حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ویژگی Entertainment Space را برای تبلت های اندرویدی معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، گوگل

پس از معرفی Kids Space در سال گذشته، گوگل اکنون سعی دارد با افزودن ویژگی جدیدی به نام Entertainment Space، تبلت های اندرویدی را جالب و سرگرم کننده تر کند. این ویژگی جدید به عنوان هسته مرکزی برای فیلم ها، ویدیو ها، بازی ها و کتاب های مورد علاقه یک شخص در نظر گرفته شده است که به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد پسند خود را در یک مکان گردهم آورید.

ویژگی Entertainment Space

به نقل از phonearena، ویژگی Entertainment Space به طور خاص برای تبلت ها طراحی شده است و از زبانه های مختلف کوچکتر بهره می برد. به عنوان مثال، شما می توانید به صورت آنی بین خدمات استریم های مختلف جابجا شده، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را برای تماشا پیدا کرده و از طریق Google Watch و Google TV آن ها را اجاره یا خریداری نمایید.

ویژگی Entertainment Space

ویژگی Entertainment Space

همچنین، Entertainment Space دارای یک بخش مخصوص بازی نیز می باشد که در آن بازی های از قبل نصب شده و همچنین موارد جدید را پیدا خواهید کرد. از همه مهم تر، می توانید این بازی ها را با پشتیبانی از “Instant Play” اجرا کنید، این بدان معناست که برای بازی کردن نیازی به بارگیری آن ها نخواهید داشت و به صورت آنی اجرا می شوند.

آخرین مورد نیز، سر برگ Read می باشد که هر آنچه مربوط به خواندن است را جمع می کند. اینجا جایی است که می توانید کتاب هایی متنی و صوتی ای را که از Google Play تهیه کرده اید، پیدا کنید. در این بخش پیشنهادات متنوعی به شما ارائه می شود تا شما بتوانید کتاب مورد علاقتان را از میان این لیست انتخاب کنید، به علاوه می توانید کتاب ها و پیشنهاداتی که دارای تخفیف هستند را بر اساس آنچه که ترند و مناسب شما است، مشاهده کنید.

ویژگی Entertainment Space

ویژگی Entertainment Space

تاریخ دسترسی به این ویژگی

طبق گفته گوگل، ویژگی جدید Entertainment Space به زودی و با شروع ماه جدید، در دسترس خواهد بود. همچنین تا اواخر سال جاری نیز، به صورت عمومی و در سطح جهانی منتشر می شود که در ابتدای کار در تبلت های Lenovo ،Sharp و موارد دیگر شاهد استفاده آن خواهیم بود.

نظر شما راجع به Entertainment Space و کاربرد آن چیست؟ به نظر می رسد گوگل پس از مدتی طولانی از خواب غفلت بیدار شده و سعی در احیای ویژگی های جذاب برای سیستم عامل اندروید مخصوص تبلت ها دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بسیار خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی