حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با درگاه پرداخت واسط و درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی بیشتر آشنا شوید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارم و دنبال راهکاری برای انجام تراکنش‌های آنلاین هستم! اما مطمئن نیستم برای راه‌اندازی فروشگاه حتما باید نماد اعتماد الکترونیکی بگیرم یا نه! آیا اگه ای‌نماد نگیرم، بازم می‌تونم درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشم؟

در ادامه این مطلب، به مسائل بالا می‌پردازیم و راهکار فوق‌العاده‌ای برای کسانی معرفی می‌کنیم که نماد اعتماد الکترونیکی ندارن، ولی می‌خوان روی وب‌سایتشون درگاه پرداخت آنلاین داشته باشن. بعد هم به کسب‌وکارهای بزرگ‌تری می‌پردازیم که ای‌نماد دارن، ولی می‌خوان سرعت و موفقیت تراکنش‌هاشون خیلی بیشتر از مقدار فعلی بشه.

درگاه پرداخت معتبر بدون ای‌نماد، با پرداخت‌یاری دیجی‌پی

شرکت دیجی‌پی از بانک مرکزی مجوز پرداخت‌یاری گرفته. این مجوز بانک مرکزی به شرکت دیجی‌پی اجازه می‌ده درگاه پرداخت واسط خودش رو در اختیار کسب‌وکارهای معتبری قرار بده که نماد اعتماد ندارن. البته شرکت‌های دیگه‌ای هم هستن که مجوز پرداخت‌یاری دارن، اما تفاوت اصلی دیجی‌پی با سایر پرداخت‌یارها در استفاده از الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند این شرکت است!

الگوریتم درگاه هوشمند دیجی‌پی باعث می‌شه تراکنش‌ها با کیفیت بالاتر و در زمان سریع‌تری انجام بشن. به این صورت که موقع انجام تراکنش روی درگاه پرداخت واسط، بهترین درگاه پرداخت از میون درگاه‌های معتبر موجود انتخاب شده و تراکنش از اون طریق انجام می‌شه.

در این فرایند نیازی به انتخاب درگاه از طرف شما یا کاربر نهایی نیست و از اون‌جا که الگوریتم هوشمند دیجی‌پی درگاه رو انتخاب کرده، احتمال موفقیت تراکنش خیلی بیشتر می‌شه. استفاده از درگاه واسط دیجی‌پی علاوه بر بالا بردن سرعت انجام تراکنش، به کسب‌وکارهای نوپا و کوچک‌تر، اعتبار بیشتری هم می‌ده.

درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی از روش‌های مختلفی هم برای پرداخت پشتیبانی می‌کنه، مثل امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب، کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی. بنابراین مشتری یا کاربر با هر امکانی که داشته باشه، تراکنش رو با موفقیت انجام می‌ده.

شما هم اگه متقاضی استفاده از پرداخت‌یاری دیجی‌پی هستید، می‌تونید با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی، فرم درخواست درگاه پرداخت واسط رو تکمیل کرده و همراه مدارک موردنیاز ارسال کنید. کارشناس‌های دیجی‌پی درخواست رو بررسی می‌کنن و اگه مدارک با شرایط اعلام‌شده تطابق داشته باشن، اون رو به شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک ارسال می‌کنن. در نهایت بعد از تأیید شرکت شاپرک، درگاه پرداخت فعال شده و می‌تونید با خیال راحت شروع به فروش محصول یا خدمات کنید.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی برای کسب‌وکارهای بزرگ‌تر

گفتیم که بعضی کسب‌وکارها ای‌نماد دارن، ولی می‌خوان سرعت و موفقیت تراکنش‌هاشون خیلی بیشتر از مقدار فعلی بشه. دیجی‌پی برای این کسب‌وکارها هم راهکار درجه‌یکی به‌نام «درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی» داره! اما چرا به این درگاه لقب «هوشمند» دادن؟

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی از درگاه‌های چند شرکت پرداخت الکترونیک معتبر از جمله به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت نوین آرین، سامان، پارسیان و پاسارگاد پشتیبانی می‌کنه؛ یعنی با راه‌اندازی درگاه هوشمند دیجی‌پی، در واقع از خدمات همه این درگاه‌ها استفاده می‌کنید!

الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی طوری طراحی شده که حجم بالایی از تراکنش‌ها روی درگاه‌های این شرکت‌ها رو به‌صورت لحظه‌ای ارزیابی کرده و به هر درگاه امتیازی می‌ده. این امتیازها بر اساس عملکرد هر درگاهی تغییر کرده و حجم تراکنش‌های ارسالی به اون درگاه، متناسب با امتیاز دریافتی تنظیم می‌شه.

در نتیجه اگه کیفیت یکی از درگاه‌ها به هر دلیلی و حتی برای لحظه‌ای کم بشه، الگوریتم دیجی‌پی به‌سرعت تشخیص می‌ده و امتیاز اون درگاه به‌خصوص رو تا زمان رفع مشکل کاهش می‌ده. در نتیجه این فرایند، تراکنش‌های کمتری به‌سمت درگاه مشکل‌دار هدایت می‌شن؛ بنابراین شانس پرداخت موفق مشتری افزایش پیدا می‌کنه.

نکته قابل‌توجه اینکه درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، در قراردادها درست مثل بقیه درگاه‌های مستقیم عمل می‌کنه؛ پس حتما باید نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای مربوطه رو داشته باشید. شماره حساب و اسم پایانه و همه سازوکارهای پرداخت هم به‌نام شخص حقیقی یا حقوقی طرف قرارداد خواهند بود.

جالب بدونید این درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چند سالی است روی فروشگاه دیجی‌کالا فعال شده، یعنی دیجی‌کالا همه تراکنش‌های خودش رو با استفاده از همین درگاه هوشمند مدیریت می‌کنه و تونسته با همین سازوکار نرخ تراکنش‌های موفقش رو تا ۲درصد افزایش بده!

پس با استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی نه‌فقط سرعت تراکنش‌های آنلاین و درصد موفقیت اون‌ها روی وب‌سایت یا اپلیکیشن خودتون رو افزایش می‌دید، بلکه اعتبار بیشتری هم به کسب‌وکارتون می‌دید، چون از همون درگاه پرداختی استفاده می‌کنید که فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا داره.

راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند کار دشواری هم نیست! فقط به وب‌سایت دیجی‌پی مراجعه کرده و فرم درخواست درگاه هوشمند رو تکمیل کنید. کارشناس‌های دیجی‌پی بعد از بررسی‌های اولیه، با شما تماس می‌گیرن تا اطلاعات بیشتری رو درباره مدارک موردنیاز و روند کار باهاتون در میون بگذارن.

با استفاده از خدمات پرداخت دیجی‌پی، می‌تونید پرداخت‌های فروشگاه اینترنتی‌تون رو متحول کنید!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات