حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طریقه گرفتن اسکرین شات در آیفون با دو بار ضربه به قاب پشتی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، آموزش و راهنمایی، اپل

سیستم عامل iOS و آیفون‌ها، به مرور زمان تکامل بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند و به مدد همین تکامل، توانسته‌اند محبوبیت زیادی را از آن خود کنند. اسکرین شات گرفتن در آیفون، چند راه کلیدی دارد. جذاب‌ترین راه، اسکرین شات گرفتن در آیفون، با دو بار ضربه زدن پشت است. بنابراین، در ادامه روش آن را توضیح می‌دهیم.

روش اسکرین شات گرفتن در آیفون به دو بار ضربه به پشت

چند ماه قبل،. در مورد روش اسکرین شات گرفتن بدون دکمه در آیفون صحبت کردیم.

 

اسکرین شات گرفتن بدون دکمه در آیفون چگونه است؟

 

به نقل از XDA Developers، هنگامی که کسی از اسکرین شات گربتن بر روی آیفون صحبت می‌کند، اولین چیزی که به ذهن عموم کاربران می‌آید، نگه داشتن دو دکمه با هم است. در آیفون های قدیمی تر، این دکمه‌های Home و Power هستند که راه را پیش می‌برند. در حالی که در آیفون های جدیدتر و آن‌هایی که از Face ID استفاده می‌کنند، از دکمه جانبی و ترکیب Volume Up استفاده می کنند. در مک‌ها، این روند کمی پیچیده‌تر است، اما ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از چگونگی ثبت اسکرین شات در آیفون با دو بار ضربه زدن به قاب پشتی مطلع شوید.

در حالی که iOS یک سیستم عامل ساده‌تر از در ‌MacOS است، هنوز هم برخی از ویژگی‌هایی را دارد که کاربران تمایل و علاقه به استفاده از آن را دارند. روش‌هایی وجود دارند که شما را از گرفتن همزمان دو کلید برای گرفتن اسکرین در آیفون بی نیاز خواهد کرد. بنابراین در اینجا مراحل گرفتن اسکرین شات در آیفون با دو بار ضربه زدن به پشت را مرور خواهیم کرد.

این ویژگی در آیفون‌های سری ٨ یا بالاتر قابل اجرا خواهد بود. بنابراین، مطمئن شوید که گوشی شما جزء مدل‌های واجد شرایط است و از این قابلیت پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، اطمینان حاصل کنید که مجهز به سیستم عامل iOS 14 یا بالاتر باشد.

حال، برنامه Settings را در آیفون خود اجرا کنید. به پایین بروید و روی Accessibility کلیک کنید. در ادامه، بر روی بخش Touch کلیک کنید. سپس به پایین بروید و روی Back Tap کلیک کنید. روی Double Tap کلیک کنید.

تبریک! در حال حاضر هر زمان که شما دو ضربه پشت آیفون خود بزنید، گوشی شما یک تصویر را از صفحه ثبت خواهد کرد و حتی اگر گوشی شما دارای یک قاب ظریف و نازک هم باشد، این امر امکان پذیر خواهد بود. این روش به طور قابل توجهی راحت‌تر و ساده‌تر از نگه داشتن دو دکمه بصورت همزمان خواهد بود!

نظر شما در مورد این روش گرفتن اسکرین شات در آیفون چیست‌؟ شما کدام روش را بیشتر ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی