حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Honor Tab X7 با باتری ۵,١٠٠ میلی‌آمپرساعتی و Helio P22T رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، تبلت

آنر در حال عرضه محصولاتی اقتصادی‌تر برای افزایش فروش خود در بازار چین است. با این کار، آنر می‌تواند محبوبیت خود را دوباره به دست آورد. محصول جدید آنر، یک تبلت با باتری ۵,١٠٠ میلی آمپر ساعتی است. در این مطلب، می‌خواهیم با مشخصات فنی و قیمت تبلت Honor Tab X7 آشنا شویم. آیا این تبلت ارزش خرید مناسبی دارد؟

مشخصات فنی تبلت Honor Tab X7

آنر پس از فروخته شدن توسط هوآوی، فعالیت خود را به طرز شدیدی کاهش داد. اما پس از آن، این برند کم کم در حال بازیابی خود است. همین چند وقت پیش بود که در مورد تبلت Honor Pad 7 صحبت کرده بودیم. تبلتی اقتصادی که با تراشه‌ Helio G80 عرضه شده بود.

 

تبلت آنر پد ۷ (Honor Pad 7) با مدیاتک Helio G80 رسما معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، اکنون آنر تبلت دیگری را رونمایی کرده است تا در بازار تبلت‌ها هم، حرفی برای گفتن داشته باشد. متأسفانه این تبلت فعلاً در چین رونمایی شده است. ظاهراً خبری از عرضه جهانی این دستگاه جدید نیز نخواهد بود. در ادامه، مشخصات فنی تبلت Honor Tab X7 را مطالعه خواهیم کرد. تبلتی که نام مشابهی با آنر پد ٧ دارد و ممکن است برخی را به اشتباه بیاندازد.

طراحی و نمایشگر

رندر تبلت Honor Tab X7

رندر تبلت آنر تب X7

تبلت جدید آنر در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه می‌شود. طبیعتاً قیمت نسخه LTE بالاتر از نسخه Wi-Fi است. وزن این تبلت، ٣٢۵ گرم است. برای یک تبلت، این مقدار مناسبی است. نمایشگر تبلت آنر تب X7، قطر ٨ اینچی دارد. پنل این تبلت از نوع IPS LCD است. همچنین وضوح نمایشگر تبلت آنر تب ایکس ٧، 1280×800 می‌باشد. حالت فیلتر نور آبی و راحتی چشم در این نمایشگر پشتیبانی می‌شود. به نظر می‌رسد که نسبت نمایشگر به بدنه این تبلت، حدود ٨٠ درصد باشد. بیشترین طول در حاشیه احاطه کننده نمایشگر، حدود ۵ میلی‌متر است. همچنین این تبلت از یک نسخه مخصوص کودکان بهره می‌برد. در این نسخه، قابلیت‌ها و طراحی دستگاه برای کودکان طراحی شده است. قابلیت‌های Multi Tasking مختلفی در این تبلت وجود دارد. این تبلت فاقد حسگر تشخیص اثرانگشت است.

پلتفرم و سیستم دوربین

تبلت آنر تب ‌X7

تبلت جدید آنر از سیستم‌ عامل اندروید ١٠ به صورت پیش فرض استفاده می‌کند. این نسخه از اندروید، با رابط‌ کاربری MagicUI 4.0 همراه شده است. بنابراین، شاهد قرارگیری آخرین نسخه رابط‌کاربری اختصاصی آنر هستیم. تراشه مدیاتک MT8768T در این دستگاه وظیفه پردازش اطلاعات را دارد. در حقیقت، این تراشه‌ با نام تجاری Helio P22T عرضه می‌شود. تراشه مذکور، از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد. همچنین پردازنده مرکزی تراشه Helio P22T در تبلت اقتصادی آنر قرار گرفته است.

تبلت Honor Tab X7 در تنها یک نسخه حافظه عرضه می‌شود. برای این نسخه، ٣ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این تبلت از نوع eMMC 5.1 می‌باشد. حال، نوبت به سیستم دوربین این تبلت می‌رسد. از آن جایی که این تبلت، یک دستگاه اقتصادی است، انتظار به کار گیری یک سیستم دوربین قدرتمند را هم نداشتیم. دوربین اصلی این دستگاه، متشکل از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور با وضوح ٢ مگاپیکسلی دارد. فعلاً جزئیات دیگری از دوربین‌های این دستگاه، در دسترس نیست.

باتری

ظرفیت باتری تبلت آنر تب X7

ظرفیت باتری تبلت آنر تب X7

باتری تبلت Honor Tab X7، ظرفیت ۵,١٠٠ میلی‌ آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت، برای یک تبلت ٨ اینچی کافی است. به گفته آنر، با پخش یک ویدئوی HD به مدت ١٠ ساعت، این دستگاه همچنان روشن می‌ماند. همچنین این دستگاه می‌تواند ٨٨ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کند. رقم اعلام شده مربوط به بازدهی باتری این تبلت اقتصادی، کاملاً رضایت بخش است. جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون در این دستگاه تعبیه شده است. مشخصات فنی تبلت Honor Tab X7 را مطالعه کردیم. حال بیایید به سراغ قیمت این تبلت اقتصادی برویم.

قیمت تبلت آنر تب X7

همان‌طور که فهمیدید، این تبلت در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه Wi-Fi، نسخه LTE و نسخه کودکان این تبلت هم اکنون در چین قابل خریداری است. تمام نسخه‌ها به ٣ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. نسخه Wi-Fi قیمت ٨٩٩ یوانی (معادل ١٣٩ دلار آمریکا) و نسخه LTE قیمت ١,١٩٩ یوانی (معادل ١٨۶ دلار آمریکا) می‌باشد. نسخه کودکان این تبلت نیز با برچسب قیمتی ٩٩٩ یوانی (معادل ١۵۵ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

نظرتان نسبت به مشخصات فنی و قیمت تبلت جدید آنر چیست؟ آیا این تبلت محصول خوبی به شمار می‌آید؟ به نظرتان کدام نسخه این دستگاه ارزش خرید بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

باتری 5100 میلی امپری !!
الان a12 و ویوو ux1 که گوشی های پایین رده هستند هم باتریشون 5000 میل آمپره ردمی نوت 9 5020 میلی آمپر باتری داره

بعد هواوی اومده یه تبلت داده با این ظرفیت 5100 میلی آمپری واقعا افتضاحه

M.Y

هواوی نه…
آنر…

صدرا مخملی

باتری 5100 میلی امپری !!
الان a12 و ویوو ux1 که گوشی های پایین رده هستند هم باتریشون 5000 میل آمپره ردمی نوت 9 5020 میلی آمپر باتری داره

بعد هواوی اومده یه تبلت داده با این ظرفیت 5100 میلی آمپری واقعا افتضاحه

….

Milad7

سلطانِ حاشیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️