حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰ از شنبه ۲۵ اردیبهشت با تحویل بهار ۱۴۰۱

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به یاد دارید که چهار روز پیش درباره پیش فروش سایپا ویژه عید فطر ۱۴۰۰ صحبت کردیم؟ پس از پایان مهلت ثبت نام آن طرح، حالا پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰ با تحویل بهار ۱۴۰۱ اعلام شده است. ثبت نام این طرح از شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. در این طرح ۴ خوردو سواری از جمله ۱ مدل اتوماتیک برای خرید وجود دارد.

پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، ۴ مدل خودرو سواری ایران خودرو در این طرح فروش ایران خودرو ارایه خواهد شد. بهترین خودرو موجود در این طرح فروش را می توان دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک دانست. خودرویی که با کیفیت ترین خودرو ایرانی لقب گرفته است. پیش پرداخت این خودرو نیاز به تقریبا ۱۸۶ میلیون تومان دارد. تحویل این خودرو بین فروردین تا خرداد ۱۴۰۱ است.

پس از آن یک هاچ‌بک جذاب یعنی پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای یا پانوراما است. این خودرو در مدل دستی ارایه می شود. پیش پرداخت آن برابر ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو خرداد ۱۴۰۱ تحویل داده خواهد شد.

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر ۱۴۰۰

شرایط پیش فروش ویژه عید فطر ۱۴۰۰ ایران خودرو

دو سدان به روزشده جدید ایران خودرو یعنی رانا پلاس و سورن پلاس هم در این طرح حاضرند.  به ترتیب باید حدود ۹۰ و ۹۵ میلیون تومان برای پیش خرید آن ها بپردازید و موعد تحویل آن ها هم مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک بین فروردین تا خرداد ۱۴۰۰ است.

توجه داشته باشید که این طرح پیش فروش به صورت قرعه کشی است و اگر قرعه به نام شما افتاد، سپس می توانید پیش پرداخت را بپردازید. سپس باید تا موعد تحویل منتظر باشید تا قیمت نهایی مشخص شود! متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

نظر شما درباره این طرح فروش جدید ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samouelkarter

حماقت محض!
بابت جنسی معلوم نیست چقدر تموم بشه برات بری تو قرعه کشی بعد هم چند برابر پول بدی!

Milad7

خودروساز ها چون مجوز افزایش قیمت نگرفتن فروش فوق العاده نمیذارن =)) یه جاش طرح 1 ساله اونم فقط خودروهایی که آپشنال هستن و حاشیه سودشون برای شرکت بالاست گذاشتن =))

صدرا مخملی

واقعا چرا مردم میرن این آشغالها رو میخرن واقعا که اونوقت میگن چینی بده شما مطمئنم یک بار هم تو ماشین چینی نشستید که میگید چینی بده !

صدرا مخملی

واقعا چرا مردم میرن این آشغالها رو میخرن واقعا که اونوقت میگن چینی بده شما مطمئنم یک بار هم تو ماشین چینی نشستید که میگید چینی بده !

……..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)