حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت گوشی شیائومی با گوشه های خیلی گرد و با دکمه مخصوص سایلنت را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، شیائومی، کانسپت

معمولاً کانسپت‌ها، اطلاعات جالب و جذابی را به ما می‌دهند. طرح‌های مفهومی، می‌توانند به ما نشان دهند که اگر یک گوشی با یک طراحی خاص عرضه شود، چه حالتی خواهد داشت. بنابراین، این موضوع می‌تواند گوشی‌های آینده را برای ما ملموس‌تر کند. در یکی از آخرین کانسپت‌ها، می‌توان کانسپت گوشی شیائومی با گوشه های خیلی گرد را دید. گوشی که با الهام از شکل جدید لوگوی این کمپانی طراحی شده است.

کانسپت گوشی شیائومی با گوشه های خیلی گرد

شیائومی کانسپت‌های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، پیش از این در ترنجی در مورد طرح مفهومی گوشی‌های ماژولار و کشویی شیائومی صحبت کرده بودیم. یا در مطلبی دیگر، در مورد یک پتنت جدید از شیائومی با محوریت دوربین سلفی درون نمایشگر چرخان گفته بودیم.

 

دو پتنت گوشی کشویی شیائومی و گوشی ماژولار شیائومی منتشر شدند

 

اما نوبت به مشاهده یک طرح مفهومی دیگر رسیده است. این طرح مفهومی، می‌تواند یک گوشی ساده و در عین حال، خوش دست را به ما نشان دهد. به گزارش Android HeadLines، یک طرح مفهومی جدید از یک گوشی شیائومی با گوشه‌های دارای انحنا منتشر شده است. این طرح مفهومی، رسمی نیست و توسط یک طراح خلاق ارائه شده است. با این وجود، این کانسپت گوشی گرد شیائومی، می‌تواند جذابیت‌های خودش را داشته باشد. طراحی این گوشی، نسبت به گوشی‌های هوشمند کنونی، کاملاً آینده نگرانه و متفاوت است.

رنگ بندی‌های گوشی‌ گرد شیائومی

اولین چیزی که در این گوشی شاهد به وقوع پیوستن آن هستیم، انحنا داشتن لبه‌های گوشی است. بر خلاف بسیاری از گوشی‌های امروزی، این لبه‌ها تیز نیستند بلکه گرد هستند. همین موضوع، سبب می‌شود که این گوشی بهتر در دست بنشیند. حتی گرد بودن لبه‌ها، در ماژول دوربین و نمایشگر این گوشی نیز دیده می‌شود. ظاهراً طراح این طرح مفهومی، از لوگوی جدید شیائومی با گوشه‌های گرد تر الهام گرفته است. البته که این موضوع، بسیار مینیمالیستیک است و می‌تواند طراحی گوشی‌های امروزی را یک مرحله بالاتر ببرد. اما بیایید بیشتر وارد جزئیات این طرح مفهومی جذاب بشویم.

طرح مفهومی گوشی گرد شیائومی

بر روی فریم این کانسپت، دکمه‌های مختلف و عجیبی دیده می‌شود. به جز کلید مخصوص حالت سایلنت که تا به حال در گوشی‌های هوشمند شیائومی استفاده نشده بوده است، شاهد تعبیه شدن کلیدهای پاور و تنظیم صدا به سبک آیفون ۵ هستیم. این موضوع، نشان می‌دهد که چنین طرح مفهومی، بر نوآوری هرچه بیشتر متمرکز است. البته نوآوری‌هایی که از برخی قابلیت‌های ترکیبی آیفون‌ها و وان‌پلاس‌ها الگو برداری شده‌اند. با این حال، این طرح مفهومی با چنین اوصافی، بسیار جالب است.

دوربین گوشی گرد شیائومی

همچنین طراح کانسپت گوشی گرد شیائومی، می‌گوید که با در دست گرفتن این گوشی، شما حسی خوب را خواهید گرفت. حسی که مانند لمس کردن پوست است. ظاهراً این گوشی، از بدنه‌ای سیلیکونی با حالت خاص ساخته شده است. همان طور که مشاهده می‌کنید، فریم و قاب پشتی به صورت یکپارچه طراحی شده‌اند. در ادامه، ماژول دوربین اصلی سه گانه با قالبی نسبتاً عجیب، در پشت این گوشی قرار دارد. حفره نمایشگر تکی سمت چپ با قطری کم و درگاه Type-C نیز در این طرح مفهومی موجود هستند.

کانسپت گوشی گرد شیائومی

واقعاً سخت است که بخواهیم جذابیت و متفاوت بودن طراحی این گوشی را انکار کنیم. زیرا طراحی این گوشی، نسبت به طراحی‌های نسبتاً تکراری گوشی‌های امروز، جذابیت زیادی دارد. اما توجه داشته باشید که این طرح مفهومی، توسط یک طراح سوم شخص و خارج از کمپانی شیائومی طراحی شده است. بنابراین، باید بدانیم که شیائومی فعلاً در حال کار بر روی چنین دستگاهی نیست. اما امیدواریم که این دستگاه، در آینده‌ای نه چندان دور وارد بازار شود.

نظر شما در مورد این طرح مفهومی چیست؟ آیا کانسپت گوشی گرد شیائومی، در برابر کانسپت گوشی ماژولار یا کشویی، جذابیتی دارد؟ فکر می‌کنید که چه زمانی شاهد عرضه این چنین گوشی هوشمندی در بازار خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه بیشتر شبیه به صابونه تا گوشی…!😂❤

Mahdi

نمیدونم من زیاد خوشم اومده یا واسه همه اینجوریه؟ یه گوشی خاص و خوشگل

خدایی طراحیش جذابه.
ولی گفتم دیگه ابعاد دقیقا مثل صابون یا آینه بغل ماشینه.

m.b

چه جالب… بهش کمترکسی فکر میکنه… البته هزینه ساخت تجهیزات داخلی و صفحه نمایش همچین گوشی‌ای خیلی بالا میره بخاطر اون گوشه گردش چون از قالب های عادی خیلی فاصله داره…

Mahdi

گوشیش خیلی باحال میشه یه حس خاصی داره که تا حالاکسی تجربش نکرده😎

ali_s

comment image
😂😂 نسخه نوکیا کوچیکش
مدل : نوکیا ۱۰۵ . ۲۰۱۷

david2arc

اگه قاب پشت از جنس سیلیکونی باشه ممکنه از دست انداختن قاب و زمخت‌ شدن گوشی نجاتمون بده

hadi433

جذااااب 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️