حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیریت خواب و رصد سلامتی با خرید اقساطی اپل واچ سری جدید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

از زمان تولید و عرضه ی گجت های پوشیدنی، از این ابزار نه تنها برای راحت تر کردن زندگی استفاده می شد بلکه امروزه با قرار دادن امکاناتی شگفت انگیز بر روی آن ها به سمت استفاده ی بهینه تر و بسیار کارآمد تر از این گجت ها می رویم. کمپانی اپل یکی از سردمداران مهم در تولید گجت های پوشیدنی و بسیار حرفه ای ست؛ این برند چند ماه قبل از آخرین نسخه ی اپل واچ خود رونمایی کرد، این اپل واچ که به اسم سری خود یعنی سری 6 نامگذاری شده است دارای امکاناتی چشم گیر نیز هست.

اولین اپل واچ ها از اواخر سال 2014 به جمع دوست داران برند محبوب اپل اضافه شده اند، ایده و دست یابی به این گجت پوشیدنی از سال ها قبل در سر طراحان اپل بوده است و بالاخره در سپتامبر 2014 به عرصه ی ظهور رسید. پرده برداری از آخرین سری اپل واچ ها همزمان با رونمایی از آیفون 12 پرومکس؛ پرچمدار بی بدیل اپل صورت گرفت، تصور قدرت نمایی این دو عنصر مهم در دنیای فناوری هر علاقمندی را به وجد خواهد آورد!

خرید اپل واچ فقط برای دارندگان گوشی آیفون نیست، عده ی بسیار زیادی در سراسر جهان هستند که اپل واچ خود را با گوشی های اندرویدی ست می کنند، و صد البته اگر به دنبال استفاده ی بهینه تر و درست از این گجت هستید باید اپل واچ خود را با گوشی آیفون ست کنید. بازرگانی سیب با ایجاد طرح های اقساطی گوناگون خرید این محصول را برایتان ساده تر کرده است، در ادامه به بررسی شرایط و ضوابط خرید اپل واچ از بازرگانی سیب خواهیم پرداخت.

امکانات اپل واچ 6 در مقایسه با سری 5

از عمده ترین تغییرات از سری 5 به سری 6 اپل واچ های اپل می توان به: 2.5 برابر روشنایی بیشتر در سری 6؛ پردازنده ی قوی S6 در مقایسه با پردازنده ی S5 اپل واچ 5؛ رصد منظم چرخه ی خواب؛ عملکرد بهتر باتری هنگام فعالیت در سری 6؛ 20 درصد سرعت شارژ بیشتر ( زمان حدودی 1.5 ساعته برای شارژ کامل ساعت )؛ در اپل واچ 6 اندازه گیری سطح اکسیژن خون با برنامه ی blood oxygen تنها در 15 ثانیه رخ می دهد، توصیه های پزشکی و برنامه های بیشتر ورزشی از امکاناتی است که در این سری آن را به وضوح مشاهده خواهید کرد. همچنین استفاده از بندهای لوپ این اپل واچ را متمایز تر نشان خواهد داد.

خرید اقساطی اپل واچ از بازرگانی سیب

همانطور که در بالا اشاره شد، برای خرید اقساطی اپل واچ می توانید از بازرگانی سیب استفاده کنید، با دارا بودن آیفون 8 به بالا می توانید با تماس با کارشناسان فروش زمان خرید برای خود رزرو کنید. در روز مراجعه همراه داشتن دسته چک صیاد، گردش حساب به صورت آنلاین یا پرینت شده، گوشی آیفون 8 به بالای خود، حضور شخص حساب به همراه کارت ملی الزامی است. تمام مراحل خرید در کمتر از 45 دقیقه رخ می دهد، لازم به ذکر است که برای خرید اپل واچ احتیاجی به پیش پرداخت نخواهید داشت.

آخرین محصولات اپل را از بازرگانی سیب با شرایط اقساطی بخرید

با توجه به رونمایی از سری آیفون 12، با نام های آیفون 12 پرو، آیفون 12 مینی، پرومکس و پایه در بازرگانی سیب؛ محصولات دیگری مانند مک بوک های سری m1 و اپل واچ اس ای نیز برای خرید موجود شده اند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. از آنجایی که در ماه های آینده با عرضه ی سری جدید ایرپادها همراه هستیم پیشنهاد می کنیم سری به هدفون های بیسیم اپل در سایت بازرگانی سیب به آدرس bazarganisib.com بزنید. با استفاده از سامانه ی محاسبه گر اقساطی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از میزان اقساط آن آگاه شوید.

برای خرید اپل واچ و ایرپاد به پیش پرداخت نیازی نیست و وجود دسته چک صیاد و گوشی آیفون 8 به تنهایی کافی است. اقساط برای خرید این محصولات از 3 تا 12 ماه قابل تنظیم خواهد بود. برای خرید مک بوک، ایرپاد، انواع کنسول، آیپد شرایط دارا بودن آیفون ایکس به بالاست علاوه بر این به اندازه ی شصت درصد از مبلغ کل گوشی آیفون ایکس به بالای شما برایتان تسهیلات اقساطی در نظر گرفته خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اون قسطی را خوب اومدی :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات