حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو بند و Watch Face جدید برای اپل واچ برای حمایت از گرایش های جنسی متفاوت (Pride Month)

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

خب صحبت درباره این شاید کمی برای جوامع ما سخت باشد ولی بیاید کمی تلاش کنیم. امروز اپل دو بند و Watch Face جدید برای اپل واچ برای حمایت از گرایش های جنسی متفاوت (Pride Month) ارایه کرده است.

دو بند و Watch Face جدید برای اپل واچ

اپل لوازم جانبی جدید اپل واچ را برای Pride Month (ماه افتخار به گرایش جنسی متفاوت) اعلام کرده است. این شرکت دو بند جدید اپل واچ پراید ادیشن و همچنین یک واچ-فیس جدید پراید ادیشن را برای کاربران اپل واچ منتشر کرده است. واچ فیس جدید به زودی از طریق به روزرسانی نرم افزار watchOS در دسترس خواهد بود.

بند جدید اپل واچ پراید ادیشن

بند جدید اپل واچ پراید ادیشن

در ابتدا، یک بند بافته شده تک حلقه پراید ادیشن یا Braided Solo Loop Pride Edition جدید وجود دارد. در اینجا اپل این طرح را توصیف می کند:

بند Braided Solo Loop Pride Edition با بافت رنگ های رنگین کمان با پرچم Pride به نمایندگی از گستره متنوع جنسی LGBTQ + و تاریخچه جنبشی که چندین نسل را شامل می شود، ارایه شده است. رنگ سیاه و قهوه ای علاوه بر کسانی که از HIV / ایدز از دنیا رفته اند یا با آن زندگی می کنند، نمادی از اجتماعات سیاه و لاتین است، در حالی که آبی روشن، صورتی و سفید نمایانگر افراد تراجنسی و غیر دودویی (Non-binary gender) است. این بند منحصر به فرد دارای نخ بازیافتی قابل کشش است که با نخ های سیلیکون در هم تنیده شده است و برای ایجاد احساس راحتی بدون سگک و بست طراحی است. برای اطمینان از بهترین تناسب، مشتریان می توانند از بین ۱۲ طول موجود برای این بند انتخاب کنند.

همچنین یک پراید ادیشن جدید برای Nike Sport Loop وجود دارد:

یک پراید ادیشن جدید برای Nike Sport Loop، شش رنگ از رنگین کمان اصلی را به نمایش می گذارد و از نخ بازتابنده برای کمک به کسانی که در شب تمرین های خارج از منزل مانند دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی را انجام می دهند، استفاده می کند. طراحی راحت با دوام، بی نهایت قابل تنظیم برای تناسب کامل این بند، به زیبایی با واچ فیس نایک مربوطه جفت می شود.

اپل واچ فیس جدید پراید ادیشن Apple Watch را اینگونه توصیف می کند:

واچ فیس جدید پراید ادیشن امسال به زیبایی رنگ های جدید گروه را نشان می دهد تا قدرت و پشتیبانی متقابل جنبش LGBTQ+ را نشان دهد. با چرخش دکمه چرخان اپل واچ، نخ های موجود در ساعت به طور بی نهایت اسکرول می شوند و با چرخاندن مچ دست انیمیشن آن اجرا می شود. برای اولین بار، اپل همچنین از ویژگی های جدید Clip App در بسته بندی بند جدید استفاده می کند تا روشی ساده و راحت برای دسترسی سریع مشتریان به واچ فیس جدید ارائه دهد.

قیمت بند بافته شده تک حلقه پراید ادیشن یا Braided Solo Loop Pride Edition برابر 99 دلار و بند نایک پراید ادیشن 49 دلار است. امروز هر دو آن ها برای سفارش از وب سایت Apple در دسترس هستند و از ۴ خرداد ۱۴۰۰ به دست مشتریان می رسند.

نظر شما درباره این حرکت نمادین اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوه اوه چقدر دخترکُش 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)