حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9 به همراه MIUI 12.5 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، شیائومی

شیائومی این بار با به روزرسانی اساسی یک گوشی محبوب دیگر بازگشته است. این کمپانی چینی، این بار به سراغ پرچمدار سال‌های اخیر خود رفته است. گوشی Xiaomi Mi 9، جدیدترین گوشی است که آپدیت اندروید ١١ را به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 دریافت کرده است. در ادامه، بیشتر در مورد جزئیات آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9 صحبت خواهیم کرد.

شیائومی می ٩

گوشی Xiaomi Mi 9، یکی از گوشی‌های پرچمدار محبوب شیائومی بود. این دستگاه، حدود ٢ سال پیش توسط بین کمپانی معرفی شد. از مشخصات بارز Xiaomi Mi 9، می‌توان به دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 855 اشاره کرد.

 

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۴۵ دلار رسما رونمایی شد

 

این گوشی، در ابتدا با رابط کاربری MIUI 10 بر پایه سیستم عامل اندروید ٩ رونمایی شده بود. اما شیائومی پس از آن، آپدیت سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 را نیز برای این گوشی منتشر کرد. سرانجام، این بار نوبت به ارائه آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9 به همراه رابط کاربری اختصاصی MIUI 12.5 رسیده است.

آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9 به صورت پایدار و نهایی

به گزارش Gizmochina، انتشار آپدیت اندروید ١١ شیائومی Mi 9 آغاز شده است. کاربران این پرچمدار سابق شیائومی، هم اکنون در حال دریافت این به روزرسانی مهم است. البته، باید توجه داشته باشیم که این به روزرسانی، فعلاً برای رام چینی Xiaomi Mi 9 در دسترس است. اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده، این به روزرسانی به دست کاربران جهانی Xiaomi Mi 9 نیز برسد. ظاهراً حجم این بسته به روزرسانی، حدود ٢.۶ گیگابایت می‌باشد. همچنین وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ به همراه این بسته، به دست کاربران Xiaomi Mi 9 می‌رسد. اسم رمز این گوشی، cepheus است. ارائه این به روزرسانی، برای نسخه Transparent Edition یا همان نسخه شفاف این گوشی، تأیید نشده است. اما به دلیل یکی بودن اسم رمز، به احتمال بسیار زیاد این گوشی نیز چنین به روزرسانی را دریافت کرده است.

با انجام این به روزرسانی، نسخه فریمور گوشی کاربران به “V12.5.3.0.RFACNXM” تغییر خواهد یافت. در نظر داشته باشید که این به روزرسانی، فعلاً برای برخی از کاربران انتخاب شده منتشر شده است. بنابراین، شروع فاز نهایی انتشار آن در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد خورد. از نظر عملکرد نهایی سیستم و امکانات، انجام این به روزرسانی می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد. به همین دلیل، نصب کردن آن پیشنهاد می‌شود.

شیائومی Mi 9

نظر شما در مورد شیائومی Mi 9 و آپدیت جدید آن چیست؟ آیا این به روزرسانی اساسی در زمان مناسبی منتشر شده است؟ فکر می‌کنید که شیائومی باید چه نوآوری را در رابط کاربری MIUI 13 خود انجام دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

هنر چندانی انجام نداده باید یک آپدیت دیگر هم بدهد

یه سوال
شیائومی چرا هر موقع آپدیت رابط کاربری و اندروید میده حجم آپدیتاش بیشتر از ۲ گیگه؟🤔

رابط کاربیش خیلی سنگینه یه عالمه انمیشن داره با یه عالمه ویژیگی که همه اینا باعث میشن خیلی حجمش زیاد بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️