام عذرخواهی ها رو کرد و تهش به خودش گفت بی کفایت… اصلاً تو ایران سابقه داشته مسئولی به خودش بگه بی کفایت؟ 🤔 اصلاً اون نه… حتی کسی شنیده مسئولی بگه من اشتباه کردم و عذر میخوام و این منصب رو رها میکنم؟ 🤔
هی خدا🤦‍♂️

m.b

comment image

با کیفیت ترین عکسی که احتمالاً یه گوشی با زوم اپتیکال 2 برابری از ماه بگیره… 🙃😎
رقیب میخوام…😄💪
(عکس مال دیروزه)

صدرا مخملی

دوستان داره مسخره میکنه وگرنه لازم نیست دیس لایک بدید به احتمال زیاد خودش هم میدونه این عکس بی کیفیته!

ali_s

مصطفی داش اون عکس از ماه که قبلا غرستادم یادته🤔😂؟
یه فاجعه دیگه میخوای بگیرم بفرستم😐😂؟

ali_s

فرستادم *

m.b

ها همون که تو تاریکی یه جا رنگ سفید پاشیده بودی… 😅 🤦‍♂️

Mahdi

میخوای بدون زوم از این بهتر بگیرم ؟ 😎😎😎

m.b

کار زومتم نیست داش😎👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)