حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارز دیجیتال تتر و خرید و فروش آن در صرافی بیت مهر

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تتر (Tether) چیست؟

تتر  ارز رمزنگاری شده است که از بلاکچین بیت کوین منتشر می شود. یک ارز ثابت است ، ارز رمزنگاری شده ای است که برای حفظ ثبات قیمت بازار نسبت به دارایی هایی که به آنها متصل است ، طراحی شده است. در مورد ارزش آن به دلار آمریکا وابسته است. طبق پلت فرم، هر واحد با دلار آمریکا پشتیبانی می شود. در حال حاضر خرید تتر یکی از پرکاربردترین ارز دیجیتالی در جهان است.

تتر (Tether) چگونه کار می کند؟

تتر (Tether) با استفاده از پروتکل در زنجیره بیت کوین تولید می شود. این به عنوان یک پروتکل منبع باز عمل می کند که با کمک زنجیره بلوک رابط می کند تا اجازه استخراج یا صادرات شبیه سازی رمزنگاری را بدهد. قراردادهای هوشمند ERC20 به عنوان برنامه هایی شناخته می شوند که در شبکه Ethereum به اشتراک گذاشته می شوند و قوانین و عملکرد آنها با بلاک چین   Ethereum  سازگار است.

نحوه خرید تتر

تتر  را می توان مستقیماً در بازار ما خریداری کرد ، یا از خدمات تبدیل ارز رمزنگاری شده از ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. این بدان معناست که شما می توانید USDT را با ZAR ، EUR ، NGN ، GBP ، AUD و بسیاری دیگر خریداری کنید. با پشتیبانی از 25 کشور ، تتر را می توان با استفاده از راحت ترین روش پرداخت محلی خریداری کرد. تتر  به یک حوزه مهم می پردازد: پیوند دادن ارز فیات و دارایی های رمزنگاری شده. از همه مهمتر ، Tether به مشتریان این امکان را می دهد تا از مزایای بسیاری از معاملات و معاملات رمزنگاری بدون نگرانی در مورد نوسانات ناگهانی قیمت برخوردار شوند.

نحوه فروش تتر (Tether)

به عنوان یک تاجر یا سرمایه گذار رمزنگاری ، ممکن است مواقعی پیش بیاید که شما نیاز به فروش تتر دارید. دارایی رمزنگاری برخلاف اکثر سرمایه های تتر ، ارزش دلار آمریکا را منعکس می کند اما روی یک بلاکچین کار می کند ، به این معنی که عملکرد دلار آمریکا را بدون تأخیر انتقال که در هنگام معامله دلارهای واقعی بین حساب های بانکی معمول است ، فراهم می کند. این بدان معناست که با خرید و فروش تتر در زمان مناسب ، ممکن است بتوانید با سرعت بیشتری در معرض حرکت رو به بالا دارایی های رمزنگاری قرار بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشر در صورت خرید و فروش تتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

مزایای تتر (Tether)

تتر چند مزیت را به همراه دارد که ارزهای رمزپایه معمولی مانند بیت کوین یا Litecoin از آن بهره مند نیستند. برخلاف بیت کوین یا هر altcoin دیگر ، تتر  بی ثبات نیست. این بدان معناست که ارزش سکه براساس تقاضا نوسان نمی کند. در بیشتر موارد ، قیمت پایدار Bitcoin Tether معادل 1 دلار است. تتر در چندین شبکه بلاکچین در دسترس است. یعنی معامله گران می توانند هنگام ارسال یا دریافت Tether ، شبکه را انتخاب کنند.

تتر تقریباً تمام مزایای ارز رمزنگاری شده را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید از هزینه های معاملات رقابتی و امنیت بیشتر لذت ببرید. علاوه بر این ، تتر برای انواع مختلفی از موارد استفاده مناسب است. به عنوان مثال ، بسیاری از معامله گران بدون نگرانی از بی ثباتی قیمت که اغلب با بیت کوین و چندین آلتکوین دیگر مرتبط است ، از تتر به عنوان گزینه خرید استفاده می کنند. به جای نقد کردن دارایی ها ، یک تاجر می تواند به راحتی دارایی ها را به تتر تبدیل کند تا قیمت را تثبیت کند، همچنین با استفاده از تتر می توانید به صرافی های رمزنگاری دسترسی پیدا کنید که پرداخت نقدی را قبول نمی کنند. کاربران می توانند به جای اعتماد به پول نقد ، مقدار مورد نیاز تتر را خریداری کنند و معامله رمزنگاری را انجام دهند. با توجه به این یادداشت ، ما همچنین باید اشاره کنیم که تتر هزینه معامله کم را دریافت می کند. به طور خلاصه ، تتر پل ارتباطی بین ارزهای رمزنگاری شده و ارزهای فیات را ایجاد می کند.

پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یک سرویس مالی برجسته است که به کاربران امکان پرداخت فوری و انجام نقل و انتقالات پول در سراسر اینترنت را می دهد و فرصت های بی نظیری را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی فراهم می کند. اهداف پرفکت مانی برای رساندن معاملات در اینترنت به سطح ایده آل است!

پرفکت مانی ویژگی های منحصر به فردی برای حساب های تجاری و شخصی ارائه می دهد. در حالی که از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده می کنید می توانید موارد زیر را انجام دهید:

1- انتقال پول بین اعضا را انجام دهید

2- در پروژه های مختلف تجاری در اینترنت پرداخت کنید

3- پرداخت های منظم را در اینترنت انجام دهید

4- پرداخت هزینه کالاها و خدمات را در فروشگاه های اینترنتی انجام دهید

5- خرید ارز Bitcoin ، ، USD و EUR بصورت آنلاین

برای خرید و فروش تتر، خرید پرفکت مانی می توانید از صرافی ارز دیجیتال بیت مهر استفاده نمایید و خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید .

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اگر صرفا به عنوان نوسان گیری ورود میکنید بهتره از باینتس خرید و فروش رو انجام بدید چون ثانیه مهمه در امر خرید و فروش .اگر بلند مدت میخایید چیزی بخرید و مشکلات دسترسی به صرافی های خارجی رو نمیتونید واسه خودتون درست کنید کیف سخت افزاری تهیه کنید و هر چیزی از صرافی های ایرانی خریدید مستقیم وارد کیف سخت افزاری کنید .کیف پول های نرم افزاری هم واسه بلند مدت توصیه نمیشه .

Milad7

🔰کاردانو (ADA) ، توجه میلیاردر مارک کوبان را جلب کرد‼️

🔹رکورد زنی کاردانو (ADA) ، توجه یک میلیاردر دیگر را نیز به خود جلب کرد: مارک کوبان.

🔸مارک کوبان مالک تیم دالاس ماوریکس در لیگ حرفه‌ای بزرگسالان امریکا NBA، اخیراً در توییتر خود با مطرح کردن چهارمین رمزارز بازار، از موسس و مدیر عامل IOHK، چارلز هاسکینسون، خواست تا در مورد این پروژه برایش توضیح دهد:
“روزانه ADA در چه جاهایی کاربرد دارد؟ امروزه چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟ پاسخ این سوال را در مورد ارزهای دیجیتالی که اکنون در اختیار دارم، می‌دانم.

🔹آقای کوبان قبلاً درمورد بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین مطالبی را منتشر کرده ، اما این اولین باری است که او به طور عمومی از کاردانو نام می برد.

🔸هنگامی که این سوال مطرح شد که آیا تیم دالاس ماوریکس در آینده کاردانو را خواهد پذیرفت و یا خیر.

🔹مارک کوبان، تهیه‌کننده برنامه شارک تنک (Shark Tank) در توییتر خود پاسخ داد که هر وقت درگاه پرداخت ارز دیجیتال BitPay آن را اضافه کند ،او هم از آدا استقبال خواهد کرد.
 
🔸“این مثل دوج کوین نیست و به آسانی ساخته نشده است”

🔹چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) کسی که پس از جدایی از تیم اتریوم ، کاردانو را پدید آورد ، در یک ویدیو به آقای کوبان ، در مورد کاردانو شرح داد:
کاردانو شامل یک اکوسیستم بزرگ می باشد و این موضوع را پیچیده می کند. دوج کوین نیست که کار آسانی باشد و برپایه یک چیز فقط ساخته شده باشد.

🔸هاسکینسون همچنین ادعا داشت که این اکوسیستم در حال حاضر از بیش از یک میلیون نفر تشکیل شده است:
امروز با ADA خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما می توانید دارایی خود را صادر کنید ، می توانید شراب بخرید ، می توانید در هتل ها (بالغ بر 50،000 مکان) اقامت داشته باشید. معادل میلیاردها دلار ADA به طور روزانه در حال انتقال است … بر خلاف اتریوم ، شما می توانید با آن رأی دهید…

🔹در این ویدیو بیشتر به افشای کاستی های اتریم پرداخته شده است. مالک کاردانو آن را به عنوان “انحصار در حال مرگ” توصیف می کند که اشاره به موارد مقیاس پذیری شبکه اتریوم دارد.

🔸وی همچنین به اهمیت همکاری بسیار پرمخاطب شرکت خود با کشور اتیوپی اشاره کرد و گفت که این مذاکره بیش از 5 سال زمان خواهد برد.

منبع:u.today

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات