حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ

با این که شیائومی به اندازه رقبایش، سابقه طولانی مدتی در تولید لپ‌ تاپ‌ها ندارد، عملکرد قابل توجهی را از برند چینی و محبوب شاهد هستیم. شیائومی پیش از این، لپ تاپ‌هایی را در سری Mi NoteBook خود رونمایی کرده بود. جدیدترین عضو این سری، لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی است که امروز در چین رونمایی کرده است.

لپ تاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition

شیائومی سری لپ تاپ‌های Mi NoteBook خود را با رعایت تعادل در بخش‌های مختلف محصولات رونمایی می‌کند. به گزارش Laptop Insider، لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی به تازگی توسط این کمپانی رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه خواهیم داشت.

مشخصات فنی لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی

نمایشگر و ارتباطات

مشخصات فنی Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی

مشخصات فنی Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی

شیائومی این لپ تاپ را با مشخصات فنی نسبتاً جذابی رونمایی کرده است. ابتدا از بخش نمایشگر شروع می‌کنیم. نمایشگر Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition از مشخصات زیر بهره مند است:

– قطر ١۵.۶ اینچی

– پنل OLED E4

– وضوح 3.5K

– پوشش ١٠٠ درصد گستره رنگی DCI-P3

– قابلیت نمایش بیش از ١.٠٧ میلیارد رنگ

– نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود ٩٠ درصد

– بیشینه نوری ۶٠٠ نیتی

– رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– دقت رنگ میانگین ΔE≈1

– پشتیبانی از قابلیت DC dimming

– کنتراست ١,٠٠٠,٠٠٠:١

وزن لپ تاپ جدید شیائومی، برابر با ١.٨ کیلوگرم است. همچنین ضخامت این نسخه حدود ١۵.٩ میلی متر است. وای فای نسل ۶ نیز در این لپ تاپ پشتیبانی می‌شود. سه عدد درگاه Type-C به همراه جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این لپ تاپ به کار رفته‌اند.

پلتفرم

شیائومی در لپ تاپ جدید خود، از یک پردازنده مرکزی رده بالا بهره گرفته است. این پردازنده مرکزی، ساخت AMD است و نام آن، Ryzen 7 5800H است. پردازنده‌ مرکزی مذکور، قدرت مناسبی را برای انجام بسیاری از کارها دارد. به همراه این پردازنده مرکزی، ١۶ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD برای Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition در نظر گرفته شده است. در این بخش، شیائومی توانسته است محصولی جذاب را ارائه کند.

باتری و شارژر

باتری لپتاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition شیائومی، ظرفیت ۶۶ وات ساعتی دارد. این باتری نسبتاً حجیم، به وسیله شارژر ١٠٠ واتی درون جعبه شارژ می‌شود. همچنان جزئیاتی از زمان فول شارژ یا میزان بازدهی باتری این لپ تاپ جدید اعلام نشده است. اما ببینیم که قیمت گذاری شیائومی در Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition چگونه بوده است.

قیمت Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition

همان طور که اشاره کردیم، این لپ تاپ تازه وارد شیائومی، به تازگی در چین رونمایی شده است. این لپ تاپ، در نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است. قیمت این تک نسخه، برابر با ۶,٧٩٩ یوان چین (معادل با ١,٠۵٩ دلار آمریکا) است. قیمت لپ تاپ Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition در کل معقول به نظر می‌رسد.

به نظر شما، این لپ تاپ چطور است؟ آیا در صورتی که بودجه کافی داشتید، این دستگاه را تهیه می‌کردید؟ کدام ویژگی Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

کدام ویژگی Mi NoteBook Pro 15 Ryzen Edition برای شما جذاب‌تر است؟
Ryzen edition بودن :)))

xiaomi mi mix4

مشخصاتش واقعا عالیه فقط یه سری بزنید به بنچمارک rayzen7 5800H اونوقت دیگه گزافه سخن نمی‌گین صفحه نمایش این لپ تاپ بهترین هست باطری و فست شارژر عالی حتما میخرم ‌‌. الان قیمت mi laptop pro 15 با core i7 11370H و کارت گرافیک mx450 الان ۳۶ میلیون هست الان با این پردازنده خفن از اونم ارزونتره ببین چی میشه

M.Y

“اونوقت دیگه گزافه سخن نمی‌گین ”
الان دقیقا با کی بودی؟
منم دارم میگم که اینکه با پردازنده amd اومده خیلی بهتر از اینتله

M.Y

می خوامت :'(
خیلی خفنه این…

Mahdi

خوبه خوشمان امد😏😏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️