حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4 پیش از معرفی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی، شایعات، لوازم جانبی

به یاد دارید که دیروز ایرباد WF-1000XM4 سونی در جدیدترین تصاویر لو رفت؟ خب امشب وقت آن است که رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4 پیش از معرفی لو برود. همچنین نگاهی کامل و با کیفیت به تمام زاوایای طراحی آن داریم.

رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4

هندزفری سونی WF-1000XM4

هندزفری سونی WF-1000XM4

در حال حاضر ۲ رنگ از هندزفری جدید سونی لو رفته است. البته این که فقط همین دو رنگ را داشته باشد یا نه مشخص نیست. البته با توجه به سابقه سونی در این بخش‌، انتظار تنوع رنگ بالایی هم نداریم.

ایربادزهای سونی XM4 یک طراحی مجدد عمده را شاهد هستند و نسبت به مدل فعلی XM3 جمع و جورتر به نظر می رسند. کیس شارژ آنها نیز کوچکتر است (خصوصاً از نظر عمق). علامت راست و چپ روی بدنه با رنگ قرمز درج می شود که در هر ۲ رنگ هندزفری، به رنگ قرمز مشخص شده است. همچنین طراحی فلزی طلایی هم بین رنگ بندی هندزفری سونی WF-1000XM4 مشترک است.

رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4

هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4

همانطور که دیروز ذکر شد، بخش باتری نیز به روزرسانی می شوند. هر گوشی در WF-1000XM یک باتری ۱۴۰ میلی آمپری خواهد داشت. این در حالی است که در مدل های فعلی یک باتری ۱۲۰ میلی آمپری دارند. خبر خوب این که قاب این هندزفری ها هم به صورت وایرلس می تواند شارژ شود.

هر گوشی از سری قابل تعویض نرم بهره می برد که دقیقا مانند نسل قبل است. سونی در هندزفری جدید خود و مطابق اسناد FCC از قابلیت حذف نویز فعال استفاده کرده است. این اسناد اخیراً به روز شده اند تا اطلاعیه اولیه ماه ژوئن را ارایه دهد.

در گالری تصاویر زیر می توانید تمام رندرهای ۲ رنگ هندزفری سونی WF-1000XM4 را ببینید:

رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4

رنگ های هندزفری بی سیم سونی WF-1000XM4

نظر شما کدام رنگ است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من دوستش ندارم زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)