حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید و بالعکس به زودی ممکن می شود + تغییر شماره

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پیام رسان واتس اپ در حال توسعه است و در آپدیت جدید خود یک ویژگی مفید ارایه می کند. این ویژگی جدید به شما اجازه می دهد تاریخچه چت خود را به یک سیستم عامل دیگر منتقل کند، اما این همه ماجرا نیست. به جز امکان انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید و بلعکس، WhatsApp برخی پیشرفت های دیگر را نیز به ارمغان می آورد!

انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید

این ویژگی یک “مشکل” مهم را برطرف می کند. مشکلی که وقتی کاربر موبایلش را بین iOS و اندروید تغییر می دهد، نمی تواند سابقه چت را انتقال دهد.

در حقیقت، امکان بازگرداندن سابقه چت واتس اپ از بک آپ iCloud به اندروید وجود ندارد. همچنین واتس اپ iOS نمی تواند یک آپ Google Drive را ریکاوری کند. (کاربران تلگرام اینجاست که واقعا قدر بدیهی ترین ویژگی پلتفرم خود را می دانند!) واتس اپ اکنون در حال کار بر روی یک راه حل برای انتقال تاریخچه چت است.

انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید

انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید

اینجا اسکرین شاتی را می بینید که در آن امکان انتقال تاریخچه چت از واتس اپ iOS به اندروید وجود دارد. همچنین عکس آن یعنی انتقال چت های واتس اپ از اندروید به iOS نیز امکان پذیر است. در هفته های گذشته، WhatsApp همچنین در تلاش بود چندین بهبود دیگر را نیز در این ویژگی ایجاد کند، مثل امکان انتقال تاریخچه چت به شماره تلفن دیگری!

این تصویر چند چیز را توضیح می دهد:

  1. ۱- هر زمانی که بخواهید نمی توانید سابقه گپ خود را منتقل کنید. فقط وقتی می توانید گوشی اندرویدی جدیدی را به حساب واتس اپ خود پیوند دهید، می توانید این روند را شروع کنید.
  2. ۲- رسانه ها (صوت، تصویر و ویدیویها) به دستگاه اندرویدی منتقل می شوند: شما چت های واتس اپ خود و همچنین رسانه ها را به طور کامل منتقل خواهید کرد.
  3. ۳- می توانید چت های واتس اپ خود را به شماره تلفن دیگری منتقل کنید: این مورد هنگام تغییر دستگاه و شماره تلفن بسیار مفید است، بنابراین روند تغییر شماره تلفن شما قبل از انتقال تاریخچه گپ به طور خودکار انجام می شود.

این ویژگی در واتس اپ Android و iOS در دست توسعه است و در به روزرسانی آینده (تاریخ انتشار در دسترس نیست) در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ تا کنون به مشکل انتقال اطلاعات Whatsapp خود از iOS به اندروید و بالعکس به مشکل خورده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)