حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توکن FEG چیست و چطور باید آن را خریداری کنیم؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

به احتمال زیاد در چند روز گذشته اسم توکن FEG را شنیده اید و از آن به عنوان یکی از آینده دارترین رمزارزها نام برده می شود. FEG یک رمزارز  بر بستر DeFi است که برای اهداف بالایی ساخته شده است. ایده اصلی این رمزارز تهیه شبکه معاملات غیرمتمرکز است که با بلاکچین اتریوم کار می کند. قیمت این رمزارز با نوسانات بازار تعیین می شود، اما مدلی که از آن استفاده می شود FEG را به موفقیت و قیمت های بالاتر سوق می دهد.

توکن FEG

FEG توکنی است که بر مبنای تورم ساخته شده است و حداکثر تعداد در گردش آن 100 کوادریلیون است. در هر معامله خرید و فروش، 1 درصد مالیات به دارندگان توزیع می شود و 1 درصد دیگر سوزانده می شود. از این رو دارندگان را به هولد کردن تشویق می کند و عرضه را کاهش می دهد. با کاهش عرضه، ارزش توکن افزایش می یابد. این رابطه متناسب با عکس یک مدل عرضه و تقاضا را تشکیل می دهد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی در تعداد سوزاندن توکن ها وجود ندارد.

جالب است بدانید که FEG کاملا غیرمتمرکز است و هیچ کس مالک این توکن نیست. تمام تصمیمات به نفع جوامع و دارندگان گرفته می شود. در هر معامله میزان سوختگی 1 درصد را ایجاد می کند که باعث کاهش تعداد FEG های در چرخه می شود. توکن FEG برنامه ریزی شده است تا با انتشار محصولات نوآورانه که پایداری رمز را تضمین می کند، به فضای رمزنگاری پیشرفت بیشتری ببخشد.

توکن FEG

توکن FEG

نحوه خرید رمزارز FEG

رمز ارز FEG در تعدادی از صرافی های ارزهای دیجیتال لیست شده است. برخلاف سایر ارزهای رمزپایه اصلی، نمی توان مستقیما آن را با پول های کلانی خریداری کرد. با این حال، شما می توانید به راحتی این توکن را خریداری کنید. برای این کار ابتدا بیت کوین، اتریوم و یا تتر را از هر صرافی بزرگ خریداری کنید و سپس به صرافی هایی که این توکن را ارائه می دهد منتقل کنید. برای این کار می توانید از سایت رمزارز فگ نیز استفاده کنید. ابتدا باید یکی از ارزهای رمزپایه اصلی را بخرید، معمولا بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT) …

 

به هرحال این نکته را باید در نظر داشته باشید که میزان سرمایه زیادی را بر روی کوین های نوظهور در نظر نگیرید و همیشه جانب احتیاط را در خرید این گونه رمزارزها رعایت کنید.

نظر شما درباره توکن FEG چیست؟ فکر می کنید می تواند در آینده یکی از رمزارزهای محبوب بازار شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🔰دو برادری که از طریق یک رمزارز عجیب میلیونر شدند‼️

🔹صبح روز 17 آوریل(28 فروردین) ، دو برادر در وستچستر نیویورک ، از خواب بیدار شدند و فهمیدند که ، به لطف یک شرط بندی باور نکردنی در رمزارزی که در اصل به عنوان یک شوخی ساخته شده یک شبه میلیونر شده اند.

🔸تامی 38 ساله و جیمز 42 ساله که از سی ان ان خواستند به دلایل حفاظتی از حریم خصوصی از انتشار نام خانوادگی شان امتناع کند. این دو برادر چند صد دلار در یک دارایی دیجیتال عجیب و غریب به نام رمزارز شیبا اینو (SHIB) که به نوعی مشتق دوج کوین است، سرمایه گذاری کردند. پس در واقع شیبا پارادکسی از یک رمزارز دیگر است که کسری از سنت ارزش دارد. یکی از دوستان این دو بردار که اتفاقاً متخصص بازار ارزهای دیجیتال بود ، به آنها گفت که معتقد است شیبا می تواند یک رمزارز پرمنفعت باشد.

🔹تامی گفت: “من به نوعی در مورد بیت کوین فکر کردم – به زمانی فقط کسری از یک پنی ارزش داشت و درحال حاضر دهها هزار دلار می ارزد. این امر می تواند برای این رمزارز هم محتمل باشد و غیر ممکن نیست.” سپس من به دوستم اعتماد کردم و دریافتم اگر حتی بعدا این رمزارز صفر هم بشود اشکال ندارد و این برای من یک بلیط لاتاری بدون تاریخ انقضا است.”

🔸کمتر از دو ماه از سرمایه گذاری اولیه آنها در اواخر فوریه (اوایل اسفند) گذشته بود که زندگی آنها متحول شد. روز تولد پدرشان بود و به جای اینکه به او هدیه دهند ، او را میلیونر کردند.

🔹ارزش ارز های دیجیتال در سال جاری میلادی سر به فلک کشید. پس از سالها عدم توجه از طرف وال استریت ، رمزارزها از جمله بیت کوین و آلت کوین های کمتر شناخته شده – از توجه بی سابقه سرمایه گذاران برخوردار شدند.

🔸به گفته سایت کوین دسک ، ارزش بیت کوین از ژانویه (دی 1399 ) 70 % رشد کرده است. ارز دیجیتال دوج کوین که در ابتدا به عنوان یک جوک اینترنتی ساخته شده بود و هنوز هم ارزش آن کمتر از یک دلار است ، بیش از 11،000٪ افزایش قیمت داشت.

🔹اما واقعیت این است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری بی قانون و بسیار خطرناک است. قیمت های رمزارزها با میزان نوسانات بالا شناخته می شود وخطرات احتمالی همچون هک سرور ، حذف ناگهانی فایل ویا رمز عبور گمشده را در پی دارد که می تواند سرمایه گذاران را برای همیشه در وجوه خود قفل کند.

🔸جیمز و تامی در ابتدا هر كدام 200 دلار در این بازار سرمایه گذاری کردند. آنها همچنین این موضوع را به مادر ، پدر ، خواهر و چند نفر از اعضای خانواده شان اطلاع دادند.

🔹تامی گفت: “مادر و خواهرم به این بازار مشکوک بودند ولی هرکدام 100 دلار دیگر سرمایه گذاری کردند. بعد از چند هفته وقتی که سرمایه شان حدود 300٪ افزایش یافت ، آنها 100 دلار دیگر برای ادامه در این بازار وارد کردند.”

🔸در مجموع ، این افراد تقریباً 8000 دلار سرمایه وارد بازار رمزارز ها کردند.

🔹قبل از انتشار پاندمی کوید-19 ، درآمد اصلی این برادران از طریق فیلمبرداری عروسی بود ، اما شیوع این بیماری تا حدودی کسب و کار آنها را به تعویق انداخت . به گفته جیمز ، به جای رزرو 30-40 عروسی در سال ، آنها حداکثر 8 پیشنهاد عروسی داشتند.

🔸تامی گفت: “ما در شغل مان به نوعی مغفول ماندیم و حتی بسته محرک دولت هم برای دوام زندگی ما کارساز نبود. من فرد مثبتی هستم اما واقعاً دشوار بود و اطلاعی از فردای زندگی ام نداشتم.”

🔹با سود آوری سرمایه گذاری آنها در رمزارز شیبا ، باور کردن به تغییر آینده زندگی شان بسیار سخت بود. در هنگام فیلمبرداری از یک عروسی در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین) ، آنها نیمی از سرمایه گذاری خود را که به سرعت به 100,000 دلار رسیده بود را تحت نظر داشتند و مرتباً صعود می کرد.

🔸تامی ادامه داد: “صبح روز بعد از که خواب بیدار شدم و متوجه دو برابری سرمایه مان شدم و واقعا متعجب شدم”
“سپس این مبلغ به 700,000 دلار افزایش یافت و من به برادرم گفتم كه این حتما به یک میلیون دلار هم میرسد و مرتباً پیگیر این قضیه در موبایلم بودم .”

🔹روز بعد ، این اتفاق افتاد.
“روزی که به یک میلیون رسید – مادر و خواهرم فکر نمی کردند که واقعی باشد.”
مگر امکان دارد سرمایه اولیه یک خانواده که 7900 دلار بود هم اکنون در روز پنج شنبه نزدیک به 9 میلیون دلار بشود. رسانه خبری سی ان ان بیزنس این مبلغ را از طریق کیف پول ارز دیجیتال و تاریخ معاملات آن تأیید کرد.

منبع:CNN

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی