حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیت بازی پابجی موبایل

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مقاله توضیحاتی در مورد انواع چیت پابجی موبایل میدهیم و به معرفی یکی از بهترین سایت های فروش چیت بازی پابجی موبایل میپردازیم که میتوانید با خرید چیت پابجی موبایل از این سایت ان را دانلود و استفاده کنید. برای پابجی موبایل انواعی از چیت ها وجود دارد و هر کدام از این چیت ها به شما قابلیت های منحصر به فردی را میدهد. تمامی چیت های بازی PUBG MOBILE  که در این مقاله به آنها میپردازیم بدون نیاز به روت بودن گوشی میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا است و اموزش نصب و راه اندازی ویدئویی 0 تا 100 را دارد.چیت ها متناسب با جدید ترین اپدیت بازی پابجی موبایل میباشد.

نقد کامل بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یک بازی در حالت بتل رویال میباشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی در ژانر تفنگی است که توسط شرکت تنسنت ساخته شده.در بازی پابجی موبایل انواعی از مودها و مپ ها وجود دارد. مپ چهار فصل و مود های تی دی ام و .. که میتوانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود بازی کنید.

انواع چیت بازی پابجی موبایل

  • چیت ESP پابجی موبایل
  • چیت گیم گاردین پابجی موبایل
  • چیت مود دیتای پابجی موبایل

این سه چیت برترین چیت ها برای بازی پابجی موبایل میباشد که شما میتوانید از آنها استفاده کنید و تجربه ی بازی کردن با این چیت ها را داشته باشید و تا کاپ های بالا بازی به راحتی پیش بروید. مانند کانکوئر وکرون و ایس و..

چیت ESP بازی پابجی موبایل

  • دیدن مکان دشمنان به همراه مقدار خون و فاصله ی انها
  • دیدن اسلحه ها و تجهیزات اطراف
  • دیدن وسایل نقلیه ی اطراف
  • ایم بات
  • انتی بن 100%
  • اپدیت اتوماتیک هفته گی تا سه ماه بعد از خرید

این چیت یکی از برترین چیت های بازی پابجی موبایل میباشد که به شما این قابلیت را میدهد که به صورت تخصصی از مکان دشمنان با خبر شوید. برای مثال شما میتوانید دشمنان خود را تا فاصله ی 300 متری خود از پشت در و دیوار و درخت و … مشاهده کنید.همچنین با استفاده از این چیت شما میتوانید از موقعیت دقیق لوت ها و وسایل نقلیه ی  اطراف خود با خبر شوید. برای مثال شما میتوانید مشاهده کنید  که در طبقه ی دوم خانه ای امفور یا کلاش یا گان هایی که خودتان مشخص میکنید که مکانشان را در اطراف خود ببیند وجود دارد. همچین از وسایل نقلیه تا شعاع 300 متری خود با خبر میشوید.

این چیت امکان ایم بات هم دارد. ایم بات این امکان را به شما میدهد که هدف شما به صورت اتوماتیک بر روی دشمنان برود.

این چیت ESP پابجی موبایل  بدون نیاز به روت میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا است. برای خرید و دانلود فایل های مورد نیاز و اموزش نصب و راه اندازی ویدئویی این چیت و دیدن سایر توضیحات مربوطه به امکانات چیت  بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به این محصول در سایت اصلی هدایت شوید.

چیت ESP بازی پابجی موبایل ثناگیم

چیت گیم گاردین بازی پابجی موبایل

چیت گیم گاردین بازی پابجی موبایل امکانات ویژه ای دارد.احتمال بن شدن اکانت با فعال کردن بعضی از امکانات وجود دارد. مانند امکان افزایش سرعت ماشین  یا کارکتر.علت بن شدن با فعال سازی افزایش سرعت و کارکتر این است که بعد از 100 ریپورت کارکنان خود شرکت تنسنت بازی شما را برسی میکنند و در صورت شک کردن به چیتر بودن شما به شما بن 1 و بعد 3 و بعد 7 روز میدهند و بعد 1 ماه و 3 ماه و 10 سال. پس خطر بسیار زیادی برای محدودیت 10 سال را ندارد.

امکانات چیت گیم گادرین پابجی موبایل

  • وال هک
  • افزایش ایم بات
  • افزایش مجیک بولت
  • افزایش سرعت حرکت کارکتر
  • افزایش سرعت وسایله نقلیه
  • افزایش مقدار هدشات
  • کاهش لگد
  • انتن
  • اپدیت اتوماتیک هفته گی تا سه ماه بعد از خرید

این امکانات بسیار تخصصی میباشد و به مقدار قابل توجه ای هدشات و ایم بات و… را افزایش میدهد.

توضیح هر امکان چیت گیم گاردین به صورت اختصاصی

وال هک

مهم ترین امکان این هک این امکان میباشد. به وسیله ی این امکان شما قادر خواهید بود دشمنان خود را از پشت در و دیوار با رنگ های گوناگون مشاهده کنید . برای مثال دشمنان شما از پشت تپه دیده میشوند به رنگی که شما تنظیم میکنید. قرمز یا ابی یا  زرد.

افزایش ایم بات

این امکان باعث میشود که هنگامی که شما تیر اندازی کنید دشمنانی که تا شعاع 45 درجه ی شما قرار دارند ، هدف شما به صورت اتوماتیک بر روی انها قفل شود و دیگر نیازی به هدف گیری ندارید.

مجیک بولت

با استفاده از این امکان اگر به دور و بر دشمنان تیر اندازی کنید تیر به انها برخورد میکند و نابود میشوند و برای تیر اندازی در فاصله های بسیار دور این امکان بسیار مناسب و کاربردی میباشد.

افزایش هدشات

این امکان باعث میشود که اگر شما به بالا تنه دشمنان تیر بزنید مانند هدشات عمل کند و دشمنان با دو تیر کشته شوند.

امکان کاهش لگد

لگد اسلحه ی شما در هنگام تیر اندازی به صفر میرساند.شما میتوانید به یک نقطه بدون هیچ لگد و لرزش اسلحه ای تیر اندازی کنید.

انتن

این امکان یک خط بالای سر دشمنان میکشد که تا اسمان ادامه دارد و ما با دیدن این خط ها در اطراف خود تا شعاع 300 متری متوجه ی وجود و محل دشمنان میشویم.

این چیت گیم گاردین بدون نیاز به روت میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا است. برای خرید و دانلود فایل های مورد نیاز و اموزش نصب و راه اندازی ویدئویی این چیت و دیدن سایر توضیحات مربوطه به امکانات چیت  بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به این محصول در سایت اصلی هدایت شوید.

چیت گیم گاردین سایت ثناگیم

چیت مود دیتای پابجی موبایل

این چیت احتمال بن شدن بسیار پایینی نسبت به چیت گیم گاردین دارد و به علت اینکه درصد امکاناتش پایین تر میباشد.امکان شک کردن به چیتر بودن شما را بسیار پایین میاورد و به عنوان یک پرو پلیر در بین دوستان خود شناخته میشوید.

امکانات چیت مود دیتای پابجی موبایل

  • افزایش 50 درصدی هدشات
  • افزایش 60 درصدی مجیک بولت
  • افزایش 40 درصدی ایم بات
  • کاهش لگد 70 درصد
  • حذف چمن های بازی
  • افزایش دمیج 30 درصد
  • اپدیت اتوماتیک هفته گی تا سه ماه بعد از خرید

توضیحات برخی امکانات را در چیت گیم گاردین دادم با این تفاوت که در این نوغ از چیت قدرت امکانات پایین تر میباشد. امکان افزایش دمیج باعث میشود که تیر های شما با دمیج بیشتری به دشمنان برخورد کند.امکان حذف چمن نیز تمامی چمن های بازی را حذف میکند.

نصب و راه اندازی این چیت بسیار ساده تر از چیت گیم گاردین و ESP میباشد. نصب و راه اندازی چیت گیم گاردین و ESP نیز سخت نمیباشد.

این چیت مود دیتا بدون نیاز به روت میباشد و بر روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا است. برای خرید و دانلود فایل های مورد نیاز و اموزش نصب و راه اندازی ویدئویی این چیت و دیدن سایر توضیحات مربوطه به امکانات چیت  بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به این محصول در سایت اصلی هدایت شوید.

چیت مود دیتای سایت ثناگیم

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

😡😡😡😡

iTroll 2nd Gen

🕷️🦄

ali_s

عجب

بار کج به منزل نمیرسد….!
هیچ چیتری تو بازیا آخر سر سرنوشت خوبی نداشته.🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

AŁɪ

چیت تبلیغ میکنید ؟ 😑

AŁɪ

(امکان شک کردن به چیتر بودن شما را بسیار پایین میاورد و به عنوان یک پرو پلیر در بین دوستان خود شناخته میشوید.)
کسی که نتونه تشخیص بده طرف چیت زده خودش نوبه 😐 حالا بین چند تا نوب پرو پلیر شدن کار سختی نیست چرا اکانت تو به خطر بندازی 😅 والا

Auroro

کاش رو پست ها نظارت بود

HM-Royal

اینکارا تو بازیهای online نشانۀ زرنگی نیست نامردی‌ـه حالا به هر شکلش، من که در مواجهه با این افراد از ادامۀ بازی منصرف میشم و از بازی خارج میشم

Tanha122

هرکی خاست کانالی هست بدم تمام چیت های پابجی مفتی میذاره

riz

برا من بفرست ممنون
ایدی تلگرامم Rizcapack

TheFreeCritic

ای کاش برای پول تبلیغ هر چیزی رو نمیکردید

ali_s

دقیقا !👌

Milad7

عجب 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات