حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی، قدرتمند، زیبا وبا قیمت عالی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شیائومی با توجه به سیاست‌های قیمت‌گذاری خود در سرتاسر دنیا، جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا شده است و این رشد بی‌نظیر هم‌چنان ادامه دارد. این کمپانی توانسته مدل‌های مختلفی با توجه به نیاز کاربران معرفی کند که هر کدام از آن‌ها نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. انواع گوشی شیائومی با کاربردهای مختلف در بازار عرضه شده است که می‌توانید با توجه به نیاز و حوزه کاری خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با استفاده از روش‌های جدید، مانند خرید آنلاین گوشی موبایل به‌سرعت یکی از برترین گوشی‌های دنیا را در دست داشته باشید.

اگر شما هم قصد خرید گوشی دارید، می‌توانید با توجه به اطلاعات و بررسی‌های دقیقی که در بخش خرید آنلاین گوشی موبایل وجود دارد، یکی از مدل‌ها را انتخاب کرده و برای خرید اقدام کنید. مزیت خرید آنلاین در این است که کاربر می‌تواند با بررسی دقیق و کامل مشخصات فنی انواع گوشی‌ها، بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کند.

یکی از قسمت‌های مهم برای خرید موبایل، انتخاب برند گوشی موبایل است. امروزه تنوع برندها بسیار بیشتر شده و خدمات هرکدام از آن‌ها نیز افزایش یافته است که در نتیجه کاربر انتخاب‌های بسیار بیشتری نسبت به قبل دارد. شیائومی به دلایل مختلفی توانسته بخش بزرگی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد و اگر قصد خرید یکی از مدل‌های این برند را دارید، می‌توانید مشخصات، نقد و بررسی کامل انواع گوشی های شیائومی را نیز ببینید و پس از آن با آگاهی کامل، خرید آنلاین گوشی موبایل خود را انجام دهید. اما چرا شیائومی توانسته به این موفقیت دست پیدا کند و مهم‌ترین مشخصه گوشی‌های این برند چیست؟ همراه ما باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

 

گوشی شیائومی و دسته‌بندی‌های مختلف آن

شیائومی گوشی‌های خود را تحت چند برند و دسته‌بندی اصلی قرار می‌دهد که هرکدام مشخصه‌های خاص خود را دارند. زیرمجموعه‌های شیائومی شامل Mi، Redmi، Poco و black Shark است. گوشی‌های Mi پرچم‌داران این کمپانی هستند، در حالی که Redmi چندین مدل و قیمت مختلف را شامل می‌شود که می‌توان گفت برند میان‌رده‌های شیائومی است. گوشی‌های Black Shark بر جامعه گیمرها تمرکز کرده و گوشی‌هایی ارائه می‌دهد که برای طرفداران بازی‌های ویدئویی بی‌نظیر است.

البته هنوز نمی‌توان Poco را در یک دسته‌بندی خاص قرار داد، زیرا در این مجموعه گوشی‌های بسیار خوب با قیمت بالا و البته میان‌رده‌هایی با قیمت مناسب نیز معرفی شده است. اگر قصد خرید هر کدام از این مدل‌ها را داشته باشید، می‌توانید از امکاناتی هم‌چون خرید آنلاین گوشی موبایل که در سایت‌های معتبری هم‌چون ایسل ارائه می‌شود استفاده کنید.

 

مزایای گوشی شیائومی

شاید برای همه این سوال مهم ایجاد شود که چرا شیائومی توانست به‌سرعت بازارهای جهانی را از آن خود کند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، بهتر است نیم‌نگاهی به مهم‌ترین مزایای گوشی شیائومی داشته باشیم.

 

قیمت فوق‌العاده مناسب

قیمت گوشی شیائومی را می‌توان بهترین و پررنگ‌ترین ویژگی آن دانست. در واقع با خرید آنلاین گوشی موبایل شیائومی می‌توانید از یک صفحه نمایش OLED، جدیدترین پردازنده روز دنیا، دوربین چندگانه، رم بین 6GB الی 8GB و البته طراحی زیبا و قدرت باتری بسیار خوب بهره ببرید و تمام این مشخصات با یک قیمت فوق‌العاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت روز گوشی شیائومی نسبت به سایر برندهای مطرح دنیا همانند اپل یا سامسونگ، حدودا کمتر از 60 درصد است. برای این کار، شیائومی سود هر گوشی را در کمترین میزان ممکن یعنی حدود 5 درصد قرار می‌دهد. با این کار هیچ برند دیگری نمی‌تواند رقیب این گوشی در زمینه خدمات و هزینه باشد و توانسته با این استراتژی قیمت‌گذاری، بهترین فروش‌ها را رقم بزند. البته در این‌جا باید اشاره کرد که این گوشی از بهترین قطعات و سخت‌افزارهای بازار بهره گرفته و کیفیت ساخت آن در حد برترین کمپانی‌های دنیا است و هیچ تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. تنها تفاوت آن‌ها، اعتقاد شیائومی به سود خیلی کمتر و فروش خیلی بیشتر است.

 

طراحی گوشی شیائومی

اگر قصد دارید یک گوشی شیائومی را به‌صورت آنلاین بخرید و نسبت به ظاهر آن اطمینان چندانی ندارید، بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که شیائومی یکی از زیباترین طراحی‌ها را در میان انواع برندهای گوشی‌های هوشمند دارد. از لحاظ طراحی، شیائومی تمام مشخصه‌های ظاهری مهم همانند یک صفحه‌نمایش خیلی خوب، زاویه‌های مناسب، کیفیت ساخت بالا و حتی انحناهای مناسب را رعایت می‌کند که در نتیجه زیباترین گوشی‌های دنیا را به بازار عرضه کرده است.

از لحاظ ظاهری میان گوشی پرچم‌دار این برند مانند گوشی Xiaomi Mi 10 Pro و Samsung Galaxy S20 هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر دو بی‌نظیر هستند. تنها تفاوت این است که برای خرید شیائومی حدودا دو سوم مبلغ سامسونگ را باید بپردازیم که بی‌شک یک امتیاز بسیار بزرگ است.

 

کارایی یک پرچم‌دار با هزینه میان‌رده

برای خرید گوشی آنلاین ممکن است نگرانی‌هایی داشته باشید و تفاوت قیمت میان شیائومی و برندی مانند سامسونگ، ممکن است این نگرانی‌ها را افزایش دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi 9 را با هم مرور کنیم. صفحه‌نمایش OLED، رم6GB  و 8GB، باتری قدرتمند، حافظه داخلی 64GB و 128GB و تمام مشخصه‌های دیگر آن، نشان از یک گوشی بسیار خوب و قوی دارد.

مشخصات این گوشی بسیار نزدیک به گوشی سامسونگ گلکسی S10 است و از خیلی جهات مشابه هم هستند؛ اما قیمت گوشی شیائومی Mi 9 کمتر از نصف قیمت سامسونگ گلکسی S10 بوده  و این سیاست خاص قیمت‌گذاری شیائومی است که ویژگی‌های یک پرچم‌دار را با قیمت میان‌رده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. می‌توانید با خرید آنلاین گوشی موبایل شیائومی یکی از بهترین گوشی‌های دنیا را با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار داشته باشید و از امکانات عالی آن بهره‌مند شوید.

با توجه به این موارد، خرید گوشی شیائومی بسیار عاقلانه خواهد بود و بخش عظیمی از بازارهای جهان نیز همین عقیده را دارند. اما اگر هنوز نمی‌توانید یکی از گوشی‌های شیائومی را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مشاوره و راهنمایی خرید گوشی در سایت ایسل استفاده کنید.

 

ایسل و خدمات متنوع آن در ایران

تنوع مدل‌های مختلف می‌تواند باعث سردرگمی شما شود و بهترین راه‌حل استفاده از خدمات راهنمایی و مشاوره متخصصان حوزه گوشی‌های هوشمند است. مجموعه ایسل یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های توزیع‌کننده گوشی و کالاهی دیجیتال است که هدف آن تبدیل شدن به مرجع راهنمایی و کمک به یک خرید آگاهانه برای مشتریان است تا خرید آنلاین گوشی موبایل و تمام ابزارهای مشابه یه یک فرآیند راحت و مطمئن تبدیل شود.

ایسل با داشتن مجموعه‌ای از افراد متخصص و دانش‌آموختگان برترین دانشگاه‌های کشور، نیازمندی‌های بازار ایران در زمینه خرید گوشی را بررسی کرده و برای کمک و راهنمایی به مشتریان و با هدف همراهی مشتری برای داشتن یک تجربه خرید خوب و رضایت کامل از خرید، فعالیت خود را گسترش می‌دهند. اگر قصد دارید یکی از مدل‌های گوشی شیائومی را به‌صورت آنلاین بخرید، می‌توانید از بخش بررسی یا مشاوره با متخصصان، استفاده کرده و پس از تصمیم‌گیری، خرید خود را نهایی کنید.

 

جمع‌بندی نهایی گوشی شیائومی

کمپانی شیائومی با وجود حضور غول‌های تکنولوژی همانند اپل و سامسونگ، توانسته بخش قابل توجهی از فروش گوشی هوشمند را در دست بگیرد. بی‌شک این موفقیت تنها به دلیل قیمت مناسب نیست و با کمک عوامل دیگری همانند کارایی بسیار عالی، طراحی چشم‌گیر و پشتیبانی‌های مختلف به این جایگاه رسیده است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، می‌توانید از مجموعه ایسل کمک بگیرید و از کالاهای متنوع آن بهره ببرید. البته باید یادآوری کنیم که ایسل تنها در خرید آنلاین گوشی موبایل فعالیت نمی‌کند، بلکه فروش حضوری و ارائه انواع راهنمایی‌ها، بخشی از خدمات بسیار کاربردی این مجموعه است که می‌توان از آن استفاده کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

قبلا میگفتم هوآوی از دور خارج میشه و میاد پایین جدول خیلی ها می‌خندیدن که هوآوی برند اول جهان میشه به زودی،بعد از مدتی دیدیم که حتی جزو پنج تای پرفروش ترین برندهای موبایل هم دیگه نیست،شیائومی هم الان جا پای هوآوی گذاشته که آمریکا اگه احساس خطر کنه شیائومی هم به سرنوشت هوآوی دچار میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات