حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

7 دلیل قانع‌کننده برای نصب ردیاب خودرو

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا تا به حال این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که می‌گویند:«پیشگیری بهتر از درمان است!»، البته این را هم بگوییم که به‌هیچ عنوان قصد نداریم این قضیه را به کرونا ربط دهیم. پس حرف حسابمان چیست؟

اجازه دهید از دید دیگری به این جمله نگاه کنیم. امروزه، شاهد انواع و اقسام دزدگیر خودرو در بازارها هستیم و تصور خیلی از ما این است که این دزدگیرها مانع بزرگی برای سرقت خودرو هستند.

اگر نگاهی به آمار سرقت خودرو بیاندازید متوجه می‌شوید که نه تنها این آمار کم نشده‌ بلکه روزبه‌روز نیز درحال افزایش است. پس چاره کار چیست؟

آیا باید از تجهیز خاصی برای جلوگیری از سرقت خودرویمان استفاده کنیم؟ بله، همان‌طور که در چند ثانیه قبل هم گفتیم استفاده از دزدگیر و قفل‌هایی چون قفل فرمان و پدال دیگر به تنهایی کارساز نیست و اگر می‌خواهید از سرقت ماشینتان جلوگیری کنید باید همیشه چندن قدم جلوتر از سارقان ماشین باشید.

نصب ردیاب بر روی خودرو، همان چیزی است که احتیاج دارید؛ البته اگر هنوز هم قانع نشده‌اید که چرا باید ردیاب را بر روی ماشینتان نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

1.   نصب ردیاب خودرو، تهدیدی بزرگ برای سارقان

دقت کنید، تمامی سارقان پس از دزدیدن ماشین بلافاصله از محل حادثه دور می‌شوند و اولین کاری که انجام می‌دهند تعویض پلاک خودرو یا اوراق کردن آن است.

خوشبختانه شما می‌توانید با نصب دستگاه ردیاب بر روی خودرویتان به‌راحتی از مکان ماشینتان آگاه شوید و خودرویتان را به از دست سارقان نجات دهید.

پس از ردیابی خودرویتان، بهترین گزینه این است که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و از آن‌ها کمک بگیرید تا خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کنند.

اما اگر در مکانی هستید که دسترسی به پلیس زمان‌بر است، می‌توانید رله قطع کن خود را فعال کنید.

رله قطع کن، پروسه رساندن بنزین به موتور خودرو را از کار می‌اندازد و موجب خاموشی ماشین می‌شود. در این صورت شما زمان کافی برای رسیدن به ماشینتان را دارید.

نکته‌ی جالب‌توجه این است که سارقان نمی‌توانند محل نصب ردیاب خودرو را به‌سادگی کشف کنند. ردیاب ممکن است در هرجایی از خودرو نصب‌شده باشد.

درنتیجه برای این که سارق بتواند ردیاب را پیدا کند و آن را از کار بینداز باید زمان بسیار زیادی را صرف کند.

دستگاه ردیاب خودرویی که دعاهای خیر یک مادر را بی جواب نگذاشت

این داستان واقعی، ماجرای سرقت خودروی مردی ساکن کرمانشاه است که برای بازدید عید، ماشینش را جلوی درب منزل مادربزرگش پارک می‌کند و در هنگام برگشت، هیچ اثری از خودرویش را نمی‌بیند!

پس از سپری کردن کلی ماجرا و تجربه احساست تلخی چون ناامیدی، استرس و ناراحتی خوشبختانه، این آقا توانست به لطف تصمیم درستی که سال‌ها پیش گرفته بود یعنی خرید دستگاه ردیاب خودرو رادار محل دقیق ماشینش را پیدا کند و از رسیدن هرگونه آسیبی به آن جلوگیری کند.

2.   نصب ردیاب ماشین و عیب‌یابی هوشمند

با نصب دستگاه ردیاب ماشین شما قادر خواهید بود تا از تمامی اطلاعات فنی خودرویتان مانند میزان سوخت، سرعت اتومبیل، دور موتور و … به‌صورت مستند در نرم‌افزار ردیاب ماشین آگاه شوید.

البته امکان بازیابی این اطلاعات نیز وجود دارد چراکه تمامی داده‌ها در سرورهای اختصاصی حفظ و نگهداری می‌شوند.

داشتن این اطلاعات کمک بسیار زیادی در مدیریت ناوگان‌های باری، تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای کرایه‌ای می‌کند.

عیب‌یابی هوشمند خودرو، به‌طور خودکار راننده و یا ناوگان حمل‌ونقل را از وضعیت سلامت خودرو مطلع می‌کند و منجر به کاهش تصادفات ناشی از عدم سلامت ماشین می‌شود.

به کمک اپلیکیشن ردیاب ماشین متوجه می‌شوید که آیا خودرویتان نیاز به تعویض روغن، تسمه تایم و… دارد یا نه؟ آیا موتور اتومبیل شما به خوبی کار می‌کند؟ یا نیاز به تعمیر دارد و تاکنون چه قطعاتی تعویض شده‌اند!

علاوه بر این‌ها، این اپلیکیشن می‌تواند زمان‌های تمدید بیمه و قطعات مصرفی را به شما یادآوری کند.

چرا که هرکدام از این عملیات در سیستم با تاریخ و جزئیات دقیق ثبت‌شده و شما این امکان را دارید که تا با اِعمال تنظیمات دلخواه خود، مثلا یک ماه قبل، از پایان سررسید هرکدام از سرویس‌ها باخبر شوید.

3.   از ردیابی خودرو تا کنترل سرعت آن

یکی از مزایای مهم داشتن دستگاه ردیاب ماشین این است که شما می‌توانید به کمک آن سرعت خودرویتان را کنترل کنید.

این اطلاعات که به اپلیکیشن ردیاب خودرو ارسال می‌شوند به مدیران ناوگان حمل‌ونقل این امکان را می‌دهند تا از بالابودن سرعت وسایل نقلیه آگاه شده و از مصرف بالای سوخت خودرو جلوگیری کنند.

کنترل سرعت به نوبه‌ی خود باعث کاهش استهلاک خودرو و بروز تصادفات جاده‌ای می‌شود.

4.   نظارت لحظه‌ای خودرو با نصب ردیاب بر روی ماشین

نظارت لحظه‌ای خودرو، این امکان را فراهم می‌کند تا در هر لحظه که بخواهید از موقعیت خودرو مطلع شوید.

علاوه بر این، شما می‌توانید از شتاب لحظه‌ای و سرعت خودرو، مکان‌های توقف، باز یا بسته بودن درب‌های آن و بسیاری از جزئیات دیگر مطلع شوید.

بنابر این، به کمک ردیاب خودرو قادر خواهید بود که از طریق اپلیکیشن یا سامانه تحت وب، به صورت آنلاین و لحظه‌ای خودروی خود را چک کنید.

5.   نصب ردیاب اتومبیل، برگ برنده سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی

نصب دستگاه ردیاب اتومبیل برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، مزایای متعددی را به ارمغان می‌آورد و آن‌ها می توانند از گزارش های تولید شده توسط سیستم، برای ارزیابی عملکرد و حضور کارکنان خود و جلوگیری از پرداخت غیرمستقیم استفاده کنند.

همچنین، از آنجایی که سیستم ردیاب اتومبیل اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج وسیله نقلیه را در مکان‌های خاص ثبت می‌کند، دیگر نیازی به تماس با دفتر یا راننده نیست که کار محول شده انجام می شود یاخیر و این امر، هزینه های مربوط به صورت‌حساب تلفن و سایر وظایف اداری را کاهش و موجب صرفه‌جویی در زمان  می‌شود.

6.   ردیاب ماشین، نگهبانی برای تمام فصول

سنسورهای گوناگونی با اهدافی ویژه در ماشین نصب می‌شوند تا اطلاعات لازم را از طریق ردیاب به سرورها منتقل کنند.

سنسور دما، سنسور سوخت و سنسور وزن که وزن بار ماشین را اندازه‌گیری می‌کند، از جمله سنسورهای مهمی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

به عنوان مثال در اتومبیل‌های یخچال‌دار، از حسگر دما استفاده می‌شود؛ این سنسور به ناوگان حمل و نقل کمک می‌کند تا دمای داخل یخچال را تحت نظر داشته باشند و به محض کم شدن حرارت در قسمتی از یخچال خودرو، متوجه از کارافتادن و یا خراب بودن قطعات شوند.

در حقیقت این کار از خسارت‌های ناشی از فاسدشدن مواد غذایی و دارویی جلوگیری کرده و هزینه‌های جانبی را تا حد زیادی کم می‌کند.

همچنین، دستگاه ردیاب می‌تواند گزارشی را مبنی بر میزان سوخت داخل باک اتومبیل تهیه کند.

کنترل مصرف سوخت برای ماشین‌های سنگینی چون کامیون‌ها و خودروهایی که برای مدت طولانی از ناوگان حمل‌ونقل دور هستند؛ منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

چرا که ردیاب خودرو این قابلیت را دارد که در صورت خالی شدن ناگهانی باک، این موضوع را به مدیر ناوگان اطلاع دهد.

7.   ردیاب اتومبیل، دلسوز و غم‌خوار مدیران ناوگان

رانندگی در جاده‌ها ازجمله مشاغلی است که کنترل عملکرد و هزینه‌های جاری در آن سخت است.

ردیاب اتومبیل علاوه بر این‌که تمامی جزئیات را در سیستم خود ثبت می‌کند، این امکان را به مدیران ناوگان‌ها می‌دهد که در هر زمان و مکانی، گزارشات کامل و دقیقی دریافت کنید.

یکی از مزیت‌های قابل‌توجه استفاده از ردیاب این است که تمامی اطلاعات در آن نگهداری می‌شود.

حتی در مواقعی که دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نباشد، بازهم داده‌های دریافتی از ردیاب اتومبیل، در پایگاه‌های داده نگهداری می‌شوند و زمانی که شما آنلاین می‌شوید می‌توانید به‌تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

و اما کلام آخر

ما با بیان تمام  دلایلی که برای صرفه جویی در وقت، هزینه و همچنین امنیت و آرامش شماست، امیدواریم توانسته باشیم نظر شما را در مورد ضرورت وجود ردیاب خودرو تا حد زیادی جلب کرده باشیم تا به این واسطه بتوانید گامی بلند در راستای آرامش و امنیت خودتان بردارید.

در کنار تمام این نکات، توجه داشته باشید تجهیزاتی مانند ردیاب خودرو  را از گروه های تخصصی معتبری تهیه کنید که خدمات پس از فروش خوب و قابل اطمینانی نیز داشته باشند.

مفتخریم اعلام کنیم شرکت رادار فراتک هوشمند با ارائه بهترین دستگاه ها و قطعات، گزینه‌هایی فوق العاده برای شما جهت انتخاب مهیا کرده است .

برند رادار در سال‌های اخیر به واسطه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است. اما با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌‌توانید مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات